Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

07.08/2017/Актуальні питання з податку на нерухоме майно обговорили під час брифінгу у ГУ ДФС Тернопільщини


До першого липня податковими інспекціями Головного управління ДФС  Тернопільщини  фізичним особам – платникам податку на нерухоме майно області направлено податкові повідомлення-рішення про сплату сум податку з зазначенням відповідних платіжних реквізитів. Законодавчо встановлено, що власник з моменту отримання платіжки протягом двох місяців має цей податок сплатити, інакше до нього застосовуватимуть санкції.

Про те, що робити, якщо податкове повідомлення про сплату не отримано або ж  воно надійшло з неправильними нарахуваннями, й загалом про актуальні питання з податку на нерухоме майно під час брифінгу в ГУ ДФС області розповів заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Петро Якимчук.

Петро Миколайович повідомив представникам мас-медіа, що у 2017 році платники – фізичні особи сплачують податок за житлову та нежитлову нерухомість за 2016 рік за ставками та з використанням пільг, які застосовувались при розрахунку податку минулого року.

«Для жителів міста Тернополя ставка податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, не змінилася і складає один відсоток від мінімальної заробітної плати.  Однак з 1 січня 2016 року зросла мінімальна заробітна плата, відповідно до цього змінилась й сума податку за один квадратний метр - 13,78 грн, – каже заступник начальника фіскального відомства. - В інших населених пунктах області застосовуються ставки, прийняті відповідними радами для своїх територій. Ставки розміщені на субсайті ГУ ДФС у Тернопільській області. Крім того, відповідні рішення можна знайти на сайтах місцевих рад».

Загалом на Тернопільщині налічується 36,9 тисяч платників податків на нерухоме майно, сформовано 44,9  повідомлень-рішень, тобто одному громадянину подекуди вручено не одне, а кілька податкових повідомлень-рішень. Для порівняння: минулого року кількість повідомлень склала 25,3 тисяч, а кількість потенційних платників збільшилась на 19,6 тисяч або в 1,8 рази.

Загалом по області обліковано 99 тисяч фізичних осіб, які є власниками нерухомого майна. Додаткові нарахування здійснено для 12,5 тисяч громадян, площа квартир яких становить від 60 до 70 квадратних метрів (в зв’язку із зміною пільгової площі з 2016 року).

Нарахована сума податкових зобов’язань становить 24,7 млн грн, у 2016 році – 10,0 млн грн, приріст нарахувань становить +14,7 млн грн або в 2,5 рази.

Платіжки отримали ті власники нерухомого майна, відомості про яке містилися у реєстрі прав власності на нерухоме майно, а також містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, до якого вносять інформацію про об’єкти нерухомості з 2013 року.

Якщо у платника виникла ситуація, коли у податковому повідомленні-рішенні вказано некоректні дані, наприклад щодо квадратури, наданої пільги, отже, й суми податку, то він, за словами Петра Якимчука, зможе піти у фіскальну службу за місцем реєстрації, навіть якщо сама нерухомість зареєстрована в іншому регіоні, й врегулювати це питання. Водночас можна звірити дані до отримання платіжок, якщо платник розуміє, що податок не омине, щоб не довелося писати скаргу щодо неправильності розрахунків, так звану адміністративну апеляцію.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги