Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Звіти


Звіт

про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації в першому півріччі 2017 року

 

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, районною державною адміністрацією протягом першого півріччя 2017 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

Виконання завдань з організації роботи із зверненнями громадян покладено на відділ юридичної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації.

Важливими і ефективними є такі способи спілкування з людьми, як особисті прийоми громадян і прямі телефонні зв’язки голови райдержадміністрації, його заступників. Це сприяє значному поліпшенню у вирішенні проблемних питань населення. Також завдяки даній формі роботи вдається попередити надходження звернень до органів влади вищого рівня і, в деякій мірі, повторних. Саме завдяки цим заходам велика кількість життєво – важливих проблем громадян вирішується безпосередньо на місцях і одразу.

Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проводяться особисті та виїзні прийоми громадян, працює “гаряча” телефонна лінія.

Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. За перше півріччя керівництвом райдержадміністрації здійснено 26 прийомів, прийнято 57 осіб.

З метою створення більш сприятливих умов для людей, керівниками райдержадміністрації організовано виїзні дні прийому громадян, по місцю проживання, головою райдержадміністрації та його заступниками. Такі прийоми проведено у 7-ми населених пунктах району та прийнято 31 громадянина.

З метою належного контролю питання щодо роботи із зверненнями громадян обговорюються на колегії райдержадміністрації. 31 січня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання “Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та місцевих рад району в 2016 році”.

Районна державна адміністрація співпрацює із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. На сторінках районної газети “Воля” оприлюднюються графіки особистих прийомів громадян та графіки телефонних ліній. Затверджені графіки, а також відомості про підсумки роботи із зверненнями громадян розміщуються на сайті райдержадміністрації.

Упродовж першого півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 128 звернень: 69 письмових і 59 усних. В порівнянні з відповідним періодом минулого року загальна кількість зменшилась на 284 звернення. У поточному році жителями району порушено 155 питань.

На особистому прийомі до керівництва районної державної адміністрації поступило 52 звернення, 25 звернень - на виїзних прийомах у селах району, на “гарячу” телефонну лінію звернулося 28 громадян.

Найбільше до районної державної адміністрації в першому півріччі 2017 року звернулося жителів з м. Теребовля, Струсівької, Дарахівської сільських, Микулинецької селищної рад.

Найбільша кількість звернень надходить від соціально - незахищених категорій громадян: інвалідів І, ІІ, ІІІ груп, “дітей війни”, ветеранів війни, пенсіонерів, членів багатодітних сімей. Дану категорію громадян найбільше турбують питання призначення та перерахунку субсидії на оплату житлово – комунальних послуг, надання грошової допомоги для придбання медикаментів та інші питання. З питання виділення матеріальної допомоги поступило 16 звернень, що на 15 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (виділено коштів на суму 5600 грн).

Переважна більшість звернень відносяться до напрямків:

соціального захисту – 75 (287-2016) звернень, або 18 % від загальної кількості звернень;

житлово – комунального господарства – 25 (9-2016) звернень, або 6 % від їх загальної кількості звернень;

аграрної політики – 19 (35-2016) звернень, або 4,5 % від їх загальної кількості звернень.

В першому півріччі 2017 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилось число звернень громадян до органів влади вищого рівня:

обласну державну адміністрацію - 7 звернень, що на 1 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року;

обласна рада – 1 звернення.

Урядова гаряча лінія30 звернень, що у 10 разів або на 296 звернень менш, ніж за відповідний період минулого року.

Зменшення звернень громадян до різних гілок влади залежить від усіх керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, від того, як керівник відноситься до людини і її проблем. Завдання керівника розібратися на місці, а не відправляти у вищі інстанції, так як кожен несе персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян.

Робота зі зверненнями громадян в Теребовлянській районній державній адміністрації висвітлюється на офіційному веб-сайті Теребовлянської  райдержадміністрації в розділі звернення громадян.

Що стосується виконавської дисципліни, слід зазначити, що управління, відділи та інші структурні підрозділи районної державної адміністрації дотримувалися встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу з дорученнями керівництва районної державної адміністрації.

Отже, першочерговим завданням районної державної адміністрації є підвищення ефективності розгляду звернень громадян та забезпечення дотримання вимог законодавства зі зверненнями громадян.

Райдержадміністрація і надалі працюватиме над посиленням гласності та прозорості в діяльності місцевих органів влади з питань, що порушують громадяни у зверненнях, вчасним виявленням найбільш гострих суспільно значущих проблем, які породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення на місцевому рівні.