Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації інформує про роботу за І квартал 2016 року


І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу управління праці та соціального захисту населення

Бучацької райдержадміністрації

за  І квартал 2016 року

 

В управлінні праці та соціального захисту населення Бучацької районної державної адміністрації станом на 01.04.2016 року штатна чисельність працівників становить 44 чол., в тому числі 42 державних службовців.

На утримання апарату управління за І квартал 2016 року надійшло і використано  393,7 тис.грн., відповідно за І квартал 2015 року  - 426,4 тис.грн.

 

Відділ з  питань праці та соціально - трудових відносин:

Рівень заробітної плати і погашення заборгованості з її виплати.

Очікуваний розмір середньої заробітної плати за січень- лютий 2016 року  складає 2772,77  грн.

Очікувана загальна сума заборгованості із заробітної плати по району на 1.04.16  складає  303,0  тис. грн.. Борг має   підприємство державної форми  власності  філія «Бучацький райавтодор».

Спеціалістами з питань правильності призначення та виплати пенсій

Станом на 01.04.2016 року перевірено 72 новопризначені пенсійні справи, 218 перерахунків пенсій, 132 виплати допомоги на поховання в сумі 366898,32 грн., 1324 особових рахунків виплати пенсій через мережі банків та поштових відділень на суму 1725551,88грн.

           Станом на 1 квітня 2016 року на обліку в органах Пенсійного фонду Бучацького району перебуває  15517 осіб. Середній розмір пенсії в районі становить  1339,18 грн., що на 115,28 грн. більше ніж на 1 квітня 2015 року.

           Підготовлено та подано на засідання робочої групи з питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Тернопільській ОДА 5 справ.

 

Трудові ресурси та зайнятість

          Проводиться щомісячний моніторинг створення робочих місць.

За даними моніторингу у січні - березні 2016р. створено 236 робочих місць .

Впродовж  І кварталу 2016 року  праце влаштовано за направленням центру зайнятості 267 осіб , в тому числі 88 безробітних .

Залучено до громадських робіт 18 осіб , тимчасових робіт -20 осіб.

З початку 2015 року проходили професійне навчання 75 безробітних .

Професійне навчання шляхом підготовки та перепідготовки проходив один  чол.

Протягом січня – березня  2016 року 94 роботодавці поінформували про наявність вакансій . Кількість вільних робочих місць та вакантних посад склала 334 одиниць .Укомплектовано центром зайнятості 283 вакансій .

 

Відділ грошових виплат та компенсацій:

Станом на 01.04.2016 року відповідно до Закону України “ Про державну допомогу сім’ям з дітьми у Бучацькому районі отримувало допомогу  3048 одержувачів, яким здійснено нарахувань на суму 11868,4 тис. грн.  (станом на 01.04.2015 допомогу отримувало 3150 сім’ї, нараховано – 11652,6 тис. грн.).

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям відповідно до Закону України  «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»  отримували 1135 сімей, здійснено нарахувань на 13071,2 тис. грн. (станом на 01.04.2015 допомогу отримувало 1210 сімей на 10610,2  тис. грн.).

Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» одержувало 864 осіб, яким здійснено нарахування на суму 3429,8 тис.грн. (станом на 01.04.2015 допомогу отримувало 848 одержувачів на 2919,9 тис. грн..)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Допомогу на догляд за психічнохворими інвалідами - 175 чол. на суму 837,1 тис.грн. (за І квартал 2015 року – 166 чол. – 708,5 тис.грн.).

Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам призначено 153 чол. на суму 537,3 тис.грн. (131 чол. –304,0 тис.грн.).

Допомогу на догляд за перестарілими або інвалідами І групи – 1512 чол. на суму 75,6 тис.грн. ( 1607 чол. – 53.9 тис.грн.).

Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги призначено 18 чол. на суму 9,2 тис.грн. ( за І квартал 2015 року – 23 чол. на суму 10,2 тис.грн.).

Державна допомога прийомній сім'ї – 6 сімей –94,0 тис.грн. (7 сімей – 89,0 тис.грн.).  

Субсидії на житлово-комунальні послуги в 1 кварталі отримувало 10600 сімей. Здійснено нарахувань на 80905,1 тис. грн. (станом на 01.04.2015 субсидії отримувало 1106 сімей на 1463,1тис. грн.). Заборгованість  по  відшкодуванню коштів  по субсидіях на оплату житлово – комунальних послуг за станом на 1.04.2016р. становить – 87085,1 тис.грн.

Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого палива нараховано 66 одержувачам в сумі 129,7 тис. грн.. Станом на 01.04.2015р. нараховано 89 одержувачам на суму 138,7 тис.грн..

 

Відділом обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці  за звітний період:

                                                                                              І кв. 2015р.   І кв. 2016р.

     Надано статус учасника війни  –                                     (---)       (---)

     Видано листів талонів на проїзд ветеранам війни –       4 шт.        (2 шт.)

     Видано посвідчень: „ Учасник війни ” -                          1 шт.        (2шт.)

                                         „ Ветеран праці ” -                        3 шт.         (---)

     Надано статус дитина війни –                                          4 чол.      (1чол.)

     Видано направлень в протезне підприємство –              85 шт.       (114 шт.)

     Видано інвалідам засобів реабілітації –                           (---)        ( ---)   

       Видано санаторних путівок                                                 4 шт        (3)                        

     Прийнято заяв на одноразову допомогу інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам  –   15 заяв. (2016 р. – 60заяв)

    Виплачено допомогу 6 інвалідам на суму 2,8 тис.грн. (2016 р. – 6 інвалідам – 3,2 тис.грн.).  Виплачено компенсації на бензин, ремонт, техобслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування  за 2015р. – 5.4 тис грн. (2016р. –5.8 тис грн)

      2 інваліда було направлено до лікувально-профілактичних закладів для медичного обстеження лікувально-консультативною комісією для забезпечення автомобілем безкоштовно або на пільгових умовах. (2016 р. –  5 направлення)

      Виплачено допомоги воїнам ОУН –УПА  -31,3 тис.грн. (2016 р. – 35,05 тис. грн)

     Виплачено компенсацій та допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 47,9 тис.грн. (2016р. –  51,3 тис. грн).

За І квартал 2015 року виплачено одноразових допомог з райдержадміністрації 82 чол. на суму 32,4 тис.грн. та 1 чол. на суму 100,0 тис.грн. а в І кварталі 2016 року - 86 чол. на суму 55,2 тис.грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку:

Станом на 01.04.2016 року до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги у Бучацькому районі внесено 19231 персональних облікованих карток пільговиків, за той же період 2015 року відповідно – 19585  персональних облікованих карток пільговиків.

      Звітність від організацій-надавачів послуг приймається відповідно до п.11 а.1. „Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”, згідно автоматизованої звірки по житлово-комунальних послугах  із  7 організаціями-надавачами послуг із  100% поданням даних в електронному виді.

      Загальна сума нарахованих пільг у першому кварталі  2016 року- 6391.7 тис.грн. з них профінансовано 227.8 тис.грн., відповідно за той же період  2015 року  -  2448.9 тис.грн, профінансовано – 2080.4 тис. грн..

Відділ державних соціальних інспекторів – за станом на 01.04.2016р.:

За перший квартал  2016 року перевірено  справ – 1117 ( за перший квартал  2015 року – 1076). Виявлено  порушень  по  державній соціальній допомозі  та субсидії на загальну суму  - 111323.28грн.( той же період 2015 року – 113259грн.), з  них :повернено на  суму 12084,9грн.( відповідно за 2015 рік – 13161грн.

Проведено  обстежень  матеріально-побутових  умов проживання – 645 сімей( за перший квартал 2015 року- 403 ).

 

 

Робота по зверненню громадян :

 За І квартал 2016 року до управління надійшло 21 письмове звернення, що на 1 звернення більше в порівняні з минулим роком; з вищестоящих організацій надійшло 20 звернень. На особистому прийомі громадян в начальника управління та керівників структурних підрозділів управління побувало 82 чол., що на 9 чол. більше, ніж в минулому році.

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” усі звернення, які надійшли до управління протягом І кварталу 2016 року розглянуті своєчасно у визначені терміни. Авторам  звернень, за наслідками їх розгляду, надано письмові відповіді.

Для зменшення кількості звернень громадян проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період керівниками і спеціалістами управління проведено 4 виступи по місцевому радіомовленню та надруковано 5 статей у районній газеті „Нова доба”.

 

   Начальник управління праці

та соціального захисту населення                                   О.Я. КРАВЧУК

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема