Лановецька районна державна адміністрація
47400, м.Ланівці, вул.Незалежності, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук
На головну / Оцінка діяльності структурних підрозділів

Про стан виконавської дисципліни за 2017 рік.


ДОВІДКА

Про стан виконавської дисципліни з реалізації завдань, визначених нормативно-правовими

актами Президента України, Кабінету  Міністрів України, розпорядчими документами

голів обласної, районної державних адміністрацій у структурних підрозділах райдержадміністрації,

територіальних підрозділах органів виконавчої влади в районі, виконкомах міської та сільських рад за 2017 рік

 

Вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики у всіх сферах діяльності в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів державної влади та прийняття власних рішень.

Проведений аналіз стану виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, запитів і звернень народних депутатів України дає можливість відзначити деякі суттєві показники виконавської дисципліни в районі.

До районної державної адміністрації з початку 2017 року надійшло 1374 документи, що на 204 документи менше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них  розпоряджень голови обласної державної адміністрації – 193 (на 17 більше),  доручень голови облдержадміністрації – 38 (на 11 менше, ніж в минулому році), депутатських запитів та звернень – 12 (на 6 менше, ніж у минулому році). Видано 331 розпорядження з основної діяльності та 71 доручення голови районної державної адміністрації.

Станом на 23 листопада 2017 року на контролі перебуває 271 розпорядчий документ голови райдержадміністрації, з них 156 видано у 2017 році. За звітний період взято на контроль 156 розпорядчих документів голови райдержадміністрації та 142 – голови облдержадміністрації.

В ході реалізації завдань з початку  поточного року отримано та проаналізовано понад 617 звітів структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів органів виконавчої влади в районі, виконкомів міської та сільських рад про стан виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації. Як наслідок, у 2017 році знято з контролю 133 розпорядчих документів голови районної державної адміністрації та 40 -  втратили чинність.

Продовжувалася робота щодо  забезпечення своєчасного і якісного виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня та розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації. Аналіз стану фактичного виконання вимог контрольних документів органів влади вищого рівня та районної державної адміністрації засвідчив  про позитивні зрушення в удосконаленні форм і методів контролю за ходом реалізації цих документів.

З метою покращення виконавської дисципліни здійснювався щоденний випереджувальний моніторинг, контроль і аналіз виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації. На щопонеділкових  апаратних нарадах при голові райдержадміністрації  заслуховувалася інформація про дотримання  виконавської дисципліни у структурних підрозділах  райдержадміністрації. Подано керівництву райдержадміністрації інформації про стан виконання протокольних доручень голови райдержадміністрації,  щомісяця - аналіз про надходження від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільських, та міської рад інформацій про хід виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації.

На всі документи, що виконувались у процесі реалізації та вирішені питань, надсилались інформації до Тернопільської облдержадміністрації та її структурних підрозділів,  готувались відповідні документи голові райдержадміністрації. Районною державною адміністрацією з початку року підготовлено і вчасно відправлено до вищестоящих органів виконавчої влади  415 інформацій на виконання розпорядчих документів голови облдержадміністрації.

З метою проведення об’єктивного аналізу стану справ, усунення причин невиконання і порушень законодавства, надання практичної допомоги по усуненню недоліків, покращенню роботи з документами і веденню діловодства відповідно до доручення голови райдержадміністрації від 16 січня 2017 року №04 „Про вивчення роботи структурних підрозділів райдержадміністрації” робочою групою апарату райдержадміністрації у 2017 році проведено вивчення роботи фінансового управління райдержадміністрації, відділу  агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації. Підготовлено довідки та направлено у відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації для усунення недоліків, які були виявлені.

У 2017 році надійшло 12 депутатських звернень від депутатів усіх рівнів.  Порушень встановлених термінів щодо подання відповіді на звернення не було.

Усім структурним підрозділам райдержадміністрації та виконкомам місцевих рад відділом загального діловодства і контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації надавалась методична допомога з питань вдосконалення організації контрольної роботи. З метою надання якісної інформації на розпорядчі документи голів обласної та районної державних адміністрації рекомендовано керівникам структурних підрозділів, виконкомам місцевих рад під час підготовки необхідних матеріалів зазначати аналітичні та статистичні дані показників роботи, надавати змістовну, розширену та обґрунтовану інформацію.  Особливу увагу звернуто на дотримання термінів виконання завдань. У випадку неможливості виконання завдань у визначені терміни через суттєві причини, порушувати перед головою райдержадміністрації клопотання про перенесення строків виконання завдань з обгрунтуванням причин такого перенесення, як того вимагає Порядок організації та здійснення контролю за виконанням законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій в районній державній адміністрації.

     Результати аналізу виконання у всіх сферах діяльності завдань, визначених актами вищестоящих органів влади, власних рішень вказують на стан виконавської дисципліни.

Так, впродовж 9 місяців 2017 року,  в порівняні з відповідним періодом минулого року, зросли надходження до зведеного бюджету району на 37 464,2 тис. гривень, або у 1,9 рази, до державного бюджету на 23.327,9 тис. гривень, або у 2,9 рази, до бюджету Лановецького району на 10 857,3 тис. гривень, або на 47,8  відсотка, до загального фонду районного бюджету на 2 513,8 тис. гривень, що становить 114,6 відсотка до плану.

Проте, до міського бюджету недопоступило 29,2 тис.гривень.

Незважаючи на те, що сільські бюджети в загальному  виконано на 116,9 відсотка, проте не виконали планові призначення по Білозірській (94,2%), Буглівській (95,9%), Верещаківській (98,6%), Влащинецькій (79,9%), Малобілківській (96,1%) сільських радах. Основною причиною невиконання це недопоступлення єдиного податку від сільськогосподарських підприємств.

Фінансова самодостатність. Темп зростання доходів місцевого бюджету до відповідного періоду минулого року – 7 місце. Доходи з розрахунку на одну особу-3 місце. Проте велика частка податкового боргу- 16 місце.

Виникла заборгованість по заробітній платі по Лановецькій комунальній центральній районній лікарні, Лановецькому районному центрі ПМСД, що складає 3 072 тис. гривень та використані енергоносії в галузі освіти – 151,6 тис. гривень.

В порівняні з минулим роком зросли виплати на пільги та субсидії населенню в 1,4 рази на 24.335,3 тис. гривень. Зареєстровано заборгованість по оплаті пільг і субсидії – 10 647,6 тис. гривень, що вказує на необхідність перегляду пільговиків. Охопленість населення субсидіями за 9 місяців – 17 рейтингове місце.

Передача земельних ділянок учасникам АТО – 15 рейтингове місце. На низький рівень ефективності ринку праці вказує 14 рейтингове місце. Існує заборгованість по заробітній платі на економічно активних підприємствах – 15 рейтингове місце. Показник середньої заробітної плати – 10 рейтингове місце. Кількість створених робочих місць - 15 рейтингове місце.

Очікувані показники виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку району за 2017 рік на 103%. У промисловості, завдяки стабільній роботі переробних підприємств ПП „Захід-Агроінвест”, ПП „Рачин м’ясопром”, ТОВ „Росса” 4 рейтингове місце.

У сільському господарстві валовий збір зернових та зернобобових збільшиться на 14 відсотків та становитиме 119 тис. тон, проте в рейтингу 11 місце, цукрового буряка - 47,6 тис. тон, 229% до плану (рейтингове 4 місце).

Зростає виробництво і тваринницької продукції за виключенням м’яса (рейтингове 15 місце - через зменшення поголів’я свиней). Збільшено поголів’я ВРХ на 178 голів (рейтингове 7 місце), в тому числі корів на 137 голів (рейтингове 5 місце) .

На 5,3 млн.грн. проведено ремонт доріг в районі, з них: 5,15 млн.грн з державного бюджету, 156,8 тис.грн – з місцевого бюджету та матеріальної підтримки аграріїв.

Реалізація енергоефективних заходів з початку року забезпечила економію понад 1,3 тис. м.куб. природного газу, 2,1 тис кВт  електроенергії за рахунок утеплення приміщень, заміни вікон і дверей, заміни котлів, переведення паливних в автоматичний режим.

До кінця року планується освоїти 108,0 млн. гривень  інвестицій, на 8,5 % більше ніж у минулому році, це власні кошти підприємств та кошти населення.

Проте, обсяг залучення прямих іноземних інвестицій в район дуже низький, в межах 4 тисячі доларів США, незважаючи на те, що зовнішньоторговельний оборот в сумі 3,615 млн. доларів США, в тому числі експорт - 2, 685 млн. доларів США. Експорт переважає імпорт на 1,755 млн. доларів США. В основному експортується олія рослинного походження та м’ясо заморожене (рейтингове 15 місце).

Завершено реконструкцію каналізаційної мережі та каналізаційної насосної станції м.Ланівці.

 Через ЦНАП громадяни району своєчасно отримують 132 адміністративних послуги, з них  20 електронних а саме:

- 10- відділу у Лановецькому районі Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області;

- 5 – сектору з питань державної реєстрації райдержадміністрації;

- 3 -  (у сфері архітектури) управлінняекономічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;

- 2 – управління Держпродспоживслужби в Лановецькому районі.

В порівнянні із минулим роком зменшено чисельність безробітних на 47 осіб (948 осіб). Виявлено фіскальною службою 268 необлікованих  найманих працівників. В результаті проведених заходів з усіма оформлено трудові договори.

В районі впроваджується державна політика з децентралізації. Незважаючи на подані органами влади пропозиції до перспективного плану щодо формування ОТГ із центром в м.Ланівці в межах території району, вже утворені дві ОТГ (Борсуківська і Лановецька), проте, питання спроможності життєзабезпечення і в новостворених ОТГ, і в адміністративно-територіальних одиницях, які не увійшли в громади загострюється, оскільки Урядом напряму з ОТГ будуються зв’язки без участі райдержадміністрації. А це спричиняє напругу серед населення, оскільки знижується якість послуг, послаблює повноваження підрозділів райдержадміністрації щодо впровадження секторальної децентралізації у зв’язку із недостатнім законодавством і впливає на ефективність виконавської дисципліни.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 26 травня 2016 травня №171-од „Про  застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг” протягом січня-жовтня 2017 року установами та організаціями району було проведено 76 процедури закупівель товарів та послуг  у системі електронних закупівель „ProZoro” на суму 24,0 млн. гривень, що дає значну економію коштів.

На виконанняУказу Президента України від 24 лютого 2017 року № 44/2017 „Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2017 році”  та розпорядчих документів голів обласної та районної державних адміністрацій в районі проводиться осінній призов громадян на строкову військову службу. Планове завдання на осінній призов встановлено в розмірі 11 чоловік та збільшено додатково ще на 3 особи відповідно становить 14 чоловік. Станом на 22 листопада 2017 року на строкову військову службу призвано 15 чоловік, або 107% від планового завдання.

 

Поряд з цим, незважаючи на значні позитивні зрушення, продовжують мати місце поверхова організація виконання, а також недостатня ефективність і результативність втілення доведених завдань у конкретні справи.

Виявлено факти недостатнього виконання розпорядчих документів голови райдержадміністрації, а саме:

Доручення голови райдержадміністрації від 23 лютого 2017 року №71 „Про легалізацію зайнятості населення, заробітної плати та заходи щодо детінізації доходів і відносин у сфері зайнятості населення”. Протягом 2017 року проведено співбесіди з 104-ма керівниками щодо підвищення рівня заробітної плати працюючим, яким заробітна плата виплачується нижче встановленого законодавством рівня, однак про результати таких співбесід не повідомляється.

Доручення голови райдержадміністрації від 4 липня 2017 року №35 „Щодо забезпечення дотримання вимог Порядку формування та зберігання реєстраційних справ” - в частині забезпечення охороною та пожежною сигналізацією – вони відсутні/

Нічого не змінилося з моменту останнього розгляду на колегії питання виконавської дисципліни що стосується виконання розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації про створення опорних навчальних закладів шляхом об’єднання малокомплектних шкіл, зміни їх типу або ступеня, реорганізації. У 2017 році не створено опорного навчального закладу на території району.

Недостатньо виконуються протокольні доручення голови облдержадміністрації, що стосується служби за контрактом. Планове завдання у ІV кварталі для району становить 9 чоловік станом на 22 листопада 2017 року контракт підписано з 4 особами що становить 44%.          Ланівецькимрайонним військовим комісаріатом спільно з Лановецькою районною державною адміністрацією проводилася активна робота по залученню громадян району до військової служби за контрактом. У 2017 році контракт підписано з 30 особами, що становить 73% від запланованого (планове завдання 41 осіб на 2017 рік). Хоча в районі проводиться активна роз’яснювально-агітаційна робота серед населення для залучення осіб на військову службу за контрактом, але потрібно продовжувати роботу в цьому напрямку.

Протокольним дорученням голови райдержадміністрації ще у квітні (протокол №10 від 24 квітня 2017 року) доручено у тримісячний термін подати пропозиції щодо розроблення Програми по утилізації вторинної сировини на основі Юськовецької сільської ради. Рік доходить кінця, однак такої програми не розроблено.

За інформацією управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації від 09.11.2017 про стан виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 06.10.2016 №280-од „Про заходи щодо забезпечення безперебійного руху транспорту, перевезень пасажирів та вантажів у зимовий період 2017/2018 року” у шляховому господарстві не створено 10- денного страхового запасу паливно-мастильних матеріалів через брак коштів. Така ж ситуація була і в минулому році, що призвело до тяжких наслідків під час снігових заметів.

Знову варто наголосити виконкому Борсуківській сільській раді на покращення взаємодії щодо виконання постанови Кабінету Міністрів Україні від 09 березня 1999 року №399 в частині подання копій актів органів місцевого самоврядування, прийнятих з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, протягом 10 днів з дня їх прийняття до органу, що здійснює контроль, оскільки з початку 2017 року жодної копії таких актів не подано до райдержадміністрації.

Неприпустимим є те, що не подано інформацій про виконання Плану заходів щодо забезпечення доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури на 2017-2018 роки та розпорядження голови райдержадміністрації від 18 липня 2016 року №227-од „Про схвалення Стратегії розвитку бібліотек Лановецького району на період до 2025 року „Якісні зміни бібліотек для забезпечення сталого розвитку України”.

Відділом загального діловодства і контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації і надалі відстежуватиметься ситуація із забезпечення виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами органів виконавчої влади в районі, виконкомами міської та сільських рад нормативно-правових актів, протокольних доручень голів обласної та районних державних адміністрацій.

Пропозиції щодо вдосконалення роботи з контролю за виконанням розпорядчих документів викладені в проекті розпорядження голови райдержадміністрації, який додається.

Прошу розглянути.

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                        А.В. БЕНЦАРУК

 

Начальник відділу загального діловодства

і контролю та роботи із зверненнями

громадян апарату райдержадміністрації                                          Т.М. ДАЦЮК                                                      

В.Г.Захарук




 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/topimg/invest_pasport.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/image002.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/edeklar.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/agolova/154.jpg

Інформаційні послуги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/informbody/guds.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/informbody/kmu.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/lanovetska/ua/informbody/baner_ak1.gif