Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mindohodiv.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/2.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

             

На головну / Відділ агропромислового розвитку / Програми

Програма охорони навколишнього природного середовища в Кременецькому районі на 2017-2021 роки


КРЕМЕНЕЦЬКА     РАЙОННА    РАДА

СЬОМЕ  СКЛИКАННЯ  СІМНАДЦЯТА  СЕСІЯ

                                                                             Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

Від  22 червня  2017 року                                                     №236

м. Кременець

 

Про  районну Програму

охорони навколишнього природного

середовища Кременецького району

на 2017-2021 роки

 

Керуючись  ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши подання районної державної адміністрації від 29.05.2017 року № 02-652/02-10 з метою здійснення в районі комплексних заходів охорони навколишнього природного середовища шляхом реалізації екологічної політики, спрямованої на стабілізацію та поліпшення стану навколишнього природного середовища в  районі, розбудови інфраструктури охорони навколишнього природного середовища та покращення екологічної ситуації для забезпечення сталого розвитку території, підвищення стандартів якості природних об’єктів до європейського рівня, екологічно збалансованого використання природних ресурсів, впровадження управлінських механізмів, що дозволяють здійснювати прийняття рішень з урахуванням громадської ініціативи і позиції, враховуючи рішення постійної комісії районної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та охорони  довкілля, районна рада

 

вирішила:

 

1.Затвердити районну  програму  охорони навколишнього природного середовища Кременецького району на 2017-2021 роки  (додається).    

2.Районній державній адміністрації, відповідно до Закону України «Про                   місцеві державні адміністрації»,  забезпечити виконання програми.

3. Контроль за виконанням  рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та охорони довкілля.

 

 

 

 

        Голова районної ради                                                 В.А. СТЕФАНСЬКИЙ

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до  районної програми охорони навколишнього природного середовища Кременецького району на 2017-2021 роки

 

З метою комплексного розв’язання проблеми збереження та охорона навколишнього природного середовища, спрямованого на охорону і захист екосистеми в Кременецькому районі, відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», на виконання доручення голови обласної державної адміністрації від 30 березня 2017 року № 27 «Про покращення екологічної ситуації в області» та доручення голови районної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 27 «Про розроблення проекту програми охорони навколишнього природного середовища Кременецького району на 2017-2021 рік» розроблено проект районної програми охорони навколишнього природного середовища Кременецького району на 2017-2021 роки.

Збереження та охорона навколишнього природного середовища, раціональне використання природних ресурсів є особливо важливими питаннями і невід’ємною частиною соціального та економічного розвитку Кременецького району, забезпечення екологічної безпеки для населення краю.

Сьогоднішня екологічна ситуація зумовлена як проблемами, які виникли десятки років тому, так і сучасними. Значною мірою стан довкілля Кременецького району спричинений методами ведення сільського та лісового господарства, впливом підприємств, наслідками функціонування об’єктів муніципальної інфраструктури населених пунктів.

Основними шляхами розв’язання екологічних проблем в районі є комплекс природоохоронних заходів, які мають здійснюватися у різних соціально-економічних і культурних сферах. Ці заходи пов’язані зі зменшенням шкідливого впливу на навколишнє природне середовище, забезпеченням раціонального використання природних ресурсів, ренатуралізацією природних комплексів, упровадженням схем оптимізації господарського освоєння території району і базуються на прийнятті екологічно обґрунтованих управлінських рішень з урахуванням позиції громадськості.

Прийняття Програми дасть змогу забезпечити розвиток  інфраструктури охорони навколишнього природного середовища та покращення екологічної ситуації Кременецького району.

Реалізацію заходів Програми планується здійснити за рахунок районого бюджету та коштів інших джерел у розмірі – 700 тис грн, із яких: 250 тис грн кошти Кременецького районного бюджету та 450 тис грн кошти інших джерел (власні кошти господарств, інвестиції) .

 

Виконувач обов’язків начальника

відділу агропромислового розвитку                             В.З. СКОРОПЛЯС

 

 

 

        «Затверджено»

рішенням районної ради

                                                                                  від 22 червня 2017року №236

 

 

 

 

ПРОГРАМА

охорони навколишнього природного середовища

в Кременецькому районі на 2017-2021 роки

 

1. Паспорт програми

 

1.

Ініціатор розроблення програми    

Відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Доручення голів обласної державної адміністрації від 30 березня 2017 року  № 27 «Про шляхи покращення екологічної ситуації в області»  та районної державної адміністрації  від 16 травня 2017 року  №27«Про розроблення проекту програми охорони навколишнього природного середовища Кременецького району на 2017 -2021 роки»

3.

Розробник програми

Відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації

4.

Співрозробники програми

Відділ розвитку інфраструктури, житлово -комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку

5.

Відповідальний виконавець програми

Відділи розвитку інфраструктури, житлово -комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку, агропромислового розвитку райдержадміністрації

6.

Учасники програми

Відділи агропромислового розвитку,  розвитку інфраструктури, житлово -комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку, освіти , охорони здоров’я, містобудування та архітектури  райдержадміністрації , громадські організації екологічного спрямування, підприємства з транспортування газу, власники і користувачі очисних споруд, установи природно-заповідного фонду, організації, установи, підприємства

7.

Термін реалізації програми          

2017-2021 роки 

1)

етапи виконання програми

І етап – 2017-2019 роки

ІІ етап – 2020-2021 роки

8.

Перелік місцевих бюджетів,

які беруть участь у виконанні програми

Кременецький районний бюджет

9.

Загальний обсяг фінансових

 ресурсів, необхідних для

реалізації програми, всього

у тому числі:

700 тис. гривень

 

 1)

коштів районного  бюджету,

250 тис. гривень

 

 2)

коштів інших  джерел

450 тис. гривень

 

2. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована програма

 

Збереження та охорона навколишнього природного середовища, раціональне використання природних ресурсів є особливо важливими питаннями і невід’ємною частиною соціального та економічного розвитку Кременецького району, забезпечення екологічної безпеки для населення краю.

Сьогоднішня екологічна ситуація зумовлена як проблемами, які виникли десятки років тому, так і сучасними. Значною мірою стан довкілля Кременецького району спричинений методами ведення сільського та лісового господарства, впливом підприємств, наслідками функціонування об’єктів муніципальної інфраструктури населених пунктів.

Серед екологічних проблем району, які підлягають вирішенню в перспективі, слід виділити:

1)      забруднення поверхневих вод унаслідок скидання неочищених або недостатньо очищених стоків, що пов’язано з відсутністю очисних споруд, фізичним і моральним зносом водопровідно-каналізаційних систем, недостатнім фінансуванням їх утримання, ремонту і реконструкції;

2)      недостатні обсяги утилізації відходів, відсутність обладнаних належним чином полігонів для захоронення відходів і, як наслідок, забруднення території (земель, лісів, водоохоронних зон водних об’єктів) промисловими та побутовими відходами;

3)      виснажливе використання біоресурсів та зменшення біорізноманіття.

Кременецький район відзначається низкою проблем, пов’язаних із забрудненням навколишнього природного середовища та незбалансованим використанням природних ресурсів.

Внаслідок того, що природоохоронна діяльність не належала до соціально-економічних пріоритетів, не вдалося забезпечити сталий розвиток території та екологічне спрямування економіки.

Незважаючи на окремі спостереження за наслідками глобальних змін клімату, в районі немає системних досліджень, які б стали основою для планування та реалізації заходів із попередження шкідливих впливів на клімат і адаптації  всіх сфер життєдіяльності населення до його змін.

Рівень забруднення атмосферного повітря викидами стаціонарних і пересувних джерел, в основному залежить від економічної ситуації, тобто діяльності підприємств та експлуатації автомобільного транспорту.

Найбільші обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря мають підприємства з транспортування газу. У Кременецькому районі спостерігаються - 0,680 тис. тонн, або 4,3 % від загальної кількості викидів в атмосферне повітря в області.

Сучасний стан водних об’єктів району характеризується антропогенним тиском, пов’язаним із скидами в них стічних вод населених пунктів та окремих промислових підприємств. Основними забруднювачами водних об’єктів є підприємства житлово-комунального господарства, через каналізаційні мережі яких скидається близько 80% забруднених зворотних вод.

На території Кременецького району функціонує 1 очисна споруда, яка не забезпечує повної біологічної очистки через моральну та технологічну застарілість.

            Санітарне очищення та захоронення твердих побутових відходів, що утворилися в результаті життєдіяльності населення Кременецького району, є однією з найгостріших екологічних проблем у сфері комунального господарства.

Всього в районі узаконено 1 міське, 1 сільське сміттєзвалище, а також є велика кількість сільських стихійних сміттєзвалищ, жодне з яких не паспортизоване, не утримується належним чином (відсутні під’їзні шляхи з твердим покриттям, сміттєзвалища не огороджені, сміття не компостується). Це стосується Дунаївської, Лідихівської, Горинської, Лосятинської, Гаївської, Попівецької, Великомлинівецької, Розтоцької, Староолексинецької, Великобережецької сільських рад.

В багатьох населених пунктах необхідно розробити схем санітарного очищення. Через відсутність необхідного обладнання відходи не сортуються, порушується технологія їх захоронення, що призводить до забруднення навколишнього природного середовища. Через дефіцит  коштів не проводяться роботи з будівництва та облаштування нових й існуючих полігонів і сміттєзвалищ.

Основною загрозою біорізноманіттю, природному середовищу  існування флори і  фауни є екологічно незбалансоване природокористування. Спостерігається   значне  зменшення площі  територій  водно-болотних угідь,   степових екосистем, природних лісів. Поширення адвентивних видів у  природних  екосистемах  викликає значний  дисбаланс у  біоценозах. 

Разом з цим, крім об’єктивних чинників, зокрема дефіциту фінансових ресурсів розвиток екологічної мережі району як основного еколого- стабілізуючого заходу гальмується через пасивність окремих місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання. У першу чергу це стосується розширення мережі природно-заповідного фонду та збільшення лісистості. Необхідно  також збільшувати площі інших елементів екологічної мережі.

Особливу увагу слід звернути на стимулювання громадської ініціативи у вирішенні екологічних питань, забезпечення доступу громадськості  до прийняття управлінських рішень та інформації про стан навколишнього природного середовища, зокрема, об’єктивних даних екологічного моніторингу  шляхом встановлення системи їх поширення.

 

 

3. Мета програми

 

Основною метою програми є охорона навколишнього природного середовища шляхом реалізації екологічної політики, спрямованої на стабілізацію та поліпшення стану навколишнього природного середовища в  районі, розбудови інфраструктури охорони навколишнього природного середовища та покращення екологічної ситуації для забезпечення сталого розвитку території, підвищення стандартів якості природних  об’єктів до європейського рівня, екологічно збалансованого використання природних ресурсів, впровадження управлінських механізмів, що дозволяють здійснювати прийняття рішень з урахуванням громадської ініціативи і позиції.

 

4. Шляхи і засоби розв’язання проблеми, обсяги та джерела фінансування

 

   Основними шляхами розв’язання екологічних проблем в районі є комплекс природоохоронних заходів, які мають здійснюватися у різних соціально-економічних і культурних сферах. Ці заходи пов’язані зі зменшенням шкідливого впливу на навколишнє природне середовище, забезпеченням раціонального використання природних ресурсів, ренатуралізацією природних комплексів, упровадженням схем оптимізації господарського освоєння території району і базуються на прийнятті екологічно обґрунтованих управлінських рішень з урахуванням позиції громадськості.

Враховуючи зміни, які розпочалися в бюджетній політиці держави, виникнення нових потенційних джерел фінансування у зв’язку з інтеграцією України до структур Європейського Союзу можливості залучення приватних інвестицій в окремі напрями природоохоронної діяльності, програмою передбачено диференційований підхід щодо фінансування.

            У зв’язку з тим, що основними джерелами забруднення атмосферного повітря є автотранспорт і промислові підприємства, кошти для зниження рівня викидів мають залучатися за рахунок їх власників, а також місцевих бюджетів для розроблення та реалізації схем оптимізації руху автотранспорту в населених пунктах із складною екологічною ситуацією.

            Найскладнішим у фінансовому відношенні є питання будівництва, реконструкції та капітального ремонту каналізаційних мереж, очисних споруд та об’єктів зливової каналізації, які належать до комунального майна. Ця природоохоронна інфраструктура експлуатується здебільшого   спеціалізованими комунальними підприємствами з ознаками природного монополізму. Основними джерелами фінансування заходів із забезпечення нормативної якості водних ресурсів залишаються бюджетні кошти у відповідному співвідношенні, запозичення органів місцевого самоврядування з можливістю їх компенсації через міжнародні гранти, а також участь окремих водокористувачів на договірних умовах із місцевими радами.

            Програма  в питаннях поводження з твердими побутовими відходами передбачає бюджетне фінансування тільки організаційних заходів та робіт з впорядкування існуючих сміттєзвалищ. Враховуючи прибутковість діяльності, пов’язаної із сортуванням, переробкою та захороненням цієї категорії відходів і продуктів їх розкладу, які  знаходяться на існуючих сміттєзвалищах та утворюються внаслідок життєдіяльності населення, основна увага акцентуватиметься на залученні приватних інвестицій. Таким чином, ця сфера, крім природоохоронного спрямування, має набувати рис підприємництва, що забезпечуватиме зайнятість трудових ресурсів і надходження до бюджетів. Безпечна переробка та утилізація промислових відходів фінансуватиметься за кошти утворювачів.

Фінансування комплексу заходів з охорони природи, зокрема збереження і захист біологічного та ландшафтного різноманіття (екомережі) здійснюватиметься за рахунок місцевих бюджетів, зокрема, фондів охорони  навколишнього  природного середовища, які формуються у їх складі, а також коштів міжнародних фондів за окремими програмами.

Виконання розділу „Екологічні збори” не потребує фінансового забезпечення і покликане збільшити надходження коштів до загального фонду бюджету в частині ресурсних платежів та спеціальних фондів охорони навколишнього природного середовища за рахунок екологічних податків, штрафів і відшкодування збитків, завданих порушеннями природоохоронного законодавства, та інших джерел, не заборонених законодавством.

Фінансування за рахунок коштів районного бюджету в розмірі 250 тис.

гривень та коштів інших джерел – 450 тис. гривень.

Реалізація програми здійснюватиметься у два етапи.

На першому етапі (2017-2019 роки) передбачається здійснення організаційних, господарських та інституційних заходів, які забезпечуватимуть успішне проведення прикладних природоохоронних робіт і водночас націлені на реалізацію директив та регламентів Європейського Союзу в галузі довкілля.

На другому етапі (2020-2021 роки) забезпечуватиметься виконання заходів, реалізація яких призведе до стабілізації екологічної ситуації в області і максимального наближення її показників до загальноєвропейського рівня.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ресурсне забезпечення програми охорони навколишнього природного середовища в Кременецькому районі на 2017-2021 роки

  тис. гривень

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

роки виконання програми

Усього витрат на виконання програми

2017 рік

2018 рік

2019 рік

2020 рік

2021 рік

Обсяг ресурсів, усього, у тому числі:

140,0

140,0

140,0

140,0

140,0

700,0

районні, бюджет

 

50,0

50,0

50,0

50,0

50,0

250,0

кошти інших джерел

90,0

90,0

90,0

90,0

90,0

450,0

У зв’язку зі значною динамікою цін, необхідністю укладення відповідних договорів та розроблення проектів суми фінансування частини природоохоронних заходів можуть бути визначені тільки в процесі реалізації програми. У першу чергу це стосується заходів, які фінансуються з небюджетних джерел, оскільки вартість реалізації заходів приватними інвесторами залежить від застосовуваних ними технологічних процесів, матеріалів, обладнання тощо.

 

5. Перелік завдань, заходів програми та результативні показники

 

Програмою передбачається здійснення комплексу заходів, спрямованих на досягнення її мети. 

З огляду на зазначене, а також враховуючи наявність в районі ряду галузевих програм екологічного спрямування, якими передбачено виконання заходів в питаннях охорони, раціонального використання та відтворення природних ресурсів, цивільного захисту населення, попередження техногенних аварій тощо, цією програмою визначено основні заходи за такими напрямами:

- зміни клімату;

- екологічне управління та горизонтальні питання, зокрема освітня та навчальна підготовка, доступ до інформації з питань навколишнього природного середовища та процесу прийняття рішень з урахуванням даних екологічного моніторингу;

- якість атмосферного повітря;

- якість поверхневих вод;

- управління відходами;

- охорона природи, зокрема збереження і захист біологічного  та ландшафтного різноманіття (екомережі);

- екологічні збори.

Напрями діяльності та заходи  програми охорони навколишнього природного середовища в Кременецькому районі  на 2017-2021 роки наведені у додатку 1.

Виконання заходів напряму „Зміна клімату” дасть можливість визначити шляхи з адаптації усіх сфер економіки та життєдіяльності району до змін клімату, забезпечити сталий розвиток регіону в умовах зміни клімату, а також скорочення викидів парникових газів, вироблення екологічної чистої енергії.

Виконання заходів напряму „Екологічне управління та горизонтальні питання, зокрема освітня та навчальна підготовка, доступ до інформації з питань навколишнього природного середовища та процесу прийняття рішень з урахуванням даних екологічного моніторингу” сприятиме реалізації екологічної політики на місцевому рівні,підвищенню рівня екологічної освіти та етики, оцінки екологічної ситуації в районі, забезпеченню доступу громадськості з питань навколишнього природного середовища та процесу прийняття рішень.

Виконання заходів напряму „Якість атмосферного повітря”  передбачає стабілізацію валового обсягу викидів в атмосферне повітря, незважаючи на прогнозоване збільшення обсягів промислового виробництва і кількості автотранспортних перевезень.

Реалізація заходів напряму „Якість поверхневих вод” шляхом реконструкції та будівництва нових каналізаційних очисних споруд і мереж , застосування сучасних методів очищення зворотних вод дасть можливість до 2021 року в основному припинити скиди у відкриті водойми забруднених стічних вод без очистки, досягти нормативних показників якості води поверхневих вод.

Комплекс дій у напрямі „Управління відходами” дозволить  налагодити системи управління відходами, припинити їх вивезення на несанкціоновані сміттєзвалища і, таким чином, попередити забруднення  земель, які підлягають рекультивації і створенню на них додаткових лісових насаджень.

У результаті виконання завдань напряму „Охорона природи, зокрема збереження і захист біологічного та ландшафтного різноманіття (екомережі)”, спрямованих на формування регіональної екологічної мережі району, будуть досягнуті наступні показники ефективності для продуктів програм: у разі розроблення схем формування екологічної мережі Кременецького району буде визначено структурні елементи екомережі та їх площу.

У результаті інвентаризації природних оселищ рідкісних та зникаючих видів рослин і тварин, збереження яких потребує особливої  охорони, у Кременецькому районі, буде обліковано місця зростання (проживання) багатьох видів рослин та тварин.

Установлення в натурі (на місцевості) меж територій та об’єктів природно-заповідного фонду, як ключових елементів екологічної мережі, дасть змогу установити межі запобіжних об’єктів.

Реалізація напряму „Екологічні збори” організаційних заходів у сфері екологічних зборів і податків підвищить ефективність економічних механізмів на природоохоронну діяльність суб’єктів господарювання, які здійснюють вплив на навколишнє середовище чи використовують природні ресурси. При цьому зростуть надходження до бюджету, що збільшує фінансовий ресурс для вирішення природоохоронних питань.

 

6. Координація та контроль за ходом виконання програми.

 

Координація виконання заходів Програми та контроль за використанням коштів, виділених з районного бюджету на її фінансування, покладається на відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації, який на основі звітів, наданих виконавцями програми, щороку звітує про стан її виконання перед районною державною адміністрацією.

Організаційне забезпечення реалізації програми та контроль за ходом виконання покладається на структурні підрозділи районної державної адміністрації, у галузях діяльності, які координуються ними, реалізовуються природоохоронні заходи.

Головним розпорядником коштів, що виділяються з районного бюджету на реалізацію заходів програми, є структурні підрозділи райдержадміністрації, визначені зазначені в даній програмі.

 

 

 

 

 

 

Начальник організаційного відділу

виконавчого апарату районної ради                                               І.З. Ліснічук

 

 

 


Додаток 1                                                                                                                                         до розділу 5 Програми

Напрями діяльності та заходи програми

№ з/п

Назва напрямку діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Строк вико-нання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн, у тому числі:

Очікуваний результат

І етап

ІІ етап

2017 рік

2018 рік

2019 рік

2020 рік

2021 рік

1

Зміни клімату

Дослідження наслідків змін клімату в Кременецькому районі та підготовка рекомендацій щодо плану дій з адаптації життєдіяльності регіону до змін клімату

2017-2021 роки

департамент  екології та природних ресурсів облдержадміністрації, 
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопільський обласний гідрометеорологіч-ний центр

 не потребує фінансування

0

0

0

0

0

Досягнення позитивного екологічного ефекту, захист земель від ерозії, підвищення рівня лісистості

Підготовка районного  плану дій щодо адаптації  до змін клімату

2017-2021 роки

відділ розвитку інфраструктури, житлово -комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку ,  відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації

не потребує фінансування

0

0

0

0

0

забезпечення сталого розвитку регіону в умовах змін клімату

2

Якість поверхневих вод

Капітальний ремонт каналізаційних очисних споруд у
м. Почаїв Кременецького району

2017-2021 роки

Почаївська міська рада Кременецького району

кошти інших джерел  згідно з проектом

20

20

20

20

20

забезпечення ефективного очищення зворотних вод

3.

Управління відходами

Підготовка інвестиційних пропозицій щодо будівництва
сміттєпереробних підприємств

2017-2021 роки

відділ розвитку інфраструктури, житлово-комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку  райдержадміністрації

 не потребує фінансування

0

0

0

0

0

створення умов для залучення приватних інвестицій в будівництво
сміттєпереробних підприємств

Упорядкування сміттєзвалищ  сіл, громад  та забезпечення сортування твердих побутових відходів

2017-2021 роки

відділ розвитку інфраструктури, житлово-комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку  райдержадміністрації

кошти інших джерел

10

10

10

10

10

поліпшення поводження з твердими побутовими відходами поліпшення
поводження з твердими побутовими відходами

Виготовлення  та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів району

2017-2021 роки

органи місцевого самоврядування, відділ розвитку інфраструктури, житлово-комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку  райдержадміністраціїї

кошти інших джерел

10

10

10

10

10

удосконалення системи збору та переробки твердих побутових відходів

Впровадження технологій переробки та утилізації відходів виробництва переробки сільськогосподарської продукції

2017-2021 роки

власники підприємств

кошти інших джерел за проектами

10

10

10

10

10

зменшення шкідливого впливу біологічних відходів на навколишнє середовище

4.

Охорона природи, зокрема збереження і захист біологічного  та ландшафтного різноманіття (екомережі)

Розроблення схем екологічної  мережі  адміністративно-територіальних  одиниць району

2017-2021 роки

відділи агропромислового розвитку, розвитку інфраструктури, житлово-комунального господарства та з питань надзвичайних ситуацій управління економічного розвитку  райдержадміністрації

кошти районного бюджету

10

10

10

10

10

визначення ділянок   для   формування   складових   елементів регіональної екологічної мережі,  їх  місця  у  структурі
земельних угідь, буде розроблено  схеми екологічної мережі Кременецького району на  площі  - 33,9 тис. га

Створення територій та об’єктів  природно-заповідного фонду

2017-2021 роки

 відділ агропромислового розвитку районної державної адміністрації, районна рада, сільські ради, територіальні громади, власники земельних ділянок

кошти районного бюджету

20

20

20

20

20

розширення мережі природно-заповідного фонду

Установлення в натурі (на місцевості) меж територій та об’єктів природно-заповідного фонду, як ключових елементів екологічної мережі

2017-2021 роки

відділ агропромислового розвитку районної державної адміністрації, районна рада, сільські ради, територіальні громади, власники (користувачі) земельних ділянок

кошти районного бюджету

20

20

20

20

20

попередження зміни цільового призначення земель природно-заповідного фонду, встановлення меж

кошти інших джерел

30

30

30

30

30

Інформування населення  про стан та перспективи формування екологічної мережі, залучення громадськості  до природоохоронних заходів  

2017-2021 роки

відділ агропромислового розвитку районної державної адміністрації, сільські ради, територіальні громади

не потребує фінансування

-

-

-

-

-

участь  місцевих
органів виконавчої влади та населення  у  збереженні  ландшафтного
різноманіття

Ренатуралізація (відновлення) оселищ рідкісних і зникаючих видів природної флори і фауни відповідно до вимог Директиви 92/43/ЄС

2017-2021 роки

власники і користувачі земельних ділянок,  сільські ради, територіальні громади

кошти інших джерел

10

10

10

10

10

збереження оселищ рідкісних і зникаючих видів природної флори і фауни

 

Районний бюджет

 

50

50

50

50

50

250

 

Інші джерела

90

90

90

90

90

450

 

Всього

140

140

140

140

140

700

 

 

  У зв’язку зі значною динамікою цін суми для фінансування встановлюються на підставі договорів і проектів, які будуть укладені та розроблені. Програма підлягатиме коригуванню в частині обсягів фінансування в міру виготовлення і затвердження відповідної проектно-кошторисної документації та укладання угод, контрактів і договорів з інвесторами виконання природоохоронних заходів.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"