Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№593 від 30.09.2011 року Про підсумки розгляду звернень громадян за дев’ять місяців 2011 року.


 

УКРАЇНА

БУЧАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

від “ 30”  ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­вересня 2011 року                     м.Бучач                             №594

 

 

Про підсумки розгляду звернень

громадян за дев’ять  місяців 2011 року.

 

Аналіз діяльності органів виконавчої влади щодо забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” свідчить, що керівництво районної державної адміністрації, начальники управлінь та відділів, виконкоми міської, селищної та сільських рад району приділяють належну увагу вдосконаленню  розгляду заяв та скарг громадян.

Упродовж 9-ти місяців 2011 року до районної  державної адміністрації надійшло 632 звернення, що на 317 більше, ніж у відповідному періоді минулого року. В тому числі на особистому прийомі до керівництва  районної державної адміністрації   надійшло 295 звернень.  В порівнянні  із минулим 2010 роком їх кількість збільшилася на 162 звернення (в 2010 році – 133 звернення, 2011році – 295 звернень).

Найбільше до районної державної адміністрації звернулося жителів
м. Бучача (55 звернень проти 37- у 2010 році), з Стінківської, Космиринської,  Миколаївської,  Порохівської сільських рад.

 В порівнянні   з відповідним періодом  минулого  року зменшилося  число звернень громадян до органів влади вищого рівня: 65 звернень проти 84 -  у 2010 році, що становить 10,2 відсотка від загальної кількості усіх звернень. 

Зокрема, до  Адміністрації Президента України надійшло – 20 або 3,1% звернень, Кабінету Міністрів України – 2, Верховної Ради України – 1, обласної державної адміністрації – 42, або 6,6%.

      Найбільше  до центральних органів влади звернулося жителів міста Бучача, а саме: з 55 звернень 29%, або 16 чол. Інші звернення надійшли з Стінківської,  Космиринської ,  Цвітівської сільських рад.    

Разом з тим, у діяльності органів виконавчої влади району з розгляду листів, заяв  і скарг допускаються суттєві недоліки. Неуважне ставлення до розгляду звернень громадян, поверхове їх вивчення, неповне вирішення питань, порушених у листах та скаргах змушує заявників звертатися до органів влади вищого рівня повторно.

За дев’ять  місяців 2011 року до районної державної адміністрації надійшло 14 повторних звернень, що на 12 менше, ніж у  відповідному періоді минулого року.  

 

 

Виходячи з  вищенаведеного та з метою забезпечення належної роботи зі зверненнями громадян:

1. Інформацію  керівника апарату про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації  за дев’ять місяців 2011 року прийняти до відома.

2. Начальникам управлінь, відділів районної державної адміністрації, головам міської, селищної та сільських рад району:

        2.1. Забезпечити неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» шляхом ліквідації недоліків, які мають місце в роботі з  розгляду листів, заяв і скарг громадян.

        2.2. До 25 жовтня  2011 року на розширених нарадах колективів  управлінь,  відділів виконкомах місцевих рад району детально проаналізувати стан розгляду звернень громадян та організацію їх особистого прийому,  «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри

        2.3. Розробити додаткові заходи щодо вдосконалення форм і методів роботи із листами громадян,  усунути наявні недоліки і причини, що породжують скарги та повторні звернення.

2.4. Щоквартально проводити аналіз звернень громадян,  систематизувати, узагальнювати  питання порушені у листах, заявах та скаргах, заслуховувати їх звіти з цього питання на засіданнях колегій, виробничих нарадах, засіданнях виконкомів.

        2.5. Особливу увагу  приділяти соціально незахищеним та малозабезпеченим громадянам, інвалідам, багатодітним сімям.    

        2.6. Посилити виконавську дисципліну щодо своєчасного і повного розгляду звернень громадян, дотримання термінів їх виконання.

       2.7. Взяти  під особистий контроль розгляд звернень та забезпечити проведення  першочергового прийому жінок,  яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня».

 3.Вищезазначеним керівникам про виконання даного розпорядження інформувати сектор контролю апарату районної державної адміністрації до 1 грудня 2011 року.

 4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації  Слободян М.П.

 

 

Голова районної державної

      адміністрації                                                                         В.М.САВКА

.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема