Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mindohodiv.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/2.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

             

На головну / Районна державна адміністрація / Керівництво

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ керівника Кременецької районної державної адміністрації за 2017 рік


    ПУ Б Л І Ч Н И Й    З  В  І  Т

керівника Кременецької районної державної адміністрації

за 2017 рік

Шановні присутні!

    Відповідно до законодавства України, з метою інформування громадськості про підсумки діяльності, забезпечення прозорості районного органу виконавчої влади, пропоную вашій увазі публічний звіт голови  районної державної адміністрації за 2017 рік.

   Головними напрямками в діяльності райдержадміністрації та мене, як посадової особи, яка її очолює, були питання соціально-економічного розвитку та забезпечення відповідного функціонування бюджетних галузей району. З цією метою робота була спрямована не лише на  залучення коштів до бюджетів різних рівнів, а й залучення додаткових надходжень  через іноземні інвестиції, реалізацію проектів та грантів.

   За час моєї  роботи на посаді, а це з квітня 2017 року, вдалося забезпечити залучення іноземних інвестицій з Республіки Польща, що дало змогу створити в місті Почаїв підприємство з іноземними інвестиціями -ТОВ “Вой – Кат Україна”, яке займається виготовленням бантиків із стрічок для декорування. Ним уже створено 50 нових робочих місць та планується створити ще 100 нових робочих місць, із середньою заробітною платою 5000 гривень

За сприяння райдержадміністрації також:

  - фізичною особою - нерезидентом з Республіки Польща викуплено частину приміщення колишнього дослідно – спеціалізованого заводу на території Великобережецької сільської ради. Планується на його базі відкрити завод із переробки плодово – овочевої продукції та створити 300 нових робочих місць;

 - фізичною особою викуплено іншу частину приміщення колишнього дослідно – спеціалізованого заводу на території Великобережецької сільської ради та заплановано створення підприємства по виробництву шпону та ламелі, з утворенням 30 нових робочих місць;

- відновлено роботу ТОВ “Укркрейда” (основний вид економічної діяльності: добування крейди), що дало змогу забезпечити робочими місцями 12 найманих працівників та забезпечило додаткові надходження до місцевих бюджетів.

      Райдержадміністрацією в 2017 році організовано реалізацію проектів:

за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад:

·  Почаївською ОТГ: придбано снігоочисного трактора з навісним обладнанням на суму 599,2 тис. гривень; проведено реконструкцію  електричних мереж 0,22 кВ для підключення електроустановок вуличного освітлення в селах Старий Тараж та Комарин, вартістю 352,3 тис. гривень; частково проведено капітальний ремонт тротуару в місті Почаїв по вулиці Лосятинська на суму 120,1 тис. гривень (капітальний ремонт заплановано завершити в 2018 році за рахунок місцевого бюджету, загальна кошторисна вартість складає 401,5 тис. гривень);

·  Лопушненською ОТГ: проведено реконструкцію  електричних мереж 0,22 кВ для підключення електроустановок вуличного освітлення в селах В.Горянка, М.Горянка та Волиця, вартістю 430,2 тис. гривень (також для проведення реконструкції залучені кошти місцевого бюджету в сумі 75,7 тис. гривень); проведено реконструкцію котельні з прибудованим гаражем під гараж для шкільного автобуса з влаштуванням пожежного поста, вартістю 958,3 тис. гривень;

- за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку частково проведено реконструкції частини адмінбудинку під амбулаторію з використанням інноваційних енергозберігаючих технологій (влаштування паливної з котлом піролізного типу, заміна віконних та дверних блоків) в селі Лосятин, вартістю 644,3 тис. гривень. Для проведення реконструкції залучені також кошти місцевого бюджету в сумі 161,1 тис. гривень. Реконструкцію заплановано завершити в 2018 році за рахунок коштів місцевого бюджету, загальна кошторисна вартість складає 1652,475 тис. гривень).

          Крім того, райдержадміністрацією спільно зі Службою автомобільних доріг у Тернопільській області: забезпечено проведення поточного середнього ремонту (укладання двох шарів асфальтобетону) на ділянках міжнародної автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове - Ковель - Чернівці – Теребче протяжністю 6,8 км; покладено один шар асфальтобетону на ділянці наведеної міжнародної автомобільної дороги протяжністю 4,5 км, забезпечено проведення ремонту: на двох районних автомобільних дорогах Крижі – Іква та В.Бережці – (Острог - Радивилів), відремонтовано 409 кв. м. дорожнього полотна; на трьох обласних автомобільних дорогах, а саме: Кременець – Дунаїв, Шумськ – Білокриниця та Кременець – Козин відремонтовано 1289 кв. м. дорожнього полотна.

З метою підтримки та розвитку підприємництва, у рамках польського проекту «Підвищення інвестиційної привабливості України та конкурентоспроможності регіонів», в райдержадміністрації в жовтні 2017 року утворений Кременецький районний Центр підтримки підприємництва (в структурі управління економічного розвитку). Працівниками зазначеного центру забезпечено зарахування керівника сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Дари ланів» та фермерського господарства «Еко-лани» Бойка Олександра Павловича на стажування в Німеччині, яке пройде у лютому ц. р., і надасть можливість даному керівнику налагодити контакти з німецькими компаніями для пошуку інвесторів, набути інформацію про можливості збуту продукції в Німеччині, безпосередньо ознайомитися з обладнанням, матеріалами і технологіями німецьких компаній сільськогосподарської галузі. Крім того, працівниками зазначеного центру спільно із суб’єктами господарювання району, підготовлено та подано 7 заявок та бізнес-ідей на обласний конкурс для участі у програмі бізнес-інкубації, метою якої є залучення інвестицій та розвиток суб’єктів підприємницької діяльності, а також проведено практичний семінар –навчання для підприємців західного регіону України щодо вирощування фундука ( лісового горіха).

Аграрному сектору економіки, як важливій її складові, також приділялася постійна увага. На жаль, сільськогосподарська галузь на Кременеччині втратила багато в чому свої колишні позиції, а тому саме особисті селянські господарства залишаються основним виробником сільгосппродукції. Тому у 2017 році прикладалося максимум зусиль, аби поліпшити ситуацію.

Так, після тривалих перемовин керівництва райдержадміністрації з керівниками ПП «Агро-Експрес-Сервіс» щодо будівництва тваринницької ферми на 1200 голів ВРХ в селі Розтоки, розпочато її будівництво. Підприємство розглядає варіанти для розширення потужності тваринницької ферми до 2000 тис голів, що дасть можливість створення 50 нових робочих місць.

На території Кременецького районну діє і активно розвивається органічне виробництво ТзОВ «Органік Агро», орендуючи 1600 га землі, на якій вирощується органічна продукція для  повного  експортування до країн Європи. Цим же підприємством започатковано відгодівлю гусей, яких станом на 01.01.2018 налічується 1808 штук.

За сприяння керівництва району ТОВ «Еко Снейл» започатковано нетрадиційний бізнес з вирощування равликів. На території Чугалівської сільської ради відремонтовано старі тваринницькі приміщення та розміщено розсадники для вирощування равликів, яких на сьогоднішній день близько 1,5 тонни і які в подальшому також будуть експортовані до Іспанії та Франції.

ФГ «Органік Бері» орендує 149 га землі,  з яких 29 га відведено для вирощування фундука, 120 га займають органічні зернові культури. Крім того, підприємство вирощує органічну малину на  1,8 га , та ожину на 0,7 га.

На території району розпочало свою діяльність підприємство «НАТ АГРО» , яке займається вирощуванням саджанців фундука.

Завдяки підтримці районної державної адміністрації  в районі функціонує та успішно розвивається 5 кооперативів. Це найбільший показник у Тернопільській області. Торік   на розвиток та підтримку кооперативного руху із районного бюджету виділено 92,8 тис. грн. Як результат:

- сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом «Дари ланів» (село Колосова) із додатковим залученням коштів громади, місцевих бюджетів та ЄС/ПРООН реалізовано проект по будівництву сонячної електростанції для часткового заміщення електричних потужностей встановленого обладнання, кошторисною вартістю 320,0 тис. гривень, та  придбання зерноочисної машини вартістю 159 тис. гривень;

- сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом «Щедрий край» (село Ст. Почаїв) із залученням коштів громади, місцевих бюджетів та ЄС/ПРООН придбано та встановлено обладнання для фасування сухофруктів, вартістю 329,0 тис. гривень;

- сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом «Ягідний край» (село Лосятин), а  членами кооперативу тут стало 125 людей, із залученням коштів громади та в рамках проекту ЄС/ПРООН, встановлено лінію по переробці відходів (малини, соломи, деревини) на паливні брикети. Тепер члени кооперативу можуть за собівартістю отримати паливні брикети для опалення своїх будинків. Так, 1т паливних брикетів зможе замінити приблизно 500м? газу. Діяльність та розвиток сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів дали можливість додатково забезпечити переробну галузь сировиною та  створити 10 постійних та 40 сезонних робочих місць.

 Однак, кооперативний рух потребує подальшого розвитку, а діяльність уже створених кооперативів в певних напрямках – ефективності роботи. Адже розвиток кооперації, фермерства – це вагомий чинник для поліпшення соціально – економічної ситуації на селі загалом.

Крім того, торік завдяки співпраці з сільськогосподарськими товаровиробниками, вдалося підвищити розмір соціальної підтримки сільських населених пунктів до 100-150 грн за 1 га орендованих земель, що дало можливість додатково спрямувати кошти на покращення інфраструктури громад, а також підвищити розмір орендної плати за земельні паї.

Значна увага впродовж усього часу перебування на посаді приділялася законності використання земельних і водних ресурсів. Проведено обстеження з метою виявлення та усунення їх неправомірного використання, а зібрані матеріали передані до правоохоронних органів.

 

АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ В БЮДЖЕТНІЙ СФЕРІ

 

 Перевиконання у 2017 році дохідної частини районного бюджету дало змогу райдержадміністрації як головному розпоряднику коштів, при підтримці депутатського корпусу районної ради спрямувати додаткові кошти для розвитку бюджетних галузей . Так, у 2017 році було спрямовано значний об’єм коштів і здійснено ремонтні роботи у багатьох  загальноосвітніх  навчальних закладах району. Так, вперше за 50 років  провели капітальний ремонт даху опорного закладу –Горинська ЗОШ 1-3 ступеня та його філії на суму 1млн. 760 тис. 300 грн. Для цього завдяки співпраці із благодійним фондом « Світ дітей» були залучені кошти Канадської спонсорської програми « Челіс»  , а також використані із районного бюджету. Здійснено капітальний ремонт по заміні енергозберігаючих вікон та утеплення фасаду одного із корпусів Кременецького ліцею ім. Уласа Самчука, повністю замінено дах в Бонівецькій школі 1-2 ст., капітально відремонтована димохідна труба в Попівецькій ЗОШ 1-2 ст, проведені поточні ремонти котлів в Плосківській ЗОШ 1 -2 ст. та центрі дитячої творчості. Також облаштовано сучасну систему опалення в НВК « Великомлинівецька  ЗОШ -1 ст.-ДНЗ».  У 2017 році в навчальних закладах  замінено 66 вікон та 14 дверей на металопластикові. Загалом для цього було використано більше 1 млн грн.  бюджетних коштів, що значно поліпшило умови навчання школярів, якість здобуття освіти .   Для потреб учнів також в заклади поставлено сучасний комп’ютерний клас, закуплено мультимедійне та комп’ютерне обладнання, придбано меблі – всього  більш як на 335 тис. грн.

Постійна увага приділялася і дошкільній освіті .У двох  загальноосвітніх сільських  школах після проведення капітальних ремонтних робіт відкрито дощкільні групи, у яких мають змогу навчатися 50 дошкільнят . Для бюджету це обійшлося у майже 500 тис. грн . Ще більш як на 355 тис. грн. зміцнено матеріально- технічну базу в ряді інших дошкільних установ.

Було виготовлено торік три проектно – кошторисні документації  на роботи, пов’язані із ремонтом приміщень та впровадженням енергозберігаючих заходів у загальноосвітніх закладах. Підготовлено та подано на конкурс проектів по ДФРР робочий проект « Реконструкція спортивного ядра загальноосвітньої школи – інтернат 1-3 ст. Кременецької районної ради на вул. Льотчиків – визволителів, 60 в м. Кременець Тернопільської області». Реалізація проекту становитиме 14980, 979 тис. грн. і створить сучасні та необхідні умови для забезпечення державної політики у сфері фізичної культури і спорту. А ще раціональне використання коштів освітньої субвенції дало змогу уже на 2018 рік закумулювати  4млн. грн. для придбання сучасних засобів навчання для шкіл району, проведення у них  енергозберігаючих заходів.

 В 2017 році вдалося відчутно поліпшити і матеріально – технічний стан закладів культури району. Зокрема проведено капітальні ремонти в клубних закладах  сіл Андруга, Бонівка, Крижі на суму 719.0 тис.грн. В  клубі с. Бонівка встановлено два котли на альтернативних джерелах опалення на суму 300.0 тис. грн.; пошито костюмів для сільських аматорських колективів на суму 50.0 тис.грн.

Проведено капітальний ремонт танцювального залу районного будинку культури на суму 272.0 тис.грн.

В закладах культури замінено 19 вікон на суму 51.3 тис.грн.; 2 дверей на суму 6.0 тис.грн., а також оновлено апаратуру у РБК на 92 тис. грн. А ще торік здійснено ряд заходів для подальшого розвитку галузі культури. Зокрема, виготовлено проектно – кошторисні документації для проведення капітальних ремонтів ще у трьох закладах: Колосівською сільською радою за  підтримки районної державної адміністрації розроблено проектно-кошторисну документацію на перекриття даху будинку культури с. Колосова, вартість робіт 1.2 млн.грн., реалізація яких відбудеться у 2018 році;

- ремонт залу другого поверху в РБК під кінозал;

-  виготовлення Білокриницькою сільською радою  проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту закладів культури с. Лішня, придбання крісел в БК с.Білокриниця.

 Приємно відзначити, що творчий потенціал району значний і багатогранний. Так, в районі працюють 25 народних та зразкових аматорських колективів, 21 майстер народної творчості, 2 Заслужених майстри народної творчості України Василь Казновецький та Тетяна Балбус, якій присвоєно звання у 2017 році за поданням райдержадміністрації та відділу культури, туризму, національностей та релігій РДА.

 За 2017 рік діяльність відділу охорони  здоров’я райдержадміністрації та лікувально –профілактичних закладів району була спрямована на збереження та зміцнення здоров’я, підвищення рівня забезпеченості населення доступною та якісною медичною допомогою, модернізацію матеріально – технічної бази медицини. Сформовано перспективний план розвитку мережі закладів, котрі надають первинну медичну допомогу. В районі розмежоване надання медичної допомоги населенню на рівнях первинної та вторинної допомоги, а з метою  підвищення ефективності діяльності центру по наданню первинної медичної допомоги оновлено програмні продукти , в рамках яких він працює.  Повністю автоматизовані робочі місця в бухгалтерії, інформаційно-аналітичному відділі, відділі кадрів, лікарів загальної практики сімейної медицини та лікарів – педіатрів, дільничних, адмінперсоналу. Всі АЗПСМ забезпечені комп’ютерною технікою, 8 з 15 підключені до мережі інтернет. Проте в районі залишається незадовільним укомплектованість амбулаторій загальної практики сімейної медицини лікарями загальної практики сімейної медицини - фізичними особами. Амбулаторії в селах Лідихів, Ридомиль, Лопушно не укомплектовано жодним лікарем, а селах Лосятин, Н.Олексинець, Попівці, Сапанів працюють лікарі-сумісники. В 2017 році звільнилися із роботи  4 кваліфікованих лікаря.

В Кременецькій РКЛ впродовж минулого року здійснювались заходи по структурній перебудов мережі та ліжкового фонду, залученню для розвитку позабюджетних коштів, підвищенню якості медичної допомоги, професійного рівня медичних кадрів. Особлива увага приділялась виконанню державних та регіональних програм в галузі охорони здоров’я.

В минулому році працювали над вирішенням назрілої проблеми щодо оновлення матеріально–технічної бази, придбанні сучасного медичного обладнання. Так, вдалося виготовити проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт АЗПСМ с. Горинка. Кошторисна вартість робіт у цінах 2016 року складає 723,958 тис.грн., у тому числі будівельних робіт 563,763 тис. грн. На жаль, через недостатній фінансовий ресурс не вдалося виготовити, як планувалося, проектно-кошторисну документацію на будівництво АЗПСМ в с. Сапанів та проведення капітального  ремонту даху АЗПСМ с. Лідихів.  Над реалізацією цих намірів будемо працювати в подальшому.

Крім того, Кременецька районна комунальна лікарня взяла участь у грантовій програмі Японського уряду в Україні «КУСАНОНЕ», в рамках якої в червні 2017 року отримала дороговартісне обладнання на суму 2121100 гривень, частина якого вже введена в експлуатацію. Планується подальша співпраця по даній грандовій програмі, а також з деякими іншими грантодавцями щодо фінансуванням проекту капітального ремонту та переобладнання приймально-діагностичного відділення невідкладної допомоги, закупівлі наркозно-дихального обладнання для відділення ВАІТ.

 Для зміцнення матеріально - технічної бази планується подальше придбання медичного обладнання, ремонт приміщень.

Протягом 2017 року на обліку в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації перебувало 15005 осіб, яким надавалися пільги; 8024 особи, яким надавались соціальні допомоги; 9769 осіб, яким надавалися субсидії. Загальна сума виплат, які були надані незахищеним верствам населення району у 2017 році, складає 240097,0 тисяч гривень.

Значна робота проводилася щодо соціального захисту інвалідів, учасників АТО та членів сімей загиблих учасників в АТО. Зокрема, протягом року за рахунок коштів державного бюджету було закуплено 10 путівок на санітарно-курортне оздоровлення різних категорій інвалідів та 7 путівок для учасників АТО. Проведено виплату грошової допомоги членам сімей загиблих в АТО за рахунок коштів обласного бюджету на загальну суму 38,4 тисяч гривень за рахунок коштів районного бюджету 36,8 тисяч гривень, виплачено разову грошову допомогу сім’ї загиблого героя Небесної Сотні.

Видано 5846 направлень для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, 22879 довідок та повідомлень про призначення допомог та субсидій одержувачам соціальних виплат, проведено відповідно чинного законодавства 839 обстежень матеріально-побутових умов жителів району.

Відповідна робота проводилась з питань соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості. Зокрема, в 2017 році було проведено 5 засідань міжвідомчої робочої групи, 2 засідання та 61 обстеження робочою групою з питань легалізації, проведено 61 співбесіду з керівниками підприємств та фізичними особами-підприємцями, виявлено і легалізовано 17 працівників без належного оформлення трудових відносин.

Однак були і проблемні питання в роботі соціального захисту. Зокрема, багато зусиль потребувало налагодження співпраці з обєднаними територіальними громадами в питанні фінансування соціальних виплат, які проводились за рахунок коштів місцевих бюджетів. В цьому напрямку проводились відповідна роз’яснюючаробота, в результаті якої на кінець 2017 року всі передбачені законодавством виплати були профінансовані ОТГ та виплачені управлінням соціального захисту райдержадміністрації.

Впродовж минулого року значна увага органом влади району була приділена і соціально – правовому захисту дітей. На первинному обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування служби у справах дітей районної державної адміністрації перебуває  81 дитина, із яких  охоплено сімейними формами виховання 72 дитини. Не забезпечено право 9 дітей на сімейне виховання, і які  продовжують  перебувати на повному державному утриманні в дошкільних, медичних, навчальних установах області усіх форм власності. Переважно це діти, які мають   декілька братів та сестер або  відповідне захворювання.        У минулому році в районі 14 дітям надано правовий статус: влаштовано під опіку, забезпечено отримання соціальних виплат та проведення належного медичного огляду і оздоровлення.     В районі значно   активізувалась робота щодо національного усиновлення дітей та внутрісімейного усиновлення, тобто здобуття дітьми повноцінної родини.  Відбулося 3 внутрісімейних усиновлення та розпочато роботу по усиновленню ще 2 дітей, позбавлених батьківського піклування. Вдвічі збільшилась кількість  сімейних пар та осіб, які бажають усиновити дітей. В банку даних  потенційних усиновлювачів в службі перебуває 3 сімейні пари та 1 одинока особа. Працівниками служби  здійснено  нагляд  за умовами проживання та виховання   13  усиновлених дітей.      На місцевому обліку дітей, які можуть бути усиновлені, перебуває 27 дітей. Проводиться робота щодо усиновлення цих дітей та отримання ними повноцінної родини.

 Торік в районі функціонувало 11 прийомних сімей, в яких  виховувалась та проживала 21 дитина та 2 повнолітніх особи.

 З метою контролю за умовами проживання та виховання  дітей в сім’ях, створення належних умов для їх повноцінного та всебічного розвитку,   працівниками служби проведено обстеження 122 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в прийомних, опікунських  сім’ях, в родинах піклувальників, сформовано висновки про стан виховання та проживання таких дітей.

 З метою захисту  житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, сформовано і ведеться реєстру обліку житла дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування, поставлено  на соціальний квартирний облік 2 дітей, закріплено житло за 4.

 Як показує життя, найбільш  соціально  вразливими є  сім’ї з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, насамперед сім’ї, де батьки з певних причин не можуть забезпечити належного утримання та догляду за дитиною.

 Так, на профілактичному обліку служби у справах дітей протягом року перебувала 41 дитина із  18 сімей, які  опинились в складних життєвих обставинах, 4 дітей, які зазнали насильства в сім’ї з боку батьків із 4 сімей. З метою подолання життєвих труднощів, запобігання соціального сирітства з дітьми та їх батьками проводилася відповідна профілактична робота. Органом влади ініційовано притягнення до адміністративної відповідальності 42 батьків за неналежне виконання батьківських прав,     вилучено із сім’ї  5 дітей  на підставі перебування  в умовах, які загрожували їх здоров’ю та життю. Усіх дітей влаштовано  на виховання в сім’ї. Виявлено та оформлено акти на  3 малолітніх дітей, залишених батьками у с. Старий Олексинець та с. Старий Тараж. Подальше їх проживання і виховання влаштовано.

 Актуальними  також  залишаються питання захисту прав та законних інтересів  дітей,  батьки яких є трудовими мігрантами. У поточному році службою проведена  робота щодо оновлення даного банку даних дітей, в якому перебуває 17 дітей. Над дітьми призначено відповідальних (з числа близьких родичів), які здійснюють за ними належний  догляд та контроль.

 Проводиться робота з 5 дітьми із 4 сімей переселенців із тимчасово окупованої території України та зони проведення АТО. 

 Для оперативного реагування щодо вирішення проблем захисту дітей та сімей, в яких вони  виховуються, службою у справах дітей    організовано проведення телефонної «гарячої лінії» ( тел. 2 28 75) з актуальних питань захисту прав та інтересів дітей.

 Підтримка національного усиновлення, сімей опікунів та піклувальників, створення прийомних сімей є  чинником,  що зменшив  кількість  дітей, які могли  стати бездоглядними і безпритульним. Однак, зубожіння багатьох родин, масовий виїзд батьків на заробітки за кордон, втрата виховного потенціалу сім’ї є тими причинами, які впливають на вчинення дітьми протиправних дій.

І хоча в районі спостерігається спад  підліткової злочинності, однак неповнолітніми торік скоєно 5  злочинів. Дані злочини скоєні неповнолітніми, які не навчаються та не працюють.   

Тому працівниками служби спільно із суб’єктами профілактичної роботи  систематично здійснюються  профілактичні рейди, проводиться взаємозвірка  із  Кременецьким відділенням національної поліції щодо дітей, які вчинили злочини чи правопорушення, які жебракують або проживають в сім’ях, де батьки ухиляються від належного виконання покладених на них обов’язків. За результатами проведеної роботи інформації направляються до відділів освіти, охорони здоров’я райдержадміністрації, Кременецького районного центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді.

До Кременецького районного суду в минулому році  подано 8 позовних заяв стосовно позбавлення батьківських прав, відібрання дітей від батьків без позбавлення їх батьківських прав. 18 раз засідала комісія з питань захисту прав дитини Кременецької районної державної адміністрації, якою  розглянуто 127 питань. В основному  це питання, що стосуються  захисту житлових та майнових прав дітей,   позбавлення   батьків  батьківських прав,  відібрання дітей від батьків, встановлення опіки та піклування, визначення способів участі батьків у вихованні дітей та інші, надання дозволів чи відмов на навчання дітей у загальноосвітніх школах- інтернатах.

Проведено 4 засідання колегії служби у справах дітей районної державної адміністрації.     Працівниками служби перевірено 17 сільських рад району щодо виконання делегованих повноважень з питань захисту прав дітей та 8 загальноосвітніх шкіл, державних навчальних закладів району щодо організації виховної та профілактичної роботи з дітьми та додержання законодавства по утриманню та вихованню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

 Службою розроблено 68 розпорядчих  документи, що стосується захисту законних прав та інтересів дітей району.

  2017 рік пройшов із відчутним позитивом в розвиту фізичної культури та спорту на Кременеччині. Так, наші спортсмени під керівництвом Заслуженого майстра спорту України Андрія Пушкаря взяли участь в Чемпіонаті Світу з армреслінгу, який проходив в вересні в м. Будапешт (Угорщина) та здобули там призові місця. Також золото Чемпіонату Європи з гирьового спорту серед юніорів та медаль такого ж ґатунку Чемпіонату Світу серед студентів в травні минулого року (м. Печ, Угорщина) здобув гирьовик Гайдук Степан із Гаївського спортивного клубу ГСК «Сталеві м`язи». Вже в жовтні це й же спортсмен в Греції (м. Афіни) здобув золото Чемпіонату Світу серед юніорів, а Курій Михайло , житель с. Гаї, одноклубник Степана, також в Афінах виборов срібло Чемпіонату Світу серед дорослих.

Вперше в історії Кременеччини в березні 2017 року у нас було проведено Чемпіонат України з гирьового спорту,  організацією якого займався  відділ у справах сім`ї, молоді, фізичної культури та спорту райдержадміністрації. При голові райдержадміністрації було створено організаційний комітет. В змаганнях взяли участь спортсмени з 16 областей України, а також м. Київ та АР Крим. Це й же Чемпіонат став історичним і для України в тому, що Федерацією гирьового спорту України було проведено Перший Чемпіонат України в поштовху двох гир серед жінок.

Також на базі району були проведені міжнародні змагання з футзалу, санного спорту, стрибків на лижах з трампліна та змагання з настільного тенісу. 

Вперше за історію футболу Кременецького району в 2017 року було встановлено місцевий рекорд щодо кількості команд- учасниць в обласних змаганнях з футболу.     

Основною метою у розвитку фізичної культури та спорту в районі є залучення якомога більшої кількості населення до занять фізичною культурою та спортом, ведення здорового способу життя, забезпечення можливості для спортсменів реалізувати свій потенціал в змаганнях різного рівня: місцевого, районного, обласного, всеукраїнського та міжнародного.

 

БЮДЖЕТ, ФІНАНСИ

 

Цілий комплекс вжитих організаційно –управлінських заходів та докладених зусиль забезпечили у 2017 році виконання районного бюджету   за власними надходженнями на 108,3 відсотка, або понад уточнений план отримано 2,5 млн гривень. Всього за минулий рік до районного бюджету надійшло додаткових коштів на загальну суму 13,0 млн гривень. В порівнянні з 2016 роком доходи загального фонду районного бюджету зросли на 67,2 відсотки, або на 12,9 млн гривень.

Основним бюджетоутворюючим  джерелом районного бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, який складає 97,2 % в загальному об’ємі власних надходжень. Цього податку надійшло 31,3 млн гривень, або 108,4 відсотка до плану, обсяг надходжень зріс на 12,7 млн гривень.

Районною  державною адміністрацією проводилась відповідна робота щодо залучення до сплати податку та збору на доходи фізичних осіб сільськогосподарських підприємств, що працюють на території району та збільшення відсоткової ставки по виплаті орендної плати за земельні паї. Як наслідок надходження ПДФО  з паївзросли в порівнянні з 2016 роком на 2,9  млн. гривень, або на  42,7 відсотка.

Протягом 2017 року за рахунок перевиконання дохідної частини на видатки спрямовано 10,5 млн гривень та кошти направлялись в першу чергу на захищені статті видатків, а саме: на заробітну плату з нарахуваннями  - 8,0 млн. гривень, інші захищені – 0,3 млн. гривень та інші видатки – 1,4 млн гривень. Крім того, бюджет розвитку районного бюджету в 2017 році склав 3,0 млн гривень.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

 

Прийняття Закону України «Про державну службу» дало змогу докорінно змінити систему державного управління на користь професійності та ефективності.

Новелами Закону є запровадження відкритого конкурентного відбору, врегулювання питання про звільнення з посад державної служби, а також дисциплінарних процедур, докладно обґрунтовані категорії державної служби, оплати праці, навчання та підвищення кваліфікації, вимоги до претендентів на посади державної служби, суміщення посад , тощо.

В районній державній адміністрації згідно штатного розпису є 129 одиниць. В апараті та тринадцяти  структурних підрозділах райдержадміністрації року працює: 96 –  на посадах державної служби, 15 – виконують функції з обслуговування,18 вакантних посад.

Аналіз кваліфікаційного складу державних службовців свідчить про високий освітній рівень працівників (98% мають повну вищу освіту). В органі влади працює 7 магістрів державної служби, 1 працівник навчається в Тернопільському національному економічному університеті на факультеті державного управління. Ще 30 осіб впродовж минулого року підвищили кваліфікацію. На жаль, через недостатні обсяги фінансування не повністю виконано плани-графіки підвищення кваліфікації державних службовців.

Працівники райдержадміністрації приймали участь у щорічному Всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець».

За звітний період за результатами конкурсу було призначено 10 осіб. Звільнено 5 державних службовця (3 – у зв’язку з переведенням, 1 – у зв’язку з виходом на пенсію, 1 - після набрання чинності ухвали суду про вчинення корупційного правопорушення.

Відносно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, згідно із Законом України «Про запобігання     корупції» проводиться спеціальна перевірка.
       В 2017 році проведено 1 спецперевірку щодо осіб, які претендували на зайняття посад державних службовців, 8 осіб проходили перевірку передбачену Законом України «Про очищення влади».

Усі працівники апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації письмово попереджені про обмеження, встановлені антикорупційним законодавством, пов’язані з прийняттям на державну службу та її проходженням; ознайомленні із Загальними правилами поведінки державного службовця, правилами внутрішнього службового розпорядку.

На виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції» до 1 квітня 2017 року проведено електронне декларування  майна, доходів, витрат і зобов'язань фінансового характеру державними службовцями районної державної адміністрації.

Від суб’єктів декларування, які звільняються  або іншим чином припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, при звільненні отримується декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за період, не охоплений раніше поданою декларацією.

Ведеться систематична роз’яснювальна робота щодо вжиття заходів та недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, а також обов’язковості повідомлення про наявність конфлікту інтересів та пошуку шляхів його врегулювання і усунення. За звітний період надійшло 1 повідомлення про можливий конфлікт інтересів.

В районній державній адміністрації налагоджено відповідно до нормативних документів ведення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних. НА постійному контролі – питання дотримання штатної і фінансової дисципліни, вжиття заходів

 щодо мотивації персоналу апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації.

 Торік районною державною адміністрацією проведено комплекс організаційних заходів, спрямованих на удосконалення стилю і методів роботи органу виконавчої влади, виконкомів місцевих рад, забезпечення конструктивної взаємодії з районною радою, її постійними комісіями та депутатським корпусом щодо здійснення контролю за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади.

              Найбільш ґрунтовною формою роботи райдержадміністрації з вирішення проблем в усіх сферах економіки та суспільного життя району залишається проведення засідань колегії райдержадміністрації із участю керівників органів місцевого самоврядування району.

  Забезпечено підготовку та проведення 12 засідань колегії райдержадміністрації , з яких 3 виїзних засідання, на яких розглянуто 43 із 38 запланованих для обговорення питань, за підсумками розгляду яких прийнято 39 розпорядження та 1 доручення голови районної державної адміністрації.

У райдержадміністрації  перебувають на контролі 254 контрольних документи, в тому числі: 193 розпорядження, 45 доручень та 16 заходів голови облдержадміністрації, 49 протоколів нарад при голові облдержадміністрації та його заступниках. За звітний період підготовлено та надіслано 447 контрольні інформації, з них 20 - в обласну державну адміністрацію та 427 – в структурні підрозділи облдержадміністрації та іншим адресатам.         

Упродовж вище згадуваного періоду головою райдержадміністрації видано 497 розпоряджень з основної діяльності, 78 доручень та 40 заходів  голови райдержадміністрації, перебувають на контролі 181 розпорядження, 29 доручень та 16 заходів.

За підсумками проведення  засідань Колегії районної державної адміністрації прийнято 39 розпоряджень, які теж перебувають на постійному контролі у райдержадміністрації.

Продовжена практика перевірок виконання актів законодавства, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації безпосередньо у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах  місцевих  рад в  частині  делегованих  повноважень органів виконавчої влади.

Протягом поточного року головою районної державної адміністрації проведено 33 наради за участю заступника голови  та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, розглянуто 36 питання та дано 303 доручення з різними термінами виконання.

Щотижня загальним відділом готується зведена інформація по виконанню завдань, визначених у протоколі проведення нарад.

 

ІНША ІНФОРМАЦІЯ

 

 Протягом 2017 року районною державною адміністрацією приділено значну увагу вирішенню завдань, визначених Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», прийнятим на їх виконання актами голів обласної та районної державної адміністрацій.

У райдержадміністрації затверджено графіки прийому громадян. Протягом 2017 року на особистому прийомі до керівництва районної державної адміністрації надійшло 82 звернення.

Проводяться виїзні прийоми громадян безпосередньо за місцем їх проживання, яких у 2017 році проведено 18. На цих прийомах надійшло 34 звернення, із них 16 - до першого заступника голови районної державної адміністрації та 18 - до заступника.

У районній державній адміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. Зазначені узагальнені відомості подаються голові районної державної адміністрації, а також ця інформація розміщується на веб-сторінці районної державної адміністрації.

 Затверджено і виконується відповідний графік проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації щодо додержання законодавства про звернення громадян, а також проводяться перевірки стану цієї роботи  у виконавчих комітетах місцевих рад.

Підсумки розгляду звернень громадян постійно розглядаються на засіданнях колегії  райдержадміністрації, а за результатами розгляду приймаються відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.

З метою покращення реалізації громадянами їх права на звернення функціонує постійно діюча «гаряча» телефонна лінія районної державної адміністрації. Протягом 2017 року послугами цієї лінії скористалося 36 громадян.

Упродовж 2017 року у райдержадміністрацію надійшло 1281 звернення із них -1199 письмових, 82- на особистому прийомі. Для порівняння - за аналогічний звітний період 2016 року надійшло усього 999 звернень, з них 953 письмових. З усієї кількості звернень за 2017 рік:

-       21 письмове звернення -повторне (43 - у 2016 році);

-       2 письмових звернення до Адміністрації Президента України (2 - у 2016 році);

-       звернення до Верховної Ради України;

-       110 звернень на Урядову гарячу лінію (199 - у 2016 році);

-       25 звернень до Тернопільської обласної державної адміністрації (23 - у 2016 році).

Питання по яких звертаються громадяни найчастіше:

-       аграрної політики і земельних відносин - 696;

-       питання соціального захисту населення -269;

-       комунальне господарство 22;

-       сім’ї, молоді, тендерної рівності, фізичної культури та спорту - 115.

З вищенаведеного переліку звернень, значна кількість стосується земельних питань, зокрема, переоформлення земельних ділянок, що потребує прийняття розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Велику кількість становлять звернення про надання матеріальної допомоги, а саме 183 особи звернулося у 2017 році, із них 68 є учасниками антитерористичної операції на Сході України, або членами їх сімей. Для порівняння - за 2016 рік за наданням одноразової матеріальної допомоги звернулося 197 осіб. Із районного бюджету  виплачено одноразової матеріальної допомоги на загальну суму 444 984  (чотириста сорок чотири тисячі  дев’ятсот вісімдесят чотири) гривні. До районної державної адміністрації надійшло 25 запитів на інформацію в порядку передбаченому законом України  “Про доступ до публічної інформації”, на які була надана відповідь.

Районна державна адміністрація в процесі виконання покладених на неї завдань, постійно дотримується принципів гласності і відкритості. Матеріали про діяльність районної державної адміністрації  постійно доносяться до громадян через функціонуючі інтернет–ресурси, публікуються у місцевому тижневику «Діалог» Кременецького ТОВ Інформаційний центр «Діалог», озвучуються по районному радіомовленні. Протягом 2017 року у всіх засобах масової інформації району висвітлювались найгарячіші теми та події, яскраві особистості району з їх думками та позиціями. На веб-сторінці Кременецької районної державної адміністрації, за електронною адресою http://www.oda.te.gov.ua/kremenetska, розміщені матеріали про діяльність, інформаційне наповнення проводиться постійно. Про засідання колегій, проведення нарад, робочих зустрічей керівництва районної державної адміністрації можна знайомитися у розділі «Новини». Функціонують розділи: «Районна державна адміністрація», «Офіційні документи», «Звернення громадян», «Паспорт району», «Доступ до публічної інформації», «Громадська рада», «Архівний відділ», «Відділ агропромислового розвитку» та інші.  Загалом, більше 19 розділів . Також розміщенні на веб-сторінці РДА відомості і про інші бюджетні установи та організації району.

ІНФОРМАЦІЯ

про використання коштів на утримання районної державної адміністрації 

 

(Кошти загального фонду державного бюджету)

 

 

 

гривень

Назва видатків

2016 рік

2017 рік

різниця

Видатки на утримання районної державної адміністрації - всього

7918760

11089076

+3170316

Оплата праці

6201279

8705699

+2504420

Нарахування на заробітну плату

1375197

1897099

+521902

Предмети, матеріали

22700

32899

+10199

Оплата послуг

35699

52718

+17019

Видатки на відрядження

4493

4499

+6

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

278391

394990

+116599

Інші поточні видатки

1001

1172

+171

 

ПРИМІТКА: Видатки на утримання райдержадміністрації у 2017 році збільшилися порівняно з 2016 роком на 3170316 гривень, у зв'язку з підвищенням посадових окладів працівникам органів виконавчої влади відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017р. №15 " Питання оплати праці працівників державних органів" та збільшення тарифів на енергоносії.

 Шановні присутні!  У своєму звіті я намагався окреслити головні напрямки роботи мене як керівника районної державної адміністрації і те, що вдалося зробити . Безперечно, у районі існує цілий ряд проблем, які не вирішені, проте які є актуальними і злободенними. Тому      відповідна стратегія розвитку району розроблена  на 2018 рік. Реалізація її напрямків і є головним завданням діяльності райдержадміністрації і робота над ними уже розпочалася.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"