Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу містобудування, архітектури та житлово-комунвльного господарства районної державної адміністрації


                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                            Розпорядження голови районної  
                                                                            державної адміністрації            
                                                                            від 10.07. 2019 № 180 - од


УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної
посади начальника відділу містобудування, архітектури
та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної
адміністрації Тернопільської області
(48500, Тернопільська обл., м.Чортків, вул.Шевченка, 23)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Начальник відділу відповідно до покладених до нього завдань:

1 ) готує рішення щодо планування територій на місцевому рівні, вносить пропозиції щодо розроблення та коригування показників та затвердження схем планування території району;

2) готує пропозиції до програм соціального-економічного розвитку району і подання їх на розгляд до районної державної адміністрації;

3) сприяє розробленню та проведенню експертизи містобудівної документації району та складання генеральних планів населених пунктів району;

4) забезпечує ведення містобудівного кадастру на території району;

5) координує діяльність суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду;

6) здійснює моніторинг: 

- реалізації схеми планування території району; 

- стану розроблення, оновлення містобудівної документації на регіональному та місцевому рівнях;

- забудови та іншого використання територій;

7) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;

8) забезпечує в установленому порядку контроль за діяльністю органів місцевого самоврядування з делегованих повноважень;

9) готує пропозиції щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;

10) вносить пропозиції виконавчим органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів району, іншої містобудівної документації;

11) у межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації регіонального рівня, бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;

12) координує діяльність:

- суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об'єктів архітектурної та містобудівної спадщини;

- підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури.

13) надає містобудівні умови та обмеження забудови  земельної ділянки, видає будівельний паспорт забудови;            14) надає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів району;

15) оформляє паспорт прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

16) надає пропозиції щодо присвоєння органами місцевого самоврядування об'єктам містобудування поштових адрес;

17) сприяє створенню та оновленню картографічної основи території району;

18) забезпечує виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів.

19) співпрацює з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об'єктів містобудування;

20) інформує населення про плани розміщення на території району найважливіших містобудівних, промислових, енергетичних і транспортних комплексів;.

21) організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

22) сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;

23) виконує інші функції у сферах містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та державної реєстрації, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами

Умови оплати праці

посадовий оклад  - 6 800  гривень;

надбавка за ранг (від 500 до 800 грн);

надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу;

 інші виплати, надбавки, премії – у разі встановлення

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (у паперовому вигляді та електронному вигляді на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції).

8) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Документи приймаються до 17 год. 00 хв.

25 липня 2019 року за адресою м.Тернопіль, вул. Грушевського, 8, каб. № 744

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

46021, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, каб. 707, початок о 10 год. 00 хв. 31 липня 2019 року   

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Демків Оксана Олександрівна (0352) 522700,

kadry7@te.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища архітектурна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (стаття 19 Закону України «Про державну службу»)

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

 -  ведення ділових переговорів;

 - вміння обґрунтовувати власну позицію;

 - досягнення кінцевих результатів

2.

Прийняття ефективних рішень

 - вміння вирішувати комплексні завдання;

 - ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

 - аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

 - вміння працювати з великими масивами інформації;

 - вміння працювати при багатозадачності;

 - встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів

3.

Комунікація та взаємодія

 - вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

 - співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

 - відкритість

4.

Впровадження змін

 - реалізація плану змін;

 -  здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

 - оцінка ефективності здійснених змін

5.

Управління організацією роботи та персоналом

 -  організація і контроль роботи;

 - управління якісним обслуговуванням;

 - вміння працювати в команді та керувати командою;

 - оцінка і розвиток підлеглих;

 - вміння розв'язання конфліктів

6.

Особистісні компетенції

 - аналітичні здібності;

 - дисципліна і системність;

 - самоорганізація та орієнтація на розвиток;

 -  дипломатичність та гнучкість;

 -  незалежність та ініціативність;

 -  вміння працювати в стресових ситуаціях

7.

 Технічні вміння

 володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, Open Office  інтернет-браузерами та пошуковими системами.

Знання сучасних технологій з електронного урядування, вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку.

 

Професійні знання

 

Вимоги

Компоненти вимоги

 1.

Знання законодавства

Знання: 
 - Конституції України;

 Закону України “Про державну службу”; 
 - Закону України “Про запобігання корупції”

 - Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;

 - Закону України «Про доступ до публічної інформації»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 знання:

- Закону України “Про архітектурну діяльність”;

- Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”;

- Закону України “Про житлово-комунальні послуги”

 

Керівник апарату адміністрації                                                            Людмила МЕЛЬНИК




 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема