Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Управління соціального захисту населення

Довідка про розгляд звернень громадян в управлінні за І півріччя 2019 року


В управлінні соціального захисту населення Чортківської районної державної адміністрації  забезпечується належне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб управління, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.
З метою забезпечення  прийому громадян в управлінні прийнято та оприлюднено  наказ від 02.01.2019 № 1-од «Про забезпечення особистого прийому громадян в управлінні», яким затверджено графік прийому громадян в управлінні, відповідно до якого прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:15 год., графік роботи «гарячої» телефонної лінії керівництвом управління.
За  І півріччя 2019 року до управління надійшло 70 письмових звернень, із них: Урядова «гаряча» лінія 68 звернень; Чортківська районної державної адміністрація - 2 звернення. Варто зазначити, що  найбільш актуальними були звернення з  призначення, перерахунку субсидій - 24;  щодо призначення різних видів допомог (як малозабезпеченій сім’ї, одинокій матері та багатодітним сім'ям) – 9; про надання пільг – 1; про виплату матеріальної допомоги – 1; зняті з розгляду за заявами 4  заявників – 8; розглянуто та   направлено за належністю (Чортківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області та АТ Ощадбанк) – 27.  Повторних та  колективних звернень не надходило.
Протягом січня – червня 2019 року на особистому  прийомі в управлінні прийнято 574 особи.
На «гарячу» телефону лінію управління у звітному періоді  звернулось 59 громадян району.  Усім заявникам дано вичерпні роз’яснення.
Найчастіше на особистому прийомі та «гарячій» лінії управління звучали  питаня  щодо  призначення, перерахунку субсидій та отримання повідомлення про їх призначення. Серед інших також домінують - виплата монетизованої субсидії, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, допомоги  одиноким матерям,  надання пільг, виплати метеріальної допомоги та ін.
У звітному періоді  до управління звертались такі верстви населення як: пенсіонери, особи з інвалідністю всіх категорій, багатодітні сім'ї,  одинокі матері, батьки дітей з інвалідністю, безробітні та інші. Найбільше звернень надходило з смт. Заводське та сіл: Косів, Білобожниця, Швайківці,  Свидова та Долина.  
Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи  з питань соціального захисту населення, працівниками управління взято участь у 29 виїзних прийомах громадян та безпосередніх зустрічей, під час яких   охоплено 44 села району. Під час зустрічей надано вичерпні відповіді на численні запитання присутніх. Спеціалісти управління, спілкуючись з населенням надавали роз’яснення щодо заповнення заяви та декларації для призначення  допомог і субсидій, про призначення субсидій,  якщо один із членів сім’ї  не працює  або перебуває закордоном, звертали увагу на те, за який період враховуються доходи для призначення субсидії. Крім того, впродовж І півріччя 2019 року надруковано 6 статей у ЗМІ.
На апаратних нарадах, які проводить начальник управління, щомісяця аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення цієї роботи  та вирішення порушених питань.




 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема