Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

21.04.2017 Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України


З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного упорядкування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб – портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який почав працювати з 01 жовтня 2012 року, забезпечуючи надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді відповідно до «Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді», затвердженому постановою правління Пенсійного фонду України від 7 вересня 2012 року №16-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2012 року за №1565/21877.

 

Адреса веб – порталу: www.portal.pfu.gov.ua

 

Для того, щоб мати можливість використовувати всі функції веб – порталу, Вам необхідно подати заяву до Бучацького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області та отримати реєстраційні дані за адресою:

 

вул. Генерала Шухевича,1 , І поверх, каб. 11.

 

Користувачами веб - порталу можуть бути:

1. Громадяни та застраховані особи.

2. Страхувальники, у тому числі фізичні особи – підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно.

 

Громадяни та застраховані особи на веб – порталі можуть дізнатися про :

-        порядок реєстрації громадян у базі даних веб – порталу;

-        умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;

-        зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздруковування або заповнення таких документів в електронному вигляді;

-        права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;

-        порядок одержання та використання пенсійного посвідчення;

-        права, обов’язки та відповідальність застрахованих осіб;

-        порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

-        про порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, в тому числі за принципом «єдиного вікна»;

-        адреси розташування, номери телефонів органів Пенсійного фонду України.

 

Для страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно доступна інформація про:

-        порядок реєстрації в базі даних веб – порталу;

-        умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;

-        умови та порядок складення і подання звітності;

-        порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України;

-        зразки бланків, заяв, інших документів. Необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та подання звітності тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді;

-        взяття на облік (зняття з обліку) страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки;

-        іншу інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між територіальними органами Пенсійного фонду України, страхувальниками, у тому числі фізичними особами – підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;

-        адреси розташування, номери телефонів органів Пенсійного фонду України.

 

Доступ до вищевказаної інформації надається незалежно від реєстрації осіб на веб – порталі.

 

Через веб- портал зареєстровані користувачі можуть дізнатися про:

-        отримання індивідуальної інформації про застраховану особу або пенсіонера;

-        заповнення бланків, заяв, скарг, запитів у електронному вигляді (в тому числі щодо надання консультацій і роз’яснення чинного законодавства);

-        стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді;

-        подання запитів для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду України;

-        одержати іншу необхідну довідкову інформацію (місцезнаходження, телефони, новини тощо).

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема