Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Про затвердження ставок земельного, транспортного, акцизного, єдиного податків, податку на нерухоме майно та Положень по Коцюбинській сільській раді


                                                          КОЦЮБИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

третя сесія сільської ради

( сьомого скликання )

Рішення № 41

с. .Коцюбинці                                                                                       від 30.01.2017 року

Про затвердження ставок земельного податку на території Коцюбинської сільської ради".

Керуючись п. 35 ч.1 ст.26 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні ", ст..269-287 Податкового кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» від 20.12.2016р. №1791-VІІІ, Коцюбинська  сільська  рада ВИРІШИЛА:

          

         1. Затвердити Положення про сплату земельного податку по Коцюбинській сільській раді (села Коцюбинці, Жабинці, Чагарі) згідно додатку.  (додаток №1 додається)

     3.  Визнати такими, що втратили чинність рішення Коцюбинської сільської ради восьмої сесії, сьомого скликання, №98 від 11.07.2016 року. та рішення Жабинецької сільської ради тридцять шостої сесії шостого скликання №181 від 12.06.2015 року.

    4.   Секретарю ради оприлюднити дане рішення.

    5.   Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії освіти, культури, охорони здоровя, фізкультури, спорту, соціального захисту населення, з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії  Фотчук Б.К.).

 

Коцюбинський сільський голова                                               Воробець І.П.


 


КОЦЮБИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Третя  сесія сільської ради

( сьомого скликання )

(друге пленарне засідання)

Рішення № 42

с. .Коцюбинці                                                                                     від 30.01.2017 року

Про затвердження Положення та встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Коцюбинської сільської ради на 2017 рік".

 

         Керуючись ст. 144 Конституції України, п.24 розділу 1 ст.26, ст.69 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до ст. 10, ст.265, п.п.266.5 п.266.5  ст.266  Податкового кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» від 20.12.2016р. №1791-VІІІ,  Коцюбинська сільська рада

                ВИРІШИЛА:

         1. Затвердити Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Коцюбинської сільської ради  в редакції, що додається.

         2. Визнати такими, що втратили чинність рішення Коцюбинської сільської ради тридцять шостої сесії, шостого скликання, №389 від 29.01.2015 року та рішення Жабинецької сільської ради тридцять четвертої сесії шостого скликання №23 від 25.01.2016 року.

          3. Секретарю ради оприлюднити дане рішення.

           4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської радиосвіти, культури, охорони здоровя, фізкультури, спорту, соціального захисту населення, з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії  Фотчук Б.К.).

  

Коцюбинський сільський голова                                                   Воробець І.П.


 

КОЦЮБИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Третя сесія сільської ради

( сьомого скликання )

(друге пленарне засідання)

Рішення № 43

с. .Коцюбинці                                                                                     від 30.01.2017 року

Про встановлення ставки транспортного податку на території Коцюбинської сільської ради ".

 

              Керуючись ст.69 Бюджетного кодексу України, ст.267 Податкового кодексу України, п.24 ч.1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» від 28.12.2014р. №71-VІІІ, Коцюбинська сільська  рада

ВИРІШИЛА:

                      1.Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 ст.267 Податкового кодексу України.

                      2.   Визнати такими, що втратили чинність рішення Коцюбинської сільської ради тридцять шостої сесії, шостого скликання, №386 від 29.01.2015 року та рішення Жабинецької сільської ради тридцять четвертої сесії шостого скликання №176 від 30.01.2015 року.

                    3. Секретарю ради оприлюднити дане рішення.

                    4.. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію  освіти, культури, охорони здоровя, фізкультури, спорту, соціального захисту населення, з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії  Фотчук Б.К.).

 

 

Коцюбинський сільський голова                                      Воробець І.П.

 

                                                              КОЦЮБИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Третя  сесія сільської ради

( сьомого скликання )

(друге пленарне засідання)

Рішення № 44

с. .Коцюбинці                                                                                     від 30.01.2017 року

Про встановлення ставки акцизного податку

з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної

торгівлі підакцизних товарів на території

Коцюбинської сільської ради ".

                             Керуючись п.203 ч.1 ст.69 Бюджетного кодексу України, ст.215.3.10 Податкового кодексу України, п.24 ч.1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Податковим кодексом України, Коцюбинська сільська рада ВИРІШИЛА:

                1. Встановити ставку акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів реалізованих відповідно до підпункту 213.1.9 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України у відсотках від вартості (з податком на додану вартість), у розмірі 5 відсотків.

              2. Визнати такими що втратили чинність рішення Коцюбинської сільської ради тридцять шостої сесії, шостого скликання, №388 від 29.01.2015 року та рішення Жабинецької сільської ради тридцять четвертої сесії шостого скликання №176 від 30.01.2015 року.

              3. Секретарю ради оприлюднити дане рішення.

              4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоровя, фізкультури, спорту, соціального захисту населення, з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії  Фотчук Б.К.).

 

Коцюбинський сільський голова                                 Воробець І.П.

 

                                                               КОЦЮБИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Третясесія сільської ради

( сьомого скликання )

(друге пленарне засідання)

Рішення №45

с. .Коцюбинці                                                                                     від 30.01.2017 року

Про встановлення ставки єдиного податку фізичних осіб-підприємців, які здійснюють підприємницьку діяльність, залежно від виду господарської діяльності на території Коцюбинської сільської ради ".

                 Керуючись ст.69 Бюджетного кодексу України, ст.293 Податкового кодексу України, п.24 ч.1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Коцюбинська сільська  рада  ВИРІШИЛА:

1. Встановити на території сільської ради фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

a)      для першої групи платників єдиного податку – 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;

b)      для другої групи платників єдиного податку – 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

         2.  Визнати такими що втратили чинність рішення Коцюбинської сільської ради тридцять шостої сесії, шостого скликання, №387 від 29.01.2015 року.

         3. Секретарю ради оприлюднити дане рішення.

         4.. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоровя, фізкультури, спорту, соціального захисту населення, з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії  Фотчук Б.К.).

Коцюбинський сільський голова                               Воробець І.П.

 

 


КОЦЮБИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Третя  сесія сільської ради

( сьомого скликання )

(друге пленарне засідання)

Рішення № 46

с. .Коцюбинці                                                                                     від 30.01.2017 року

Про звільнення від сплати земельного податку юридичних осіб на території Коцюбинської сільської ради на 2017 рік".

              Керуючись п.35 ч.1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  статтями 269-287 Податкового кодексу України,  Коцюбинська сільська рада

                                     ВИРІШИЛА:

 

1.      Звільнити від сплати земельного податку на 2017 рік за рахунок коштів, що зараховуються до відповідного місцевого бюджету і знаходяться в комунальній формі власності заклади культури, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які знаходяться на території Коцюбинської сільської ради.

2.      Визнати такими, що втратили чинність рішення Коцюбинської сільської ради тридцять шостої сесії, шостого скликання, №385 від 29.01.2015 року та рішення Жабинецької сільської ради тридцять четвертої сесії шостого скликання №175 від 30.01.2015 року.

          3. Секретарю ради оприлюднити дане рішення.

          4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоровя, фізкультури, спорту, соціального захисту населення, з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії  Фотчук Б.К.).

                                                                                                                 

 

               Коцюбинський сільський голова                  І.П.Воробець

 

Додаток №1

До рішення Коцюбинської

 сільської ради №41 від 30.01.2017 року

                ПОЛОЖЕННЯ ПРО СПЛАТУ ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ

1. Платники земельного  податку

 1.1.Платниками податку є:

 1.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

 1.1.2. землекористувачі.

2. Обєкти оподаткування земельним податком

 2.1.Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV ПКУ.

 2.2. Об'єктами оподаткування є:

 2.2.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

 2.2.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

3.  База оподаткування земельним податком

 3.1. Базою оподаткування є:

 3.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого ХІІ  розділом ПКУ;

 3.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

 3.2. Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

4. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження), земельним податком

4.1. Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством.

4.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до п.5цього Положення.

5.  Ставка земельного податку за земельні ділянки для фізичних осіб.                                   5.1. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

5.1.1.  Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено встановлюється у розмірі 0,1% від їх нормативної грошової оцінки,   для земель комерційного призначення - 2%, для земель загального користування – 0,4%;                       для сільськогосподарських угідь – 0,3% від їх нормативної грошової оцінки, а для земель для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (земельні частки (паї) - 0,6%.

5.1.2. Ставка податку встановлюється у розмірі 3% від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

5.2. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

5.2.1. Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі 3%, для сільськогосподарських угідь – 0,5%, а для земель для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (земельні частки (паї) - 0,6% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

6. Ставки земельного податку для юридичних  осіб у таких розмірах:                                                                                          

        6.1. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

             6.1.1 Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено встановлюється у розмірі 2% від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування – 0,4%, а для сільськогосподарських угідь – 1% від їх нормативної грошової оцінки.

              6.1.2. Ставка податку встановлюється у розмірі 3% від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

         6.2. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

         6.2.1. Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі  3%, а для сільськогосподарських угідь – 4% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

7.  Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

7.1. Від сплати податку звільняються:

- інваліди першої і другої групи;

- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

-пенсіонери (за віком);

-ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

-фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

7.2.Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб п.7.1. цього Положення, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

- для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

-  для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;

- для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

- для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

-для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

7.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

7.4.. Якщо фізична особа, визначена у п7.1. цього Плоложення, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

8. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб

8.1. Від сплати податку звільняються:

-. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

- громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

 Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;- дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

- державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

9.Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

9.1. Не сплачується податок за:

-сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;

- землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

-земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

-землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

 а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

 б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

-земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

-земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.

-земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

10.Особливості оподаткування платою за землю

 10.1. Сільська рада, як орган місцевого самоврядування встановлює  ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на їїтериторії.

Сільська рада, як орган  місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

10.2. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

10.3. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

 Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

11. Податковий період для плати за землю

285.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

 11.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

12. Порядок обчислення плати за землю

12.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

12.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового  Кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

12.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. 286.4. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

 У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

12.4.Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 ПодатковогоКодексуУкраїни.

 У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

 У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

 Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

-розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

-розміру ставки податку;

-нарахованої суми податку.

 У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним)".

 12.5. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

 1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

 2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

 3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

 За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

12.6. Юридична особа зменшує податкові зобов'язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 7.1 цього Положення  за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов'язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

13. Строк сплати плати за землю

 13.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

 У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

13.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

13.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

13.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

 13.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

 Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України.

13.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

13.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

13.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

14. Орендна плата

14.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Сільська рада повинна  до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

14.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

14.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

14.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

14.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

14.5.1. не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території;

14.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

14.5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 14.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

14.5.4. для пасовищ у населених пунктах, яким надано статус гірських, не може перевищувати розміру земельного податку.

14.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

 

Сільський голова                                                                                      І.П.Воробець

Додаток

до рішення Коцюбинської сільської ради

від 30.01.2017р. № 42

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,

на території Коцюбинської сільської ради

Розділ 1. Загальні положення

1.1.           Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Коцюбинської сільської ради на 2017 рік (далі – Положення) розроблено на основі Податкового кодексу України №2755-VI ВР затвердженого 02 грудня 2010 року з наступними змінами та доповненнями, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» від 20.12.2016р. №1791-VІІІ.

1.2.    Це Положення є обов’язковим до виконання юридичними та фізичними особами на території Коцюбинської сільської ради.

Розділ 2. Платники податку

2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в  тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщеної на території Коцюбинської сільської ради.

2.2. Визначення платників податку в разі перебування об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

        а) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній  частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

        б) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній  сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

       в) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Розділ 3. Об'єкт оподаткування

3.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової  та нежитлової нерухомості,  в тому числі його частка.

3.2. Не є об'єктом оподаткування:

          а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

          б) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

          в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

Розділ 4. База оподаткування

4.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

4.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється органом державної податкової служби на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

4.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

4.4. У разі наявності у платника податку - фізичної особи більше одного об’єкта оподаткування, в тому числі різних видів (квартир, житлових будинків або квартир і житлових будинків), база оподаткування обчислюється виходячи з сумарної загальної площі таких об’єктів з урахуванням норм пункту 5.1. розділу 5  цього Положення.

Розділ 5. Пільги із сплати податку

5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а)  для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

            Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

            Пільги із сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

       Пільги зі сплати податку  надаються:

-              у розмірі 100 відсотків - інвалідам І групи,учасникам бойових дій у період Великої Вітчизняної війни,  учасникам АТО,багатодітним сім’ям, що виховують дітей віком до 18 років,  релігійним організаціям України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

-              У розмірі 50 відсотків – інвалідам ІІ групи, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасникам бойових дій на території інших країн.

Пільги з податку, що сплачується на території Коцюбинської сільської ради з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

- об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням Коцюбинської сільської ради;

-     об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Розділ 6. Ставка податку

6.1. Ставки податку для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості встановлюються за рішенням Коцюбинської сільської ради у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування:

             - для фізичних осіб:

      житлові об'єкти: 0,1 відсотків - для квартири/квартир, загальна площа яких перевищує 60 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, загальна площа яких  перевищує 120 кв. метрів;

      нежитлові об'єкти

        а)  0,5 відсотка  - будівлі готельні: готелі, мотелі, кемпінги, ресторани та бари, туристичні бази, будинки відпочинку;

б) 0,3 відсотка - будівлі офісні;

в) 0,3 відсотка будівлі торговельні;

г) 0,5 відсотка – гаражі: гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

д) 0,03 відсотка - господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

е) 0,1 відсотка - інші будівлі.

- для юридичних осіб встановлюються:

житлові об'єкти: 0,1 відсотки - для квартир, загальна площа яких перевищує 60 кв. метрів, та житлових будинків, загальна площа яких  перевищує 120 кв. метрів.

нежитлові об'єкти:

а) 0,5 відсотка - будівлі готельні: готелі, мотелі, кемпінги, ресторани та бари, туристичні бази, будинки відпочинку;

б) 0,2 відсотка - будівлі офісні;

в) 0,3 відсотка будівлі торговельні;

г) 0,5 відсотка – гаражі: гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

д) 0,2 відсотка - інші будівлі.

Розділ 7. Податковий період

7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює  календарному року.

Розділ 8. Порядок обчислення суми податку

8.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника нерухомості у такому порядку:

 а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" п.5.1. розділу 5 цього Положення, та відповідної ставки податку;

 б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного виду, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" п.5.1. розділу 5 цього Положення, та відповідної ставки податку;

 в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту "в" п.5.1. розділу 5 цього Положення, та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із  загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

8.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з пунктом 8.1. розділу 8 цього Положення та відповідні платіжні реквізити, зокрема, Коцюбинської сільської ради за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

          Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об'єкт.

            Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

          Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

8.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

 - об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

-  розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

 - права на користування пільгою із сплати податку;

-  розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

          У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.

8.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов'язані до 15 квітня року, в якому набрала чинності ця стаття, а в наступні роки щоквартально, у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати органам державної податкової служби відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об'єкта нерухомого майна  станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

8.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають органу державної податкової служби за місцезнаходженням об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

         Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Розділ 9. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об'єкта оподаткування податком

9.1. У разі переходу права власності на об'єкт  оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

9.2. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Розділ 10. Порядок сплати податку

10.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта  оподаткування і зараховується до бюджету Коцюбинської  сільської ради згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Розділ 11. Строки сплати податку

11.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

 а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

 б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Коцюбинський сільський голова                                       І.П. Воробець

 




 

Інформаційні послуги