Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

24.07.2015/Система електронного адміністрування ПДВ: отримуємо необхідну інформацію


Платники податку засобами клієнтського програмного забезпечення направляють електронні запити щодо отримання відомостей з Системи електронного адміністрування ПДВ:

1. Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1300103).

Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних  (J/F1400103) який надається платнику, містить інформацію щодо:

виданих та/або отриманих податкових накладних та розрахунках коригування до податкових накладних зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, як на вказану дату, так і в розрізі контрагентів із зазначенням дати та номеру документа, а також суми податку.

2. Запит  про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку мають право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування (J/F1301204).

Витяг з системи електронного адміністрування (J/F1401204), який надається платнику, містить інформацію щодо:

стану рахунку (залишок на рахунку/заборгованість),

суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування,

складових формули розрахунку такої суми.

3. Запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (?Накл), за рахунок сум від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів до 1 лютого 2015 року, що були задекларовані платником у додатку 2 до декларації з ПДВ (J/F1301301).

Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних (J/F1401301), який надається платнику, містить інформацію щодо:

суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних,

суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування,

реєстраційний номер та  дату декларації, в якій було задекларовано таке збільшення.

4. Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1301401).

Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1401401), який надається платнику, містить інформацію щодо:

виданих податкових накладних та розрахунків коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації за запитуваний період.

5. Запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1301901).

Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1401901), який надається платнику, містить інформацію щодо:

- типу операції,

- дати та номера документа,

- суми операції.

Електронні формати документів розміщені на офіційному сайті ДФС України в розділі (банер) „Електронне адміністрування ПДВ/До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення”.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги