Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№561 від 19.09.2011 року Про підготовку навчальних закладів району до нового 2011/2012 навчального року


Бучацька районна державна адміністрація

Тернопільської області

                                                     Розпорядження                                

голови районної державної адміністрації

«19» вересня 2011 р.                                                      № 561

 

м. Бучач

 

 

Про підготовку  навчальних закладів району                                         

до нового 2011/2012 навчального року

 

Відділом освіти за активного сприяння й підтримки місцевих органів виконавчої влади, територіальних громад, керівників підприємств, установ і організацій, батьків вживаються конкретні заходи  для виконання в Бучацькому районі програмних вимог Президента України В.Ф.Януковича "Україна для людей", положень Послання Президента України від 07.04.2011 року "Модернізація України - наш стратегічний вибір", реалізації завдань акції "20 добрих справ" до 20-ї річниці Незалежності України.

З 1 вересня 2011 року в районі функціонує 54 дошкільні навчальних заклади, де буде залучено до навчання й виховання 1810 дітей дошкільного віку, що становитиме 52 відсотка від їх загальної кількості.

З урахуванням наявного контингенту учнів, відповідно до запитів, природних здібностей, стану здоров'я неповнолітніх удосконалюється мережа загальноосвітніх навчальних закладів. З 1 вересня 2011 року в районі працює 60 шкіл, в яких навчається 7746 учнів, що на 101 особу менше, ніж у минулому навчальному році. Прийом до 1 класу становитиме 758 учнів, що на 47 школярів більше проти 2010 року.

Зупинення роботи, закриття або перепрофілювання шкіл в 2011/2012 навчальному році не проводилося.

Бюджет на 2011 рік забезпечив передумови для подальшого розвитку освіти в районі. На потреби освітньої галузі району виділено  69 млн. 544 тис. 587 грн., що на 5.4 % більше ніж в 2010 році. На вирішення матеріально-технічних проблем закладів освіти та поточні видатки спрямовано 4 млн. 100 тис. гривень.

До початку 2011/2012 н.р. в усіх навчальних закладах зроблено поточні ремонти будівель, упорядковано спортивно-ігрові майданчики й прилеглі території, відремонтовано огорожі. Об'єм запланованих робіт повністю виконано.

При підготовці шкільних приміщень до навчальних занять забезпечено виконання необхідних вимог Державних санітарних правил і норм. Загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів облаштовані внутрішніми вбиральнями на 100 відсотків, ЗОШ І-ІІ ступенів - на 78 відсотків, ЗОШ І ступеня - на 80 відсотків, дошкільні навчальні заклади - на 98 відсотків. До 1 листопада 2011 р. будуть закінчені роботи в Старопетликівсткій, Заривинецькій ЗОШ І-ІІ ст. і відсоток облаштування ЗОШ І-ІІ ст. становитиме 87 відсотків.

 

Станом на 1 вересня цього року навчальні заклади забезпечені необхідними підручниками відповідно: 1-4 кл. - на 87 відсотків, 5-9 кл. -98 відсотків, 10 кл. - 98 відсотків і 11 кл. - 68 відсотків.

            Поряд з цим значні зусилля спрямовуватимуться на подальше зміцнення матеріально-технічної бази окремих закладів освіти, поповнення в них бібліотечних фондів, забезпечення усіх педагогів періодичними освітянськими виданнями. Важливими є завдання покращення умов для доступності до якісної освіти частини школярів сільської місцевості.

            З метою забезпечення стабільної діяльності закладів освіти  у 2011/2012 навчальному році, створення умов для рівного доступу громадян до якісної освіти:

1. Інформацію відділу освіти і науки облдержадміністрації про підготовку навчальних закладів району до нового 2011/2012 навчального року взяти до відома.

2.   Відділу освіти Бучацької РДА, керівникам навчально закладів району:

2.1. За основу подальшої діяльності в галузі освіти взяти завдання, визначені законами України про освіту, програмами діяльності Президента України, Кабінету Міністрів України, указами Президента України "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", "Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді".

2.2. Забезпечити стабільну роботу навчальних закладів району у 2011/2012 навчальному році, взяти на особливий контроль питання їх матеріально-технічного і кадрового забезпечення.

2.3. Вивчити питання щодо збільшення видатків на освіту у місцевих бюджетах на 2012 рік шляхом виділення цільових додаткових коштів для покращення матеріально-технічної бази закладів освіти, зокрема для проведення капітальних ремонтів приміщень навчальних закладів, встановлення комп'ютерних комплексів у загальноосвітніх школах, під'єднання їх до мережі Інтернет, покращення харчування учнів, придбання сучасного обладнання для навчальних кабінетів, спортивних залів,  створення безпечних умов навчання і виховання.

2.4. Проаналізувати стан дошкільної освіти та забезпечити виконання вимог законодавства України стосовно її обов'язковості, якості та доступності. Здійснювати повне охоплення дітей 5-річного віку передшкільною освітою.

2.5. Проводити системну роботу й постійні зустрічі з територіальними громадами, батьками на предмет узгодження з ними необхідності оптимізації мережі, потребою підняття рівня конкурентоспроможності сільського учня.

2.6. Повсюдно забезпечити конституційне право громадян на рівний доступ до якісних освітніх послуг, залучаючи для цього необхідний фінансовий ресурс (місцевий бюджет, позабюджетні надходження). Продовжити придбання й оновлення комп'ютерної техніки, підвищити рівень вимогливості щодо доставки й ефективного використання навчальних підручників і посібників.

2.7. Вважати пріоритетними напрямками роботу з обдарованою молоддю та увагу до здоров'я дитини, надання освітніх послуг для дітей з особливими потребами шляхом інклюзивного навчання. Невідкладно вирішувати усі проблемні питання соціального захисту учасників навчально-виховного процесу - учнів та вчителів.

2.8. Розширювати можливості творчого розвитку дітей різного віку в закладах позашкільної освіти. Забезпечити моральну і матеріальну підтримку керівників закладів, вчителів, які досягли вагомих результатів зі своїми учнями.

2.9. Провести до 1 жовтня 2011 року засідання колегії відділу освіти РДА з питань готовності закладів освіти району до роботи у 2011/2012 навчальному році та в осінньо-зимовий період.

2.12. Про проведену роботу інформувати управління освіти і науки обласної державної адміністрації до 5 грудня 2011 року.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації

 

 

 

 

Голова районної державної

адміністрації                                                                                            В.М. САВКА

 

.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема