Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

Довідка про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2017 року


 

      Робота із зверненнями громадян  в Бучацькій районній державній адміністрації  проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний  розгляд їх пропозицій, заяв і скарг.

       Питання роботи із зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 24 лютого  2017 року за участю членів колегії, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників установ, підприємств, організацій району, сільських, селищних голів, представників місцевих ЗМІ. За результатами прийнято розпорядження голови райдержадміністрації №84-од від 24.02.2017 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік».

Згідно з вимогами Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 за підсумками роботи із зверненнями громадян щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки.

Одним із пріоритетних завдань районної державної адміністрації, її відділів і управлінь, виконкомів міської, селищної та сільських рад району є задоволення законних прав та інтересів громадян, оперативне вирішення порушених у їхніх зверненнях проблем. Вживаються заходи для зміцнення виконавської дисципліни щодо своєчасного і повного розгляду звернень громадян, усунення причин, що їх породжують, забезпечення відкритості і гласності діяльності як райдержадміністрації так і місцевих органів виконавчої влади.

         Так, за 9 місяців 2017 року здійснено  перевірку стану  роботи  та контролю   за розглядом звернень громадян  у відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, служби в справах дітей райдержадміністрації та відділі економічного розвитку райдержадміністрації.

          Крім того здійснено перевірку  стану здійснення делегованих повноважень у  частині гарантування громадянам конституційного права на звернення  у виконкомах Ріпинецької,Новопетликівської, Язловецької сільських, надано відповідну практичну та методичну допомогу.

          На виконання ст.22 Закону України « Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації проводились виїзні прийоми громадян.

  Протягом 9 місяців  2017 року   до райдержадміністрації надійшло 756 звернень , що на 5 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Найбільше звернень за звітний період 2017 року розглянуто управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, відділом містобудування, архітектури, житлово – комунального господарства, інфраструктури та цивільного захисту .

 До районної державної адміністрації найбільше звернулося жителів із міста Бучач, Стінківської, Космиринської, Переволоцької сільських рад та Золотопотіцької, Трибухівської об’єднаних територіальних громад.

Належним чином робота із зверненнями громадян проводиться у виконкомах Дулібівської, Жниборідської, Заривинецької, Киданівської, Новопетликівської, Осівецької, Пилявської, Озерянської сільських рад. Від жителів цих населених пунктів протягом 9-ти місяців 2017 року не поступило жодного звернення як до районної державної адміністрації, так і до вищестоящих органів влади.

Жителів району найбільше турбують питання виділення грошової допомоги на лікування, призначення житлових субсидій, виділення земельних ділянок під будівництво житла, ремонту дорожнього покриття, дотримання законності у приватизації земельних ділянок та інші.

З питань соціального захисту населення, зокрема виділення грошової допомоги за 9-ть місяців 2017 року до районної державної адміністрації звернулося 356 громадян, що на 76 громадян менше ніж у відповідний період минулого року. Заяви на виділення грошової допомоги становлять 47% від загальної кількості усіх звернень.

Впродовж 9-ти місяців поточного року зареєстровано 11 звернень від військовослужбовців, учасників АТО та демобілізованих з питань надання матеріальної допомоги.

Часто трапляється, що у виконкомах сільських рад неуважно ставляться до розв’язання насущних проблем жителів району, організації їх прийому та належного ґрунтовного розгляду заяв та скарг громадян, вирішення порушених у них питань, широкого використання наявних можливостей для найбільш повного задоволення запитів, проявляють при цьому формалізм і тяганину.

Збільшилась питома вага звернень громадян із питань аграрної політики і земельних відносин – це встановлення межових знаків, вилучення земельних ділянок. Найбільше з питань землеустрою звернулися жителі Стінківської, Космиринської, сільських рад.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилось число звернень громадян до органів влади вищого рівня. Зокрема до обласної державної адміністрації – 24 звернення  (2016 році – 54). На урядову «гарячу» лінію за звітний період надійшло 78 звернень від жителів району (2016 р. – 113 звернень).

Найбільше на урядову «гарячу» лінію звернулася жителька м. Тернопіль Гринів Г.П. протягом 9-ти місяців 2017 року звернулася 16 раз із різними питаннями в інтересах своєї матері Сосник Г.І. жительки с. Пишківці.

Згідно затвердженого графіка (2-й, 3 -й, і 4-й вівторок місяця) проводилися «гарячі» телефонні лінії, де мали можливість поспілкуватися з керівництвом району 17 громадян.

        Актуальними для жителів району залишаються питання призначення житлових субсидій, ремонту доріг, підведення централізованого водопостачання, незадовільного транспортного сполучення, пільгового проїзду.

       Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації розглянуто у встановлені законодавством термін. За результатами  заявникам направлено письмові відповіді. Опрацьовані звернення  разом з реєстраційно-контрольними картками сформовано в діловодні справи.

Основними причинами звернення громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації з питань, що не відносяться до їх повноважень, є прояви неналежного розгляду листів та скарг, недостатнє організаційне забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування» на рівні виконкомів місцевих рад району.

Керівництвом райдержадміністрації вживаються всі можливі заходи для підвищення виконавської дисципліни зі своєчасного і повного розгляду звернень громадян.

Районною державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально захищених категорій громадян, удосконалення та проведення «гарячих телефонних ліній» для встановлення діалогу з громадськістю, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивної і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, фактичного поновлення порушених прав і інтересів громадян.

 

 

 

 

Головний спеціаліст відділу організаційної роботи,

      комунікації з громадськістю та звернень

      громадян апарату райдержадміністрації                            М.М.ДАНКЕВИЧ        




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема