Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

30.11.2015/Для громадян, що звернулись за призначенням житлових субсидій, діє електронний сервіс ДФС


З 20 листопада 2015 року Державною фіскальною службою України запроваджено новий електронний сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення».

Громадяни та працівники органів соціального захисту населення, вказавши реєстраційні дані фізичної особи, можуть в телефонному режимі отримати необхідну інформацію, звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС за контактним телефоном 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або (044) 454-16-13 з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі).

Так, за результатами обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення, можуть бути отримані різні значення:

0   – інформацію про доходи, отримані фізичною особою, надано у файлі-відповіді;

1   – надано відповідь про відсутність інформації в Державному реєстрі щодо сум нарахованого доходу та сум утриманого з них податку;

2   – недіючий реєстраційний номер облікової картки платника податків/ фізична особа за вказаними даними про серію та номер паспорта на обліку не перебуває;

3   – реєстраційний номер облікової картки платника податків закрито/ фізичну особу з такими даними про серію та номер паспорта знято з обліку;

4   – незаповнені або некоректно заповнені поля, що обов’язкові для заповнення (у графі «Примітка» зазначений перелік полів, які незаповнені або некоректно заповнені);

5* – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія, номер паспорта та прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, що зазначені у запиті, не відповідають інформації яка міститься у Державному реєстрі (у графах «ПІБ фізичної особи в ДРФО» зазначено дані про прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, що значаться в Державному реєстрі на момент обробки запиту);

– невірно вказано період, за який запитується інформація (може приймати значення: поточний рік або рік, що передує поточному);

– у файлі-запиті надійшло більш ніж один запис по одній фізичній особі.

Відтак за результатами обробки файлу-запиту 5*, якщо дані у такому запиті органу соціального захисту населення відповідають реєстраційним даним паспортного документу фізичної особи та містять розбіжності в даних про прізвище, ім’я або по батькові в Державному реєстрі, пропонуємо фізичній особі звернутись до відповідного територіального органу ДФС для внесення змін до Державного реєстру.

Та навпаки, якщо дані у файлі-запиті органу соціального захисту населення не відповідають реєстраційним даним паспортного документа фізичної особи, необхідно відповідному органу соціального захисту населення сформувати та направити до ДФС новий файл-запит з виправленими даними по даній фізичній особі.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги