Лановецька районна державна адміністрація
47400, м.Ланівці, вул.Незалежності, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук
На головну / Звернення громадян / Аналітика

Результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністраії за 2017 рік.


Довідка

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Лановецької районної державної адміністрації  за 2017 рік.

 

Впродовж 2017 року органами виконавчої влади та місцевого самоврядування проведено відповідну роботу щодо розгляду звернень громадян згідно вимог Конституції  України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», покращення організації розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами влади.

З цих питань видано відповідні розпорядження та доручення голови районної державної адміністрації. Систематично проводиться аналіз стану звернень громадян та організації особистого прийому відвідувачів, причин, що породжують обгрунтовані листи і скарги, насамперед, до органів влади вищого рівня.

Питання "Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році" розглянуто 23 лютого 2017 року на засіданні колегії райдержадміністрації, за результатами розгляду видано розпорядження  голови районної державної адміністрації від 23 лютого 2017 року № 40-од, "Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року" розглянуто 27 жовтня 2017 року на засіданні колегії райдержадміністрації, за результатами розгляду видано розпорядження  голови районної державної адміністрації від 27 жовтня 2017 року № 316-од.

В Лановецькій райдержадміністрації робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення є на особливому контролі.

Здійснено перевірки у фінансовому управлінні, управлінні економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації  відділі агропромислового розвитку, відділі освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та у виконавчих комітетах Якимівської, Гриньківської, Бережанської та Молотківській сільських радах щодо організації  особистого прийому громадян та роботи по забезпеченню реалізації конституційного права громадян на звернення відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008.

  Щоквартально проводиться аналіз звернень громадян на нарадах начальників управлінь та відділів райдержадміністрації,  з головами та секретарями виконкомів міської та сільських рад. На апаратній нараді при голові райдержадміністрації у травні  2017 року заслухано питання «Про стан розгляду звернень громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації»,  поскільки, питань соціального захисту надходить найбільша кількість.

  За підсумками проведеного аналізу звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом  2017 року, начальнику  управління соціального захисту населення та сільським головам сіл Вишгородок, Борщівка та Чайчинці

рекомендовано активізувати роботу для подальшого всебічного розгляду  звернень громадян.

  Розпорядженнями голови райдержадміністрації від 23 грудня 2016 року

№ 400-од затверджені та розміщені на інформаційних стендах, на веб-сайті районної державної адміністрації та в районній газеті "Голос Лановеччини" графіки прийому громадян, виїзних днів прийому громадян керівництвом райдержадміністрації.

        «Гарячі» телефонні лінії проводяться кожного четверга з 11.00 год. до 12.00 год. згідно розробленого графіка затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 23 грудня 2016 року № 401-од.

  Наказами начальників управлінь та відділів відповідно затверджені графіки їх особистих прийомів та доведені до відома громадян шляхом розміщення на інформаційних стендах.

  Від початку 2017 року до голови райдержадміністрації та заступників під час особистих прийомів надійшло 87 усних звернень. Головою райдержадміністрації здійснено 12 виїзних днів прийому громадян, якими охоплено 19 населених пункти району та розглянуто 21 проблемне питання, з якими звернулися сільські жителі. Заступниками голови здійснено 24 виїзних дні прийому громадян, якими охоплено 42 населених пункти району та розглянуто 24 піднятих питань.

 Протягом звітного періоду в Лановецькій райдержадміністрації проведено 51 "гарячих" телефонних ліній, на які надійшло 29 звернень. Постійно працює телефон довіри.

 Проводиться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян Лановецькою райдержадміністрацією та її  структурними підрозділами.  За участю заявників протягом звітного періоду  розглянуто 6 звернень. Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитись з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок. Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації в поточному році 518: письмових - 431 (83%) та 87 (17 %) усних звернень) - 80 % вирішено позитивно.

 За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до районної державної адміністрації можна виділити такі основні напрямки:

- соціального захисту, всього отримано 378 звернень, що складає 72,0% до усіх звернень, на 152 звернення менше, ніж у відповідному періоді минулого року;  

- житлової політики -2;

-комунального господарства- 14,

- аграрної політики та земельних відносин – 57– 11% до усіх звернень;

- транспорту і зв’зку – 3;

- праці і заробітної плати – 9;

-  освіти-3;

- культури, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту – 34 – 6% до усіх звернень, на 25 більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

 Із питань соціального захисту  громадян найбільше турбують питання виділення матеріальної допомоги, особливо у зв’язку з участю в антитерористичній операції, лікуванням та важким матеріальним становищем.

Так, упродовж 2017 року матеріальну грошову допомогу виділено 271 заявникові на загальну суму 149 490 грн. з них:  124 учасникам в антитерористичній операції  - 79 300 грн.,  147 заявникам – 70 190 грн. на лікування та в зв’язку з важким матеріальним становищем.

Районними спеціалістами упродовж  2017 року оперативно, без порушених термінів розгляду, своєчасно та кваліфіковано розглянуто 41 звернення від громадян, що надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру. Всі відповіді надіслані заявникам, копії в обласну державну адміністрацію.

 В звітному періоді 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 19 повторних звернень. Найбільш проблемні та повторні заяви розглядалися на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

На веб-сайті райдержадміністрації та через районну газету «Голос Лановеччини» проводиться роз'яснювальна   робота    з   питань реалізації    громадянами    права    на звернення, проведення особистого прийому керівництвом райдержадміністрації, начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації.

       На підставі аналізу листів жителів району прогнозується надходження звернень упродовж  2018 року з наступних питань:

- надання матеріальної допомоги учасникам АТО, малозабезпеченим верствам населення,    особливо на лікування, проведення операцій;

- аграрної політики і земельних відносин;

- роботи житлово-комунального господарства;

- праці та заробітної плати та інші.         

 

Начальник відділу загального діловодства і

контролю та роботи із зверненнями громадян

апарату районної державної адміністрації                                    Т.М.ДАЦЮК

 

Карп’юк 2 16 31