Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Управління соціального захисту населення

Довідка про розгляд звернень громадян в управлінні за ІІІ квартал 2019 року


В управлінні соціального захисту населення Чортківської районної державної адміністрації  забезпечується належне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб управління, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.
З метою забезпечення  прийому громадян в управлінні прийнято та оприлюднено  наказ від 02.01.2019 № 1-од «Про забезпечення особистого прийому громадян в управлінні», яким затверджено графік прийому громадян в управлінні, відповідно до якого прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:15 год., графік роботи «гарячої» телефонної лінії керівництвом управління.
За  ІІІ квартал 2019 року до управління надійшло 6 письмових звернень з Урядової «гарячої» лінії.  Найбільш актуальними були звернення з  виплати монетизованої субсидії - 3;  щодо призначення допомоги як малозабезпеченій сім’ї – 2; про призначення соціального працівника – 1. Повторних та  колективних звернень не надходило.
Протягом липня – вересня 2019 року на особистому  прийомі в управлінні прийнято 205 осіб.
На «гарячу» телефону лінію управління у звітному періоді  звернулось 17 громадян району.  Усім заявникам дано вичерпні роз’яснення.
Найчастіше на особистому прийомі та «гарячій» лінії управління звучали  питаня  щодо  призначення, перерахунку монетизованої субсидії. Серед інших також домінують – визначення права на пільги, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, допомоги  одиноким матерям,  виплати метеріальної допомоги, атестації робочих місць та ін.
У звітному періоді  до управління звертались такі верстви населення як: пенсіонери, особи з інвалідністю всіх категорій, багатодітні сім'ї,  одинокі матері, безробітні та інші. Найбільше звернень надходило з смт. Заводське та сіл: Колиндяни, Косів, Ягільниця,  Пробіжна та Угринь.  
Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи  з питань соціального захисту населення, 25.09.2019 року за участю начальником, спеціалістів управління та уповноваженими сільских рад  відбулась семінар-нарада, на якій розглядались питання нового порядку призначення пільг та субсидій, правильність оформлення документів та порядок їх подання  для призначення.  За підсумками семінару учасникам рекомендовано провести на місцях широку інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення району.
Крім того, впродовж ІІІ кварталу 2019 року надруковано 2 статі у ЗМІ.
На апаратних нарадах, які проводить начальник управління, щомісяця аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення цієї роботи  та вирішення порушених питань.




 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема