Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

Довідка про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році


      Робота із зверненнями громадян  в Бучацькій районній державній адміністрації  проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний  розгляд їх пропозицій, заяв і скарг.

Згідно з вимогами Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 за підсумками роботи із зверненнями громадян щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки.

Одним із пріоритетних завдань районної державної адміністрації, її відділів і управлінь, виконкомів міської, селищної та сільських рад району є задоволення законних прав та інтересів громадян, оперативне вирішення порушених у їхніх зверненнях проблем. Вживаються заходи для зміцнення виконавської дисципліни щодо своєчасного і повного розгляду звернень громадян, усунення причин, що їх породжують, забезпечення відкритості і гласності діяльності як райдержадміністрації так і місцевих органів виконавчої влади.

          На виконання ст.22 Закону України « Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації проводились виїзні прийоми громадян.

  Протягом  2017 року   до райдержадміністрації надійшло 893 звернення.

Найбільше звернень розглянуто управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, відділом містобудування, архітектури, житлово – комунального господарства, інфраструктури, та цивільного захисту .

 До районної державної адміністрації найбільше звернулося жителів із міста Бучач, Стінківської, Космиринської, Ліщанецької, сільських рад та Золоторотіцької об’єднаної територіальної громади..

Належним чином робота із зверненнями громадян проводиться у виконкомах Зубрецької, Киданівської, Медведівської, Новопетликівської, сільських рад. Від жителів цих населених пунктів протягом 2017 року не поступило жодного звернення як до районної державної адміністрації, так і до вищестоящих органів влади.

Жителів району найбільше турбують питання виділення грошової допомоги на лікування, призначення житлових субсидій, виділення земельних ділянок під будівництво житла, дотримання законності у приватизації земельних ділянок, проведення ремонту дорожнього покриття та інші.

З питань соціального захисту населення, зокрема виділення грошової допомоги у 2017 році до районної державної адміністрації звернулося 455 громадян. Заяви на виділення грошової допомоги становлять 51% від загальної кількості усіх звернень.

У 2017 році зареєстровано 12 звернень від військовослужбовців, учасників АТО та демобілізованих з питань надання матеріальної допомоги.

Збільшилась питома вага звернень громадян із питань аграрної політики і земельних відносин – це встановлення межових знаків, вилучення земельних ділянок. Найбільше з питань землеустрою звернулися жителі Стінківської, Космиринської, сільських рад.

Згідно затвердженого графіка (2-й, 3 -й, і 4-й вівторок місяця) проводилися «гарячі» телефонні лінії.

        Актуальними для жителів району залишаються питання призначення житлових субсидій, ремонту доріг, незадовільного транспортного сполучення, пільгового проїзду.

       Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації зареєстровані у день їх надходження. За результатами  заявникам направлено письмові відповіді. Опрацьовані звернення  разом з реєстраційно-контрольними картками сформовано в діловодні справи.

Основними причинами звернення громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації з питань, що не відносяться до їх повноважень, є прояви неналежного розгляду листів та скарг, недостатнє організаційне забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування» на рівні виконкомів місцевих рад району.

Керівництвом райдержадміністрації вживаються всі можливі заходи для підвищення виконавської дисципліни зі своєчасного і повного розгляду звернень громадян.

Районною державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально захищених категорій громадян, удосконалення та проведення «гарячих телефонних ліній» для встановлення діалогу з громадськістю, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивної і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, фактичного поновлення порушених прав і інтересів громадян.

 

Головний спеціаліст відділу організаційної роботи,

      комунікації з громадськістю та звернень

      громадян апарату райдержадміністрації                            М.М.ДАНКЕВИЧ                  




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема