Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

29.09.2016 Розширення можливостей використання реєстру застрахованих осіб


Сьогодні, щоб реалізувати право на виплату за всіма видами соціального страхування, людям не потрібно збирати довідки у численних інстанціях: інформацію про стан і сплачені внески спеціалізованим фондам надає Пенсійний фонд України. Передбачається, що до кінця року ПФУ розширить свої можливості – він буде акумулювати й адмініструвати інформацію ще й про факти здіснення страхових виплат.

Реєстр, це інформація про людей, які сплачують страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Як відомо, в Україні чотири види загальнообов’язкового державного соціального страхування: на випадок безробіття, з тимчасової втрати працездатності, від нещасних випадків на виробництві та пенсійний. Без сплачених внесків людина в разі страхового випадку не матиме права на отримання відповідних виплат із цих фондів. Щоб оптимізувати ситуацію з внесками на соціальне страхування, у 2011 році було запроваджено єдиний соціальний внесок. Тож постала необхідність створення єдиних реєстрів – страхувальників і застрахованих осіб. Відповідно до чинного законодавства реєстром страхувальників опікується Державна фіскальна служба, а реєстром застрахованих осіб – Пенсійний фонд України.

В ПФУ в кожної застрахованої особи є власний страховий рахунок – електронна облікова картка, в якій міститься інформація про заробіток і сплачені особою страхові внески, тобто про страховий стаж, який ця особа накопичила. У разі необхідності фонди соціального страхування надсилають у ПФУ запит щодо цієї інформації, адже на її основі розраховуються суми відповідних виплат, наприклад, допомога по безробіттю.

Відповідно до норм чинного законодавства в реєстрі мають бути відображені частини облікової картки, які відповідають за кожен із видів соціального страхування. Новації саме і пов’язані з реалізацією цієї норми. На сьогоднішній день облікова картка містить дані лише про страховий стаж і заробіток, неохідний для призначення страхових виплат. А в найближчій перспективі ПФУ буде одержувати й накопичувати у себе в повному обсязі інформацію про всі види виплат, які здійснюють фонди соціального страхування.

Запровадження таких нових можливостей функціонування реєстру позитивне як для застрахованих осіб, так і для фондів, які використовують інформацію. По-перше, людина зможе бачити всю свою «виплатну історію» в одному місці, і це, дуже зручно. А по-друге, інформація буде використовуватися для здійснення контролю за процесом коректної реалізації права на соціальне страхування.

Пенсійний фонд постійно вдосконалює роботу свого веб-порталу і розширює можливість надання послуг з електронним цифровим підписом. Як тільки завершиться модернізація реєстру застрахованих осіб, громадяни,, які зареєстровані на веб-порталі й мають свій цифровий підпис, матимуть змогу отримувати будь-яку інформацію з цього реєстру, що стосується їхніх особистих даних.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема