Заліщицька районна державна адміністрація
48600, м.Заліщики, вул.С.Бандери, 15-Б
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до Заліщицької райдержадміністрації у першому півріччі 2016 році


ДОВІДКА                                                                         

про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до Заліщицької

райдержадміністрації у 2017 році

 

Протягом 2017 року структурні підрозділи Заліщицької районної державної адміністрації, виконкоми рад району працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення,  подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

У 2017 році питання організації роботи із зверненнями громадян тричі розглядалось на засіданнях колегії районної державної адміністрації, зокрема: 25 січня, 17  липня та 20 жовтня 2017 року – звіт завідувача сектору архівної роботи райдержадміністрації. За підсумками розгляду видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.

До районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Заліщицького  району   протягом 2017 року надійшло 5739 звернень,   що на 131 звернення (2,2%) більше, ніж за відповідний період минулого року, в тому числі, до:

-         райдержадміністрації – 718 (12,5%);

-         районної ради – 129 (2,2%);

-         міської ради – 976 (17,0%);

-         селищної ради – 270 (4,7%);

-         сільських рад – 3646 (63,5%).

Протягом 2017 року до райдержадміністрації поступило 718 звернень.   На особистому прийомі в голови райдержадміністрації та заступників голови райдержадміністрації побувало 103 громадян. У порівнянні з 2016 роком загальна кількість звернень до районної державної адміністрації збільшилась   на 61 (8,5%).

До вищестоящих органів влади надійшло 102 звернень, що на  75 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року, зокрема до:

- Адміністрації Президента України – 4 (3,9%);

- Кабінету Міністрів України – 2 (1,9%);

- облдержадміністрація – 14 (13,7%);

- урядової «гарячої» лінії – 82 (80,4%).

Протягом року найбільшу кількість звернень до вищестоящих органів влади направили жителі сіл Бедриківці, Дорогичівка, Винятині, Зелений Гай, Зозулинці, Колодрібка, Кошилівці Литячі,  Нирків, Садки, Торське, Шипівці, смт.Товсте та міста Заліщики.                   

У 2017 році одержано 14 колективних звернень (1,9% із загальної кількості), що на 84 звернень менше, ніж минулого року.

Значну частину становлять звернення від пенсіонерів, учасників та інвалідів війни, учасників АТО, членів малозабезпечених та багатодітних сімей,  (3,6 % до загальної кількості). В основному такі звернення стосувались питань соціального захисту, аграрної, житлової  політики та земельних відносин.

Заявниками району було піднято 5739 питань, що на 131 питань більше, ніж за 2016 рік. Найбільше звернень з питань:

- аграрної політики і земельних відносин – 2354 (41,0%);

- соціального захисту – 1248 (21,7%);

- комунального господарства – 143 (2,5%);

- житлової політики – 144 (2,5%).

Найбільше громадян району турбують питання соціального захисту. До районної державної адміністрації надійшло 291 таких звернень, або 40,5 відсотка до загальної кількості порушених питань. Такі звернення надійшли з м.Заліщики, смт Товсте, сіл Бедриківці, Винятинці, Ворвулинці, Дорогичівка, Дунів, Зозулинці, Зелений Гай, Солоне, Синьків, Садки, Мишків, Нирків, Касперівці, Колодрібка, Кулаківці,  Хмелева та Устечко.

За 2017 рік з проханням про надання матеріальної допомоги на лікування та покращення житлово-побутових умов до райдержадміністрації звернулося     236  осіб.   Дані   звернення    розглянуті   на   засіданнях   комісії   по   наданню

матеріальної допомоги громадянам району. У 2017 році відбулося 12 засідань, всі звернення вирішено позитивно. Найбільше таких звернень надійшло від жителів міста Заліщики, сіл Буряківка, Винятинці, Дорогичівка, Дуплиська, Зозулинці, Зелений Гай, Іване-Золоте, Нирків, Касперівці, Торське, Солоне, Садки, Устечко, Хмелева, селища Товстого та ін.

З питань аграрної політики і земельних відносин до райдержадміністрації надійшло 270 звернень (37%). Серед авторів звернень цієї тематики переважають жителі сіл Бедриківці, Буряківка, Дунів, Дорогичівка, Литячі, Касперівці, Колодрібка, Касперівці, Солоне, Садки, Устечко, Хмелева, Шипівці, смт.Товсте та міста  Заліщики.

Число звернень з питань сім’ї, дітей, молоді у 2017 році становило          2,5 відсотків від загальної кількості (у 2016 році також 3,1%). Найбільше таких звернень надійшло з м.Заліщики, смт.Товсте, сіл Бедриківці, Ворвулинці, Дзвиняч, Городок, Зозулинці, Касперівці, Торське, Лисівці,  Садки, Колодрібка, Шипівці та інш.

Що стосується повторних звернень, то за підсумками 2017 року спостерігається  тенденція  до  зменшення  їх   частки   в  загальній  кількості 2,6 відсотка (3,6% у 2016 році). Це спричинено незадоволення громадян щодо вирішення їхніх питань, незважаючи на те, що повторні звернення розглядаються комісійно і заявникам надаються повні та обґрунтовані відповіді.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» забезпечено оперативний та своєчасний розгляд питань, порушених у зверненнях громадян на урядову «гарячу» лінію. Протягом звітного періоду надійшло 50 таких звернень від жителів району. Вагому частину складають питання соціального захисту, а саме: призначення субсидії, врегулювання земельних відносин, комунального та житлового господарства тощо.

З метою створення більш сприятливих умов для жителів району  проводяться виїзні дні прийому громадян за місцем проживання. У 2017 році такі прийоми відбулися у 23 населених пунктах, під час яких зареєстровано            43 звернення.

Протягом 2017 року проведено 30 «гарячих» телефонних ліній з керівництвом райдержадміністрації згідно затверджених графіків.

Підсумки роботи із зверненнями громадян буде обговорено на засіданні колегії районної державної адміністрації в січні 2018 року.

 

 

                  


 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про проведення особистого прийому громадян, виїзних днів та інших заходів керівництвом Заліщицької районної державної адміністрації у 2017 році

 

І. Особистий прийом громадян керівництвом РДА

 

згідно графіка

фактично проведено

кількість звернень

кількість

колектив.

кількість

громадян

вирішено

позитивно

головою РДА

24

14

34

3

39

24

заступники

голови РДА

48

39

59

2

64

41

разом:

 

72

53

93

5

103

65

ІІ. Виїзні дні прийому громадян керівництвом РДА

 

згідно графіка

фактично проведено

кількість охоплених насел.пунктів

кількість звернень

кількість громадян

вирішено позитивно

голова

РДА

12

7

7

17

17

13

заступники голови РДА

24

16

16

26

26

18

разом :

 

36

23

23

43

43

31

ІІІ. «Гарячі» телефонні лінії

 

згідно графіка

фактично проведено

кількість

дзвінків

вирішено позитивно

 

 

у голови РДА

12

9

23

12

 

 

заступників голови РДА

24

21

27

17

 

 

разом:

 

36

30

50

29

 

 

ІV. Постійно діюча комісія з розгляду звернень громадян

 

кількість

засідань

кількість заслуханих звернень

кількість

протокольнихдоручень

 

 

 

 

12

12

24

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Земельні ділянки для

учасників АТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуальна тема