Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

02.07.2016/Ігор Комендат: «Переконаний, що операція «Урожай-2016» дасть вагомі результати щодо легалізації зайнятості населення Тернопільщини та збільшить надходження до місцевих бюджетів»


Враховуючи аграрну специфіку області, особливого контролю потребує діяльність сільськогосподарських товаровиробників. Саме тому під егідою Тернопільської обласної державної адміністрації стартувала цьогорічна операція «Урожай». Її проведення невипадкове, адже аналіз стану фінансово-господарської діяльності підприємств із значними обсягами виробництва, кількості площ сільськогосподарських угідь, загальних обсягів реалізації товарів (послуг), використання трудових ресурсів показав, що деякі підприємства за рівних умов ведення діяльності на однакових площах землі мають різне податкове навантаження, яке на більшості підприємствах є незначним.

На цьому акцентував увагу присутнім на засіданні колегії обласної державної адміністрації начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат.

«Торік під час проведення операції «Урожай-2015» також досягнуто вагомих результатів, адже додатково оформлено 2 тис. 211 найманих працівників, легалізовано 21,5 млн грн виплаченого доходу, додатково бюджет отримав 2,9 млн грн податку на доходи фізосіб, 7,5 млн грн єдиного соціального внеску. Сподіваюсь, що і цьогоріч результати будуть не менш вагомими. Тим більше, як свідчить аналітика, працювати є над чим. За даними розрахунку ф.№1-ДФ за І квартал із 681 с/г-виробників 199 або 29% взагалі не використовували працю найманих працівників», – зазначив І.Комендат.

Очільник фіскального відомства області також нагадав, що Постановою КМУ від 03.02.2016 №55 та наказом Мінсоцполітики від 02.02.2016 №67, який вступив в дію з 11 березня, передбачено відповідальність у вигляді штрафів роботодавців за порушення трудового законодавства. «Штрафи чималі (від 1 тис. 378 грн до 41 тис. 340 грн), тож, я думаю, це змусить суб’єктів господарювання переглянути свої позиції щодо економії витрат за рахунок тіньової зайнятості, адже платежі від її легалізації будуть значно меншими від штрафних санкцій. Тому органам місцевого самоврядування необхідно більш тісніше співпрацювати з органами Держпраці, податковими інспекціями для забезпечення ефективної координації спільних заходів», - наголосив Ігор Комендат.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги