Збаразька районна державна адміністрація
47302, м.Збараж, майдан І.Франка, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

 


   http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/topimg/teplo1.gif 

  

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

На головну / Звернення громадян

Доповідна записка про звернення


Доповідна записка

 про підсумки розгляду звернення громадян, що надійшли до Збаразької районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2019 році

         Діяльність Збаразької районної державної адміністрації, її управлінь

 та відділів, виконкомів міської, селищної і сільських рад упродовж   2018 року була спрямована на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008” Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ,” розпорядження голови районної державної адміністрації від 07 липня 2010 року №343 ’’Про порядок проведення особистого прийому громадян, розгляду письмових звернень в райдержадміністрації та організації виїзних днів прийому громадян головою і заступниками голови районної державної адміністрації ,’’ інших законодавчих документів, покращення та всебічний розгляд питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

         У районі цілеспрямовано здійснюються заходи з виявлення та усунення причин, що породжують скарги громадян, вирішуються питання про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущено порушення. Ці питання розглядаються на нарадах, до їх розв’язання постійно привертається увага керівників і спеціалістів.

         До райдержадміністрації упродовж 2019 року надійшло звернення, що на звернення менше, ніж у 2018 році. Керівництвом райдержадміністрації прийнято 84 заявники, що на 27 більше проти 2018 року.

         До всіх рівнів рад району надійшло 7738 звернень, з яких 2019 громадян звернулись на усних прийомах.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації упродовж звітного періоду було порушено питання різної проблематики, серед яких можна виділити питання аграрної політики, а саме врегулювання земельних відносин, приватизація та успадкування землі, питання соціального захисту: надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, питання сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, питання комунального господарства, а саме благоустрій територій, будівництво та ремонт місцевих доріг, водозабезпечення та питання транспорту.

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України “ Про звернення громадян ” Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 ‘’ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ’’ проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено таких засідань 6, розглянуто 169 звернень.

Кількість звернень від мешканців району до органів влади вищого рівня упродовж 2018 року, які були скеровані в районну державну адміністрацію для розгляду на місці становить 164 або 24% від загальної кількості звернень. Питання, з якими зверталися жителі району до органів влади вищого рівня, стосувалися призначення та монетизації субсидій (122), призначення соціальної та надання матеріальної допомоги (17), ремонту дороги (3), земельне питання (5), транспорту (7), якості електропостачання (2), ремонту та діяльності освітніх закладів (8) .

  Найбільше їх надійшло від мешканців міста Збаража, селища Вишнівець, сіл Залужжя, Залісці, Колодно, Старий Вишнівець. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

З метою покращення матеріального становища малозахищених верств населення та учасників антитерористичної операції, райдержадміністрація здійснює реалізацію заходів з надання матеріальної допомоги з районного бюджету.

Так з проханням про надання грошової допомоги безпосередньо до голови райдержадміністрації звернулись 204 заявники, які отримали допомогу на загальну суму 633 тисячі гривень, з них 3 учасники АТО, які отримали допомогу на суму 22 тисячі гривень та 32 громадянам направлених на проходження військової служби за контрактом - допомогу в розмірі 10 тисяч гривень кожному.

         Із 683 звернень, які надійшли до райдержадміністрації, задоволено 585 звернень, це складає 86 % від усіх звернень. Не завжди уважний підхід до розгляду заяв і скарг, організації усного прийому начальниками управлінь та відділів, сільськими головами стає причиною звернень громадян до органів влади вищого рівня .

         Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у 2019 році стан роботи зі зверненнями громадян вивчено у Вищелуб’янській, Нижчелуб’янській, Лозівській, Доброводівській, Коханівській, Раковецькій, Великовікнинській сільських радах та управлінні освіти, молоді та спорту , відділах культури, туризму та фандрайзингу ,охорони здоров’я та цивільного захисту райдержадміністрації. Про що складені довідки та направлені головам відповідних рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації де вказані недоліки, виявлені в цій роботі та рекомендовано щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи із зверненнями громадян.

         Щопонеділка в райдержадміністрації проводиться “гаряча” телефонна лінія зв’язку керівництва із жителями району. Протягом 2019 року проведено 42 гарячих телефонних ліній, під час яких 57 жителів району поспілкувалися із керівництвом райдержадміністрації щодо своїх повсякденних життєвих проблем і одержали відповідні рекомендації та роз’яснення по суті порушених питань.

31 січня 2019 року на засіданні колегії райдержадміністрації обговорено питання “ Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконавчих комітетів місцевих рад упродовж 2018 року”. За результатами розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 31 січня 2019 року № 34-од. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, міському, селищному, сільським головам звернуто увагу на дотримання вимог законодавчих актів з питань розгляду звернень громадян.

28 листопада 2019 року на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано звіт начальника управління соціального захисту населення; виконувача обов’язків начальника управління освіти,молоді та спорту;начальника служби у справах дітей райдержадміністрації про виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 ‘’ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування’’. За результатами розгляду інформацію взято до відома.

Для здійснення контролю за станом обліку та своєчасністю розгляду звернень громадян працівниками апарату райдержадміністрації систематично проводяться перевірки і надається конкретна допомога на місцях, ведеться щоквартальний аналіз звернень громадян, проводиться інформування про факти порушення термінів розгляду звернень громадян.

         Районною державною адміністрацією постійно здійснюються заходи, спрямовані на вирішення проблемних питань громадян, а саме: щоденно у робочі дні приймаються заяви громадян, надається консультативна допомога щодо можливих шляхів вирішення порушених громадянами питань, в тому числі і в телефонному режимі, забезпечується проведення особистого прийому громадян керівництвом Збаразької райдержадміністрації згідно з встановленим графіком.




 

Анонси подій

Інформаційні послуги

Актуальна тема