Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mindohodiv.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/2.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

             

На головну

Коли у машині – таксі застосовують РРО


Коли у машині – таксі застосовують РРО

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України від 6 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Відповідно до п. 177.10 ст. 177 Податкового кодексу України фізичні особи – підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, застосовують РРО відповідно до Закону №265.

Електронний таксометр – це реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів.

Отже, суб’єкти господарювання – фізичні особи - підприємці, що перебувають на загальній системі оподаткування, у машинах – таксі при розрахунках з пасажирами готівкою повинні застосовувати належним чином зареєстровані РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.

 

Новоутворені сільськогосподарські товаровиробники: право реєстрації платником єдиного податку четвертої групи

 

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до п. п. 291.4.7 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) новоутворені, зокрема, сільськогосподарські товаровиробники – юридичні особи можуть бути платниками податку з наступного року, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік, дорівнює або перевищує 75 відсотків.

При цьому згідно з абзацом другим п. 294.2 ст. 294 ПКУ попередній податковий (звітний) рік для новоутворених сільськогосподарських товаровиробників – юридичних осіб – період з дня державної реєстрації до 31 грудня того ж року.

Нагадаємо, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств» внесені зміни до Податкового кодексу України, зокрема, до четвертої групи платників єдиного податку віднесено фізичних осіб - підприємців, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону України «Про фермерське господарство», за умови виконання сукупності таких вимог:

- здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж;

- провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;

- не використовують працю найманих осіб;

- членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім'ї у визначенні частини другої статті 3 Сімейного кодексу України;

- площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів. 

У Тернополі представили громадську оцінку роботи Тернопільської митниці ДФС

Нещодавно у рамках проекту «Діалог зі сприяння торгівлі» відбувся круглий стіл щодо легкості переміщення товарів через митний кордон та спрощення процедур торгівлі в Україні.

У заході взяли участь начальник Тернопільської митниці ДФС Оксана Антонович, працівники митниці, заступник голови Тернопільської облдержадміністрації Олег Валов, голова Держпродспоживслужби в Тернопільській області Василь Хомінець, громадські організації, учасники ЗЕД, митні брокери, підприємці тощо.

 Під час круглого столу фахівці ГО "Інститут економічних досліджень та політичних консультацій" представили присутнім громадську оцінку роботи Тернопільської митниці ДФС у 2017 році, яку здійснювали шляхом опитування підприємців, представників митних органів, контролюючих інстанцій, торгово-промислової палати.

Респонденти відзначили ефективне функціонування принципу «єдиного вікна» на Тернопільській митниці ДФС. Так, у 2017 році митницею здійснено оформлення 10 880 митних декларацій (та подано 7 546 заявок) за принципом «єдиного вікна», що становить 49,1% від загальної кількості оформлених митних декларацій.

Крім цього, працівники інституту у межах м. Тернополя та Тернопільської області провели опитування щодо ефективності діяльності Тернопільської митниці ДФС у з позицій суб’єктів ЗЕД.

У рамках даного проекту було проведено опитування методом глибинного інтерв’ю цільової групи, що сформувалася із 16 суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. 

Варто відзначити, що у кінцевому результаті лише п’ять суб’єктів ЗЕД вказали на наявність незначних проблем у сферах митного, санітарно-епідеміологічного, фіто-санітарного, екологічного та радіологічного контролів. Щодо решти респондентів, то їхні відповіді свідчать про те, що проблемних ситуацій при проходженні різних видів контролю у їх діяльності не було.

Загалом за результатами проведених досліджень виокремили ряд позитивних сторін роботи Тернопільської митниці з позицій суб’єктів ЗЕД, а саме: перехід на оформлення усіх процедур через систему «Єдиного вікна»; запровадження автоматизованої системи оцінки ризиків, яка трактує який саме товар потрібно оглянути; якщо суб’єкт ЗЕД чітко формує пакет необхідних документів і дотримується усіх норм та правил, то проблем із проходженням митних операцій не виникає.

Під час дослідження відзначили й те, що Тернопільська митниця ДФС достатньо відкрита для надання інформаційних ресурсів, оскільки упродовж року інформаційні матеріали про діяльність митниці та митне законодавство висвітлювалися у засобах масової інформації та телеефірах.

Обговорюючи результати дослідження начальник Тернопільської митниці ДФС Оксана Антонович подякувала представникам громадських організацій за багатомісячну плідну працю та респондентам: «Переконана, що такі проекти, приклад якого ми побачили у детальному аналізі роботи Тернопільської митниці ДФС, допоможуть нам краще налагодити комунікацію між представниками бізнесу й забезпечити ефективну співпрацю у вирішенні багатьох питань. Ми побачили, з якими проблемами найчастіше стикаються підприємці, та готові йти на зустріч».

Крім цього, Оксана Валентинівна додала, що всі показники діяльності митниці є загальнодоступними: «Ми розміщуємо інформацію по основних напрямках діяльності митниці на субсайті офіційного веб-порталу ДФС України та на сторінці у мережі Facebook. Таким чином, суб’єкти ЗЕД мають змогу отримати необхідну інформацію із перших уст та використовувати її у своїй роботі».

Як перереєструвати юридичну чи самозайняту особу при зміні місцезнаходження (місця проживання)

 

Відповідно до п. 66.1 ст. 66 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема:

- інформація органів державної реєстрації;

- документально підтверджена інформація, що надається платниками податків.

При виникненні змін у даних або внесенні змін до документів, що подають для взяття на облік згідно з главою 6 ПКУ, крім змін, які вносять до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов’язаний подати контролюючому органу, в якому він обліковується, уточнені документи протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів (п. 66.5 ст. 66 ПКУ).

Відповідно до ст. 9 Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями (далі – Закон №755) в ЄДР містяться дані, зокрема, й про місцезнаходження юридичної особи та місце проживання фізичної особи – підприємця.

При зміні платниками податків місцезнаходження (місця проживання) в межах одного адміністративного району змінюються дані, що містяться у Єдиному банку даних юридичних осіб та Реєстрі самозайнятих осіб, але при цьому не змінюється їх основне місце обліку в контролюючих органах.

Порядок внесення змін до облікових даних платників податків встановлено розділом ІХ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (далі – Порядок).

При виникненні змін у даних або внесенні змін до документів, що подають для взяття на облік, крім змін, які вносяться до ЄДР, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов’язаний протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява за формами №1-ОПП, №5-ОПП подають з позначкою «Зміни» або за формою №1-РПП – з позначкою «Перереєстрація, зміни» (п. 9.2 розділу IX Порядку).

Отже, стосовно платників податків, відомості про яких включаються до ЄДР:

- інформація про зміну місцезнаходження/місця проживання оновлюється в контролюючих органах на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора, в порядку, визначеному Законом №755.

Стосовно платників податків, відомості про яких не включаються до ЄДР, інформація про зміну місцезнаходження/місця проживання оновлюється на підставі уточнених документів та заяви за формами №1-ОПП, №5-ОПП або за формою №1-РПП.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"