Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

20.01.2017 Щодо підтвердження документів про стаж первинними документами для призначення пільгових пенсій


Відповідно до п. 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 р. № 637, основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Проте для призначення пенсій на пільгових умовах необхідні документи про характер виконуваної роботи, про зайнятість у шкідливих та важких умовах праці, про тривалість такої роботи протягом повного робочого дня та інші відомості.

Відповідно до зазначеного Порядку таким документом є довідка підприємства, уточнююча пільговий характер роботи. У ній має бути вказано: періоди роботи що зараховуються до пільгового стажу; професія або посада, характер виконуваної роботи, розділ, підрозділ пункт, найменування списків або їх номери, якими передбачено дану посаду, первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана довідка. Такі довідки видаються підприємствами, де працювали зазначені особи, або їх правонаступники.

Архівні установи не можуть надавати довідки, уточнюючі пільговий характер, робити висновки щодо виконання (невиконання) працівником роботи в певних умовах. Не наділені такими повноваженнями і підприємства та установи, у яких на зберіганні знаходяться документи ліквідованого підприємства. Сільські ради, яким рішенням районної адміністрації делеговано повноваження щодо прийняття та зберігання архівів ліквідованих господарств, мають право видавати довідки про заробітну плату та про стаж роботи бувших членів колгоспів, крім довідок, згідно яких визначається право на пільгове пенсійне забезпечення.

Відповідно до статті 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника юридичної особи-банкрута. Крім того, йому передається вся документація банкрута, матеріальні та інші цінності, штампи та печатки. Це означає, що на період, поки триває ліквідаційна процедура, ліквідатор зобов’язаний видавати колишнім працівникам всі документи, необхідні для призначення пенсії, в тому числі і пільгові довідки.

Відповідно до статті 41 вищевказаного Закону ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх документів банкрута протягом ліквідаційної процедури, а після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи-банкрута - передачу документів на зберігання до архівної установи.

Водночас повідомляємо, що у разі реорганізації, поділу чи ліквідації з визначенням правонаступника, хронологія перейменування (підпорядкування) повинна підтверджуватись відповідними документами. Обов’язковим є долучення довідки управління статистики (про дату реєстрації створення, ліквідації), витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Враховуючи вищезазначене, доцільним є обов'язкове надання особою, яка звертається за призначенням (перерахунком) пенсій з довідками про заробітну плату за 60 календарних місяців до 01.07.2000 року або документами, що визначають право на пенсію, в тому числі на пільгових умовах, копій первинних документів про нараховану заробітну плату, наказів, особової картки форми Т-2, посадової інструкції, книги обліку трудового стажу та заробітку колгоспників, завірених в установленому законодавством порядку, та довідки про перебування у відпустках без збереження заробітної плати.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема