Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

03.04.2015/Конструктивне вирішення проблемних питань


Співпраця фахівців Тернопільської  митниці ДФС та керівників місць доставки товарів, що функціонують в зоні її діяльності, триває вже більше 15 років. Тому дуже важливим і актуальним на сьогодні є підтримка належного рівня взаємодії та взаєморозуміння в роботі.

З цією метою керівництвом Тернопільської митниці ДФС проведено робочу зустріч за участю керівників місць доставки товарів, представників учасників зовнішньоекономічної діяльності, перевізників та громадськості регіону.

Загалом учасники зустрічі у формі жвавого діалогу обговорили актуальні питання що виникають під час надання послуг в місцях доставки товарів, зокрема, торкнулись цінової політики даних послуг та порядку роботи місць доставки товарів.

Начальник Тернопільської митниці ДФС Володимир Марцинюк окремо зупинився на питаннях зменшення часу простою транспортних засобів у зонах митного контролю та інформаційного забезпечення перевізників при проходженні вантажами митних формальностей. Особливий акцент було приділено також питанню надання митницею адміністративних послуг з отримання перевізниками свідоцтв на транспортні засоби.

Окрім цього, фахівцями Тернопільської митниці ДФС та учасниками заходу обговорювались питання щодо вимог облаштування місць доставки товарів з метою створення сприятливих умов для роботи суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. Зокрема, присутніх ознайомили із проектом наказу, що регламентує нові технічні та будівельні вимоги до ваговимірювальних комплексів, які використовуються для здійснення митного контролю.

На завершення зустрічі керівництво митниці відзначило прагнення сторін до пошуку ними шляхів для порозуміння.

«Фахівці і керівництво Тернопільської митниці ДФС відкриті для обговорення проблемних питань задля співпраці. Перші кроки для цього уже зроблено: окреслено проблемні питання і розпочато процес їх вирішення», – відзначив Володимир Марцинюк.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги