Лановецька районна державна адміністрація
47400, м.Ланівці, вул.Незалежності, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук
На головну / Оцінка діяльності структурних підрозділів

Про стан виконавської дисципліни за 2018 рік.


Про стан виконавської дисципліни з реалізації

завдань, визначених нормативно-правовими

актами Президента України, Кабінету 

Міністрів України, розпорядчими документами

голів обласної, районної державних адміністрацій 

у структурних підрозділах райдержадміністрації,

територіальних підрозділах органів виконавчої

влади в районі, виконкомах міської та сільських рад

 

Вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики у всіх сферах діяльності в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів державної влади та прийнятих власних рішень.

Проведений аналіз стану виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, запитів і звернень народних депутатів України дає можливість відзначити деякі суттєві показники виконавської дисципліни в районі.

До районної державної адміністрації з початку 2018 року надійшло 1588 документів, що на 234 документи більше, ніж за аналогічний період 2017 року, проте з них менше надійшло  розпоряджень голови обласної державної адміністрації – 158 (на 35),  доручень голови облдержадміністрації – 34 (на 4), депутатських запитів та звернень – 2 (на 10). Видано 328 розпоряджень голови районної державної адміністрації з основної діяльності(на 3 менше, ніж в минулому) та 68 доручень голови районної державної адміністрації (на 3 менше). У 2018 році надійшло 2 депутатських звернення від депутатів місцевих рад.  Порушень встановлених термінів щодо подання відповіді на звернення не було.

          Станом на 26 листопада 2018 року на контролі перебуває  307 розпорядчих документів голови райдержадміністрації, з них 139 видані у 2018 році. За звітний період взято на контроль 139 розпорядчих документів голови райдержадміністрації та 118 – голови облдержадміністрації.

В ході реалізації завдань з початку  поточного року отримано та проаналізовано понад 640 узагальнюючих звітів структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районі. Як наслідок, у 2018 році знято з контролю 98 розпорядчих документів голови районної державної адміністрації та 66 - втратили чинність.

          Продовжуємо роботу щодо забезпечення своєчасного і якісного виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня та розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації. Аналіз стану фактичного виконання вимог контрольних документів органів влади вищого рівня та районної державної адміністрації засвідчив  про позитивні зрушення в удосконаленні форм і методів контролю за ходом реалізації цих документів.

З метою покращення виконавської дисципліни здійснюється щоденний випереджувальний моніторинг, контроль і аналіз виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації. На апаратних нарадах при голові райдержадміністрації  заслуховувалися інформації про дотримання  виконавської дисципліни у структурних підрозділах  райдержадміністрації. Подано керівництву райдержадміністрації інформації про стан виконання протокольних доручень голови райдержадміністрації. На всі документи, що виконувались у процесі реалізації та вирішенні питань, надіслано інформації до Тернопільської облдержадміністрації та її структурних підрозділів,  подано відповідні документи голові райдержадміністрації. Районною державною адміністрацією з початку року підготовлено і вчасно відправлено до вищестоящих органів виконавчої влади  453 інформацій на виконання розпорядчих документів голови облдержадміністрації.

          З метою забезпечення ефективного аналізу справ, усунення причин  невиконання і порушень законодавства, виконання законів України, актів Президента України,  актів Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної і районної державних адміністрацій, надання практичної допомоги  по усуненню недоліків, покращення роботи з документами і веденню діловодства відповідно до доручення голови райдержадміністрації  від 12 січня 2018 року  № 2-ДРГ «Про вивчення роботи структурних підрозділів райдержадміністрації у 2018 році» робочою групою апарату райдержадміністрації проведено  вивчення роботи сектору з питань державної реєстрації райдержадміністрації, відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації, відділу культури райдержадміністрації, архівного сектору райдержадміністрації. Підготовлено довідки та направлено у відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації для усунення недоліків, які були виявлені.

          Відділом загального діловодства і контролю та роботи із зверненнями громадян проводиться оцінка ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Премєр-міністра України та розпорядчими документами голови обласної та голови районної державних адміністрацій у 2018 році у відділі агропромислового розвитку, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

Усім структурним підрозділам райдержадміністрації та виконкомам місцевих рад надається методична допомога з питань вдосконалення організації контролю. Розроблена інструкція з діловодства в районній державній адміністрації, яка затверджена розпорядженням голови районної державної адміністрації від 20 листопада 2018 року. Даним розпорядженням зобов’язано структурні підрозділи районної державної адміністрації керуватися даною  інструкцією із 1 січня 2019 року забезпечити підготовку та погодження документів постійного та тривалого (понад 10 років) строків, зберігання в електронній формі. Рекомендовано органам місцевого самоврядування привести у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України власні інструкції. Дане розпорядження надіслано структурним підрозділам райдержадміністрації і виконавчим комітетам міської і сільських рад.

Результати аналізу виконання у всіх сферах діяльності завдань, визначених актами вищестоящих органів влади, власних рішень вказують на стан виконавської дисципліни.

           Однак залишаються не  виконаними окремі пункти розпорядчих документів голови райдержадміністрації та протокольних доручень. Зокрема розпорядження голови райдержадміністрації від 26 січня 2018 року № 21-од „Про заходи щодо наповнення місцевих бюджетів, економного та раціонального використання бюджетних коштів, дотримання суворої бюджетної дисципліни, упорядкування мережі бюджетних установ, які фінансуватимуться за рахунок коштів місцевих бюджетів, у 2018 році”. На сьогоднішній день існує незабезпеченість фондом оплати праці педагогічних працівників, що отримують заробітну плату за рахунок коштів освітньої субвенції та працівників некомерційного підприємства  районного центру первинної медико-санітарної допомоги. 

Не виконується розпорядження  голови райдержадміністрації від 21 березня  2018 року № 94-од «Про забезпечення належного поводження з твердими побутовими відходами» в частині утримання сміттєзвалищ населених пунктів у належному санітарному стані. За даними Кременецького міжрайонного Управління головного управління Держсанепідемслужби у Тернопільській області території сміттєзвалищ не благоустроєні, не обваловані деревами. В більшості випадків до них відсутні дороги з твердим покриттям. Щодо завершення розробки і затвердження до 1 вересня 2018 року правил благоустрою населених пунктів та організацію належного контролю за їх додержанням то необхідно зазначити,  що правила благоустрою розроблені в м. Ланівці. В інших населених пунктах правила благоустрою не розроблялися. 

Проблемним залишається питання, зазначене у  протокольному  дорученні голови облдержадміністрації № 67 від  29 жовтня 2018 року, щодо сплати за додатково нараховані об’єми спожитого природного газу у Снігурівській, Буглівській, Білозірській, Москалівській, Передмірській, Нападівській, Борщівській,  Великокуськовецькій,  Юськовецькій  ЗОШ та Лановецькій ЗОШ  І-ІІІ ст. №2, територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та у Лановецькому  районному  центрі первинної медико-санітарної допомоги. Притягнуті до дисциплінарної відповідальності посадові особи.

           Недостатньо виконуються протокольні доручення голови райдержадміністрації, що стосується виконання планового завдання з призову громадян на військову службу.    За даними Ланівецького військового комісаріату планове завдання по призову громадян на строкову військову службу становить 21 чоловік. Станом на 27.11.2018 року відправлено до збройних сил 16 чоловік, що становить 76 % від планового завдання (планове завдання згідно графіка відправок - 5 чоловік. 

          Відділом загального діловодства і контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації і надалі відстежуватиметься ситуація із забезпечення виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами органів виконавчої влади в районі, виконкомами міської та сільських рад нормативно-правових актів, протокольних доручень голів обласної та районних державних адміністрацій.

Пропозиції щодо вдосконалення роботи з контролю за виконанням розпорядчих документів викладені в проекті розпорядження голови райдержадміністрації, який додається.

Прошу розглянути.

 

Начальник відділу загального діловодства

іконтролю та роботи із зверненнями

громадян апарату райдержадміністрації                                Тамара ДАЦЮК                                           

Оксана Храплива

 




 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/topimg/invest_pasport.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/image002.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/edeklar.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/154.jpg

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/informbody/guds.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/informbody/kmu.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/informbody/baner_ak1.gif