Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Інформація на виконання плану роботи управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації за березень 2013 року


 

Проведено процедуру закупівлі послуг поштового звязку та підписано договір про надання послуг  на 2013 рік.

Підготовлені матеріали  по 6 приватних підприємствах району, на яких не дотримується законодавство щодо сплати єдиного соціального внеску до пенсійного фонду та по 4 підприємствах, де не забезпечується виплата заробітної плати у розмірі мінімальної заробітної плати  на розгляд районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (протокол №3 від 12.03.2013 року, №4 від 27.03.2013 року).

В порядку здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю проведено 6 перевірок підприємств з питань експертизи умов праці на робочих місцях та дотримання чинного законодавства про соціальний захист працівників, зайнятих у шкідливих і важких умовах праці.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 02.10.2009 року № 529 обстежено 4 підприємств фізичних осіб-приватних підприємців щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. В результаті обстеження виявлено 1 осіб, які працювали без оформлення трудових відносин.

 Підготовлено 62 особових справ одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та субсидій на розгляд районної комісії (протокол №3 від 15.03.2013 року).  

 Здійснено обстеження  матеріально-побутових умов проживання та перевірки доцільності надання допомоги 382 отримувачам різних видів соціальної допомоги та субсидій, в тому числі з виїздом на місце проживання чи роботи – по 190 особових справах. Підготовлено 36 запитів в організації та установи району для підтвердження достовірності даних викладених в деклараціях про доходи та майновий стан отримувачів допомоги. В результаті проведеної роботи припинено виплату допомоги при народженні дитини 6 сімям .

  Підготовлено інформації на виконання розпоряджень та доручень голів районної та обласної державних адміністрацій, надані консультації та практична допомога з питань, що входять до компетенції управління сільським, міським, селищним радам, працівникам підприємств-постачальників послуг.

На особистому прийомі прийнято 22  чоловіка. За берень  до управління надійшло 1 письмове  звернення , на яке вчасно надано  обґрунтовану  відповідь. Усі усні звернення обліковуються у журналах особистого прийому, у керівників управління, які ведуться згідно Інструкції.

Перевірено правильність призначення та перерахунку пенсій управлінням Пенсійного фонду України по 109 пенсійних справах, що становить 100 % від новоприйнятих, в результаті якої виявлено 1 порушення у призначенні пенсії, що призвело до недоплати пенсії на суму 4,85 грн. Підготовлено матеріали з питань встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною 6 особам.

Підготовлено  1 статтю  для розміщення на сторінках районної газети «Вісник  Надзбруччя»,   «До уваги  ветеранів війни».

 

 

 

Начальник управління                                                                            О. М. ГОЛОВАТИЙ

 

           Галайко 2 12 82




 

Інформаційні послуги