Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

24.06.2015/Списали основні засоби – подбайте про підтверджуючі документи


Згідно з п. 189.9 ст. 189 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування розглядається як постачання зазначених основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації.

Норма цього пункту не поширюється на випадки, коли основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються у зв’язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили, в інших випадках, коли така ліквідація здійснюється без згоди платника податку, у тому числі в разі викрадення основних виробничих або невиробничих засобів, що підтверджується відповідно до законодавства або коли платник податку подає контролюючому органу відповідний документ про знищення, розібрання або перетворення основних виробничих або невиробничих засобів у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням.

Згідно з п.п. 41 та 43 Методичних рекомендацій з обліку основних засобів, затверджених наказом Міністерством фінансів України від 30.09.2003 № 561 із змінами та доповненнями, для визначення непридатності основних засобів до використання, можливості їх використання іншими підприємствами, організаціями та установами, неефективності або недоцільності їх поліпшення (ремонту, модернізації тощо) та оформлення відповідних первинних документів керівником підприємства створюється постійно діюча комісія. Така комісія:

- здійснює безпосередній огляд об’єкта, що підлягає списанню;

- установлює причини невідповідності критеріям активу;

- визначає осіб, з вини яких сталося передчасне вибуття основних засобів з експлуатації, вносить пропозиції щодо їх відповідальності;

- визначає можливість продажу (передачі) об’єкта іншим підприємствам, організаціям та установам або використання окремих вузлів, деталей, матеріалів, що можуть бути отримані при демонтажі, розбиранні (ліквідації) основних засобів, установлює їх кількість і вартість;

- складає і підписує акти на списання основних засобів.

Складені комісією акти на списання основних засобів відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження (погодження) посадовою особою (керівним органом), уповноваженою згідно із законодавством (статутом підприємства) приймати рішення щодо розпорядження (відчуження, ліквідації) об’єктів основних засобів.

Типові форми актів встановлено наказом Міністерства статистики України від 29.12.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку».

Документами, що підтверджують знищення, розібрання або перетворення основного засобу є висновки відповідної експертної комісії щодо неможливості використання в майбутньому цих засобів за первісним призначенням та акти на їх списання відповідної форми.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги