Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№ 84-од від 24 лютого 2017 року Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2016 році


УКРАЇНА

  БУЧАЦЬКА  РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

від 24 лютого 2017 року        м. Бучач                                          № 84-од

 

Про підсумки розгляду звернень

громадян, що надійшли до районної

державної адміністрації у 2016 році

 

Упродовж 2016 року робота із зверненнями громадян в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування Бучацького району проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Аналіз стану забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення свідчить, що райдержадміністрацією вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району, реалізацію конституційних прав і свобод громадян. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб районної райдержадміністрації.

          Керівництвом районної державної адміністрації проводився особистий прийом громадян згідно з графіком, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 січня 2016 року №18-од, який був доведений до відома жителів району через засоби масової інформації. На особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації надійшло 183 звернення та прийнято 200 громадян. державної адміністрації щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва району та звернень на Урядову телефонну «гарячу лінію» з метою неухильного забезпечення всебічного, своєчасного, об’єктивного розгляду звернень.

Упродовж  2016 року до Бучацької районної   державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 10804 звернення. В порівнянні з минулим роком загальна їх кількість збільшилась на 1199 звернень.

Безпосередньо до районної державної адміністрації упродовж 2016 року надійшло 1018 звернень що на 8 звернень  менше ніж у 2015 році. Із них 838 письмових, 183 – подано громадянами на особистих прийомах керівництва

           З метою створення більш сприятливих умов для людей, керівниками райдержадміністрації щомісячно організовано виїзні дні прийому громадян як головою райдержадміністрації, так і його заступниками. Упродовж 2016 року керівництвом райдержадміністрації проведено прийом громадян в 24 населених пунктах.

Згідно затвердженого графіку від 26 липня 2016  року (2-й,3-й і 4-й вівторок місяця) проводилися «гарячі» телефонні лінії. Протягом вказаного періоду проведено 25 «гарячих» телефонних ліній», де мали можливість поспілкуватися з керівництвом району 47 громадяни, з них 31 вирішено позитивно.

Найчастіше до райдержадміністрації зверталися жителі із міста Бучач, Пишківської, Стінківської сільських рад. Жителів району  найбільше турбують питання виділення грошової  допомоги на лікування,  виділення земельних ділянок під будівництво житла, покращення житлових умов проживання,  дотримання законності у приватизації земельних ділянок, встановлення межових знаків, вирішення питання підвозу дітей до Стінківської ЗОШ, питання добудови Космиринської загальноосвітньої школи та інші.

З питань соціального захисту населення, зокрема виділення грошової допомоги упродовж 2016 року до районної державної адміністрації звернулося 555 громадяни, на 93 громадяни більше ніж у минулому році.

           В порівнянні з минулим роком зменшиллсь число звернень громадян до органів влади вищого рівня, це 209 проти 237 у 2015 році. Зокрема до Апарату Верховної Ради України надійшло 4 звернення, до обласної державної адміністрації – 57 звернення (2015 року – 51). Найбільше звернень надійшло з м. Бучача, Стінківської та Космиринської сільських рад.

            Упродовж 2016 року на урядову « гарячу» лінію надійшло 147  звернень від жителів району. (2015 – 172 звернення). Вагому частину звернень складають питання призначення житлових субсидій., земельних відносин, комунального господарства та інші.     

        Основними причинами звернень громадян є прояви неналежного розгляду листів та скарг, недостатнє організаційне забезпечення  виконання законодавчих актів щодо звернення громадян. Виходячи з вищенаведеного та з метою забезпечення належної роботи із зверненнями громадян:

    1. Інформацію про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2016 році прийняти до відома.

    2. Керівникам управлінь, відділів районної державної адміністрації,  головам Бучацької міської, сільських рад та об’єднаних територіальних громад району:

     1) взяти на особистий контроль забезпечення неухильного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» , звернути увагу на істотні недоліки, які мають місце в організації роботи із зверненнями громадян;

     2) регулярно розглядати питання про організацію роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому на засіданнях колегій та розширених нарадах;

     3) посилити персональну відповідальність  за стан роботи із зверненнями громадян, вжити заходів щодо притягнення посадових та службових осіб за неналежне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» до дисциплінарної відповідальності;

     4)  забезпечити проведення регулярного особистого прийому громадян згідно з графіком;  

     5) вжити заходів щодо вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, на місцях та зменшення кількості надходження скарг і заяв на адресу органів вищого рівня та на телефонну «гарячу» лінію Урядового контактного центру;

      6)  не допускати подання необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, порушення строків їх розгляду.

    3. Про виконання даного розпорядження інформувати відділ організаційної роботи, комунікацій з громадськістю та звернень громадян апарату районної державної адміністрації  до 18 травня 2017 року.

    4. Відділу організаційної роботи, комунікацій з громадськістю та звернень громадян апарату районної державної адміністрації  про стан виконання розпорядження інформувати відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації до 01.06.2017 року.

    5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації  СЛОБОДЯН М.П.

 

 

Голова районної державної

      адміністрації                                                                             В.В.БЕБИХ

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема