| |||||
|
укр рус eng | ||||
Корисні посиланняОпитування.
|
Регламент центруРЕГЛАМЕНТ Центру надання адміністративних послуг Заліщицької районної державної адміністрації
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1. Регламент Центру надання адміністративних послуг (далі – Регламент Центру) встановлює порядок організації діяльності Центру; визначає діяльність працівників адміністративних органів, залучених до роботи у Центрі, порядок їх взаємодії із одержувачами адміністративних послуг; координацію діяльності служб в рамках Центру; організацію документообігу та порядок здійснення контролю за належністю надання адміністративних послуг. 2. Регламент розроблено відповідно до: - Указу Президента України від 03 липня 2009 року № 508/509 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг»; - Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності»; - розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2006 р. № 90-р «Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади»; - постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 р. № 737 «Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг».
ІІ. ПОРЯДОК НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
1. Адміністратори Центру здійснюють прийом замовників в Центрі щоденно, відповідно до графіку роботи, що затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації. 2. При звернені замовника за отриманням адміністративної послуги до посадової особи Центру адміністративні послуги надаються у наступному порядку: 1) посадова особа Центру: - надає замовнику вичерпну інформацію щодо вимог та порядку отримання адміністративної послуги; - видає бланк заяви та необхідні бланки платіжних документів; - надає допомогу при заповненні заяви на отримання адміністративної послуги; - приймає від замовника вхідний пакет документів перевіряє наявність повного комплекту документів та зазначених у них відомостей, перевіряє документи, що посвідчують особу заявника (представника заявника); - у разі подання вхідного пакету документів представником заявника додає до вхідного пакету документів документ, що посвідчує повноваження представника; - забезпечує реєстрацію документів в журналі; - забезпечує передачу вхідного пакету документів не пізніше наступного робочого дня після реєстрації до адміністративного органу, про що робить відповідний запис в листі-проходженні адміністративної послуги за встановленою формою, який додається до адміністративної справи; - формує адміністративну справу, в якій зберігається копія заяви про надання адміністративної послуги, довіреність (у випадку надання документів уповноваженою особою), копія квитанції про оплату за надання адміністративної послуги (у разі, якщо адміністративна послуга є платною), копія вихідного пакету документів; - контролює терміни розгляду вхідного пакету документів адміністративним органом; - здійснює видачу замовнику вихідного пакету документів щодо адміністративних послуг, вхідний пакет документів на отримання яких приймався посадовою особою Центру; 2) після отримання від посадової особи Центру вхідного пакету документів представник адміністративного органу робить відповідний запис у листі-проходженні адміністративної послуги, забезпечує передачу вхідного пакету документів до адміністративного органа, відповідає за своєчасне надання адміністративної послуги та передає вихідний пакет документів посадовій особі Управління, не пізніш наступного робочого дня з моменту прийняття адміністративним органом відповідного рішення; 3) посадова особа Центру, одержавши від представника адміністративного органу вихідний пакет документів робить відповідний запис в листі-проходженні адміністративної послуги, та не пізніш наступного робочого дня повідомляє замовника про готовність вихідного пакету документів до видачі; 4) посадова особа Центру здійснює видачу вихідного пакету документів замовнику та робить відмітку про виконання адміністративної послуги в АСД. 3. Надання адміністративних послуг замовнику здійснюється на безоплатній основі, крім надання тих послуг, які відповідно до чинного законодавства надаються на платній основі. Замовник несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у вхідному пакеті документів. 4. Вхідний пакет документів приймається посадовими особами Центру за описом, копія якого видається замовнику. У разі подання замовником неповного пакету документів або якщо відомості, зазначені в поданих документах, не відповідають вимогам законо- давства, посадова особа Центру не приймає документи, відмовляє в реєстрації документів, повідомляє про це замовника та рекомендує йому доукомплек-тувати пакет документів або внести зміни у відомості, що подаються. 5. Вихідні пакети документів зберігаються у посадових осіб Центру до моменту їх отримання замовниками. Вихідний пакет документів видається замовнику після подання документів, що посвідчують особу (у разі отримання документів представником замовника – документ, що посвідчує повноваження представника) та документів, що підтверджують факт оплати за вихідний пакет документів (в разі, якщо такі послуги є платними згідно з вимогами чинного законодавства). 6. Відмова в наданні адміністративної послуги оформлюється адміністративним органом письмово, з визначенням передбачених законодавством підстав для такої відмови. Відмова у наданні адміністративної послуги долучається до адміністративної справи та робиться відповідна відмітка в журналі. Письмове повідомлення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги видається замовнику під особистий підпис. У разі нез'явлення замовника або уповноваженої ним особи для одержання письмового повідомлення про відмову у наданні адміністративної послуги протягом двох робочих днів з дня закінчення встановленого законом строку надання адміністративної послуги, посадова особа Центру направляють письмове повідомлення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги замовнику поштовим відправленням з описом вкладення. 7. У разі усунення замовником причин, що стали підставою для відмови у наданні адміністративної послуги, замовник повторно подає вхідний пакет документів, необхідних для надання адміністративної послуги, у порядку, передбаченому даним розділом. 8. При повторному розгляді документів не допускається відмова у наданні адміністративної послуги з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні замовнику (за винятком не усунення чи усунення не в повній мірі замовником причин, що стали підставою для попередньої відмови). 9. Вхідні пакети документів розглядається в порядку та у терміни, визначені чинним законодавством та відповідно до затверджених карток надання адміністративних послуг. 10. При прийнятті вхідних пакетів документів інформація фіксується в журналі. 11. Після занесення даних про замовника в журнал адміністративній справі присвоюється номер, за яким здійснюється ідентифікація замовника і адміністративної послуги та який фіксується на бланку заяви. 12. Внесення даних до журналу забезпечується посадовими особами Центру |
Анонси подійАктуальна тема |