Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

19.02.2016/Важливі питання з наповнення місцевих бюджетів обговорили під часспільної наради в ГУ ДФС у Тернопільській області


У приміщенні Головного управління ДФС у Тернопільській області 18 лютого  поточного року відбулася нарада з головами райдержадміністрацій, районних рад з питань координації спільних заходів, спрямованих на виявлення та залучення наявних резервів додаткових надходжень податків і зборів до місцевих бюджетів у 2016 році.

Голова Тернопільської обласної державної адміністрації Степан Барна, заступник голови обласної ради Любомир Крупа, начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат та керівники інших державних органів місцевої влади поспілкувалися із учасниками наради.

Під час заходу обговорювалися основні питання  забезпечення наповнення місцевих бюджетів у поточному році. Основну увагу присутніх було скеровано на пошуки додаткових джерел наповнення місцевих бюджетів, зокрема: необхідності проведення аналізу використання земельних ділянок суб’єктами господарювання щодо наявності відповідних правовстановлюючих документів, легітимності провадження підприємницької діяльності, легалізації найманої праці та заробітної плати, а також залучення до оподаткування суб’єктів господарської діяльності, які проводять реалізацію підакцизних товарів без будь-яких дозвільних документів.

«В області налічується понад 400 населених пунктів, де відсутні ліцензіати з продажу алкоголю та тютюну. Ви є господарями своїх територій і, як ніхто, краще володієте ситуацією, однак пропозицій не надходить. Необхідно звернути також увагу на реальність задекларованих платниками обсягів продажу підакцизної продукції, адже дуже часто вона не відповідає жодним уявленням про бізнес, більше нагадує благодійну діяльність», - з такими словами звернувся до голів райдержадміністрацій та районних рад голова Тернопільської ОДА Степан Барна.

Начальник Головного управління ДФС в області Ігор Комендат прозвітував учасникам наради про показники надходжень до місцевих бюджетів у 2015 році та озвучив резерви, які є в області для збільшення бюджетних надходжень. «Зустріч у такому форматі зумовлена тим, що  ефективність бюджетного процесу залежить від усіх її учасників, починаючи з планування, встановлення і затвердження ставок, поточного адміністрування та закінчуючи контролем за повною та своєчасністю сплати належних сум податків і зборів. В умовах децентралізації значно зростає наша усіх роль та відповідальність за наповнення бюджетів, оскільки фінансування окремих видатків передано на місцевий рівень», - наголосив Ігор Комендат.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги