Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

20.02.2017/На Тернопільщині у січні електронні ключі отримали безкоштовно 1057 громадян


Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» починаючи з січня 2017 року значно розширено коло осіб, які зобов’язані щорічно до 1 квітня поточного року подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманий для виконання своїх службових обов’язків. У приміщенні Центру обслуговування платників Тернопільської ОДПІ працівники сектору реєстрації користувачів управління сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян. Протягом минулого року фіскальна служба видала платникам регіону 10830 посилених сертифікатів електронного цифрового підпису.

У січні 2017 року спостерігався підвищений попит на отримання електронних ключів, пов'язаний із поданням звітності. Зокрема, у минулому місяці клієнтами пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів стали 1057 суб'єктів господарювання фізичних та юридичних осіб, а також держслужбовці.

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України надає послуги електронного цифрового підпису на безоплатній основі. Для цього необхідно звернутись до відокремленого пункту реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, буд. 1, 1-й поверх, каб. 122, телефон для довідок: (0352)  23-53-61.

Ознайомитися з Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів можна на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру, де в розділі «Реєстрація користувачів» розміщено перелік реєстраційних документів (зразки їх заповнення) для кожної категорії платників податків та іншу корисну інформацію.

Варто зазначити, що для безперешкодного та комфортного отримання послуг електронно-цифрового підпису не потрібно відкладати візит до представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на кінець звітного періоду.

Окрім ДФС в області, ключі можна отримати безкоштовно, зокрема, в АЦСК органів юстиції України у Тернопільській області за адресою вул. Білецька, 51, м. Тернопіль.

- в АЦСК державної казначейської служби України у Тернопільській області (бульвар Т.Шевченка, 3 та 39, м. Тернопіль; вул. Шевченка,15, м. Бережани; вул. Агнона, 3, м. Бучач; вул. В.Чорновола, 1а, м. Кременець; вул. С.Бандери 20, м. Чортків) та в Приват-24.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги