Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

01.06.2016/Ігор Комендат: «Усі разом ми маємо дбати про наповнення місцевих бюджетів та розвиток громад»


Ефективність бюджетного процесу залежить від усіх її учасників, починаючи з планування, встановлення і затвердження ставок, поточного адміністрування та закінчуючи контролем за повною та своєчасною сплатою належних сум податків і зборів.

В умовах децентралізації значно зростає роль та відповідальність органів влади та місцевого самоврядування, територіальних громад за наповнення бюджетів, оскільки фінансування окремих видатків передано на місцевий рівень.

Саме ці питання, а також стан виконання дохідної частини місцевих бюджетів, основні проблемні моменти, шляхи і джерела збільшення надходжень обговорили на нараді, яка днями відбулася у Бучацькій об`єднаній державній податковій інспекції.

У заході взяли участь голова Тернопільської обласної державної адміністрації Степан Барна, очільник Тернопільської обласної ради Віктор Овчарук, голови районних державних адміністрацій та районних рад, начальник Головного управління Державної фіскальної служби у Тернопільській області Ігор Комендат і його заступник Сергій Господарик, начальник Бучацької ОДПІ Михайло Яцина та його заступники.

Як зазначив голова Тернопільської ОДА Степан Барна, найкращим критерієм оцінки роботи виконавчої влади та органів місцевого самоврядування  є зростання рівня заробітної платні, зниження рівня безробіття та покращення добробуту кожної родини.

«Як свідчать статистичні дані, найбільший обсяг доходів місцевих бюджетів, що припадає на одного мешканця району, спостерігається у Тернопільському, Заліщицькому, Підволочиському, а найменший – Бучацькому і Монастириському районах, – констатував Степан Барна. – Маємо шукати додаткові ресурси та використовувати всі можливості для наповнення бюджетів». Таким ресурсом є легалізація робочих місць. Тож керівники райдержадміністрацій отримали доручення взяти на особливий контроль дане питання, особливо в період проведення операції «Урожай», яка незабаром розпочнеться за ініціативою ГУ ДФС. Як показав досвід проведення такої операції минулоріч, досягнуто вагомих результатів – додатково оформлено 2 211 найманих працівників, легалізовано 21,5 млн грн виплаченого доходу, додатково до бюджету надійшло 2,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 7,5 млн грн єдиного соціального внеску.

Тему продовжив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат, який зазначив, що в умовах реорганізації територіальних органів ДФС шляхом укрупнення центральних офісів ОДПІ, приєднання до них відділень інших ОДПІ, важливо в цей перехідний період забезпечити якісний податковий сервіс платникам і не допустити спаду надходжень до бюджетів, особливо місцевих. На сьогодні до Бучацької ОДПІ входить 7 районів, на території яких здійснює діяльність 3620 юридичних осіб (21% від загальної чисельності по області) та 6803 – СПД фізосіб (17% від обласного показника).

«Загалом за січень-квітень прогнозні показники по надходженнях до місцевих бюджетів ми виконали на 136,4% (+151,5 млн грн). Базисними доходами для місцевих бюджетів на сьогодні є податок на доходи фізичних осіб (57% в загальних надходженнях), акцизний податок з роздрібного продажу (12-15%), єдиний податок (14%), майнові податки (12-15%). Тому і основний акцент в роботі повинен бути поставлений на освоєння резервів саме по цих платежах», – переконаний Ігор Комендат.

Хоч з початку року і спостерігається значне зростання надходжень по цих платежах (надходження ПДФО зросли в 1,5 раза, податку на нерухоме майно – в 2,5 раза, акцизного податку – в 1,7 раза, плати за землю – в 1,4 раза, єдиного податку – в 1,5 раза), цьому певним чином сприяли підвищення ставок податків та інфляційна складова, а резервна частина бази освоюється повільно.

Керівник фіскальної служби Тернопільщини також зупинився на першочергових завданнях з легалізації тіньової зайнятості та виведення з нелегального обігу підакцизної продукції. Активізувати зусилля у цих напрямах мають насамперед голови місцевих рад, адже це доходи, які залишаються у громад.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги