Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

Довідка про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації в І півріччі 2014 року.


ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації в І півріччі 2014 року.

 

     Упродовж першого півріччя 2014 року органи виконавчої влади, її структурні підрозділи, органи місцевого самоврядування  району працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

     Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

     Ці питання  регулярно розглядаються на  засіданнях колегій райдержадміністрації, апаратних нарадах при  голові та на виробничих нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації,  на засіданнях виконкомів місцевих рад району. За підсумками розгляду приймаються відповідні  розпорядчі документи.

      Одним із пріоритетних завдань районної державної адміністрації, її відділів і управлінь, виконкомів міської, селищної та сільських рад району є задоволення законних прав та інтересів громадян, оперативне вирішення порушених у їхніх зверненнях проблем. Вживаються заходи для зміцнення виконавської дисципліни щодо своєчасного і повного розгляду звернень громадян, усунення причин, що їх породжують, забезпечення відкритості і гласності діяльності  як райдержадміністрації так і місцевих органів виконавчої влади.

     Упродовж  першого півріччя 2014 року до районної   державної адміністрації надійшло 276 звернень. В порівнянні з відповідним періодом минулого року загальна їх кількість зменшилася на 5 звернень.

      На особистий  прийом до керівництва районної державної адміністрації надійшло 72 звернення і прийнято 104 громадяни.

      Найбільше звернень у першому півріччі 2014 року розглянуто відділом держземагенства в Бучацькому районі, відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури .

      До районної державної адміністрації найбільше звернулося жителів із міста Бучач( Гнелиця, Швая, ), Скомороської( Федорончук, ),  Пишківської (Заверуха, Гринів яка звертається від імені матері Сосник), Стінківської ( Довган, Стефанюк) сільських рад.

      Належним чином  робота із зверненнями громадян проводиться у виконкомах Беремянської, Осівецької, Костільницької та Цвітівської сільських рад. Від  жителів цих населених пунктів  протягом І півріччя 2014 року  не поступило жодного звернення, як до районної державної адміністрації так і до вищестоящих органів влади.

      У зв’язку з  підвищенням вимогливості до розгляду листів, заяв і скарг громадян  на 2 зменшилося  число повторних звернень.( у 2013 році 6 повторних звернень ).

      Жителів району  найбільше турбують питання виділення грошової  допомоги на лікування,  виділення земельних ділянок під  будівництво житла,  покращення житлових умов проживання,  дотримання законності у приватизації земельних ділянок , встановлення межових знаків та інші.

      З питань соціального захисту населення, зокрема виділення грошової допомоги в першому півріччі 2014 року до районної державної адміністрації звернулося 137 громадян, що становить 49,6 % від загальної кількості усіх звернень, та на 105 громадян менше ніж у відповідний період минулого року.

      Часто трапляється, що у виконкомах сільських рад  неуважно ставляться до розв’язання насущних проблем жителів району, організації їх прийому та належного ґрунтовного розгляду заяв та скарг громадян, вирішення порушених у них питань, широкого використання наявних можливостей для найбільш повного задоволення запитів населення, проявляють при цьому  формалізм і тяганину.

     Зокрема, не надаються чіткі роз’яснення жителям населених пунктів з питань  порядку приватизації земельних ділянок, неналежним чином вирішуються земельні спори, а саме встановлення межових знаків, що спонукає громадян звертатися в район, або до вищестоящих органів влади.

      Збільшилася питома вага звернень громадян із питань аграрної політики і земельних відносин – це встановлення межових знаків, вилучення земельних ділянок. Таких звернень до райдержадміністрації упродовж першого півріччя 2014 року надійшло 35, що становить 12,6 % від загальної кількості ( 2013 року 19- 5%). Найбільше з питань землеустрою звернулися жителі Стінківської, Космиринської, Пишківської сільських рад.

      З питань покращення житлових умов, виділення коштів на ремонт житла звернулося 25 жителів району що на 19 звернень більше ніж у відповідний період 2013 року.

      В листах до органів влади висловлюють стурбованість проблеми трудових відносин. З питань працевлаштування до районної державної адміністрації звернулося 6 громадян. З питань комунального та дорожнього господарства звернулося 26 громадян.

      В порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилося число звернень громадян до органів влади вищого рівня. Це 13 або 4,7 % проти 16 (5,6%) у першому півріччі 2013 року. Зокрема до Апарату Верховної Ради України надійшло 3 звернення, до обласної державної адміністрації – 10 звернень ( 2013 року – 5). Найбільше звернень надійшло з м. Бучача. Із 13 письмових звернень 4, або 30,8 % .

      У першому півріччі 2014 року на урядову « гарячу» лінію надійшло 21 звернення від жителів району. (2013 – 22 звернення). Вагому частину надходжень складають питання земельних відносин, комунального господарства та інші.      

    Найбільше на урядову «гарячу» лінію звернулася жителька м. Тернопіль Гринів Г.П. протягом першого півріччя 2014 року звернулася 8 раз із різними питаннями в інтересах своєї матері Сосник Г.І. жительки с. Пишківці.

       З метою зменшення кількості звернень громадян до центральних та місцевих органів виконавчої влади в районній державній адміністрації щомісячно проводяться  виїзні дні прийому громадян за місцем проживання. В першому півріччі 2014 року керівництвом райдержадміністрації проведено прийом громадян в 11 населених пунктах.

      Згідно затвердженого графіка (2-й і 4-й вівторок місяця) проводилися «гарячі» телефонні лінії. Протягом І півріччя 2014 року проведено 6 « гарячих» телефонних ліній, де мали можливість поспілкуватися з керівництвом району 34 громадяни, з них 29 вирішено позитивно.

  Основними причинами звернень громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації з питань, що не відносяться до їх повноважень, є прояви неналежного розгляду листів та скарг, недостатнє організаційне забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування» на рівні  виконкомів місцевих рад району

 Зменшення звернень громадян до різних гілок влади залежить від усіх керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, від того, як керівник відноситься до людини і її проблем, не допускати байдужого ставлення до людей. Завдання керівника розібратися на місці, а не  відправляти  у вищі інстанції так, як кожен несе персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян.

      Завідувач сектору

  звернень  громадян                                                                    Г.С.МАЛІЦЬКА

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема