Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

18.03.2020/ДПС закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування


ДПС закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування

Здоров’я та безпека платників – головний пріоритет ДПС як соціально-відповідального державного органу. У зв’язку зі спалахом і розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України наполегливо рекомендує  платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:

за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;

не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра);

уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.

ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або перебували у країнах, у яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

ДПС звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

На період карантину режим роботи ЦОП змінюється з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. з обідньою перервою та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хв., для невеликих ЦОП – з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хвилин.

Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточення! 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги