Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

08.12.2015 Які документи потрібно подавати в Пенсійний фонд для того, щоб мати право на надбавки чи підвищення до пенсії


Документи, необхідні для встановлення надбавок та підвищень до пенсії зазначені у Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, затвердженому постановою правління Пенсійного фонду від 25.11.2005 року №22-1 (зі змінами).

Для призначення до пенсії підвищень учасникам війни, учасникам бойових дій та інвалідам війни, необхідно надати до органів Пенсійного фонду України посвідчення про надання такого статусу.

Члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», подають посвідчення члена сім’ї загиблого військовослужбовця.

За документ, який засвідчує, що особу визнано реабілітованою, приймають завірену у визначеному порядку копію посвідчення реабілітованого.

Особи, реабілітовані згідно зі ст. 3 Закону України «Про реабілітацію жертв політичних репресій в Україні», подають довідки органів внутрішніх справ, видані на підставі наявних у них відповідних документів, а за відсутності таких документів – довідки районних комісій з поновлення прав реабілітованих, видані на підставі встановленого факту переселення.

За документ, що підтверджує статус почесного донора України чи СРСР, надається завірена у визначеному порядку копія посвідчення «Почесний донор СРСР».

Для призначення надбавки до пенсії на утриманця чи щомісячної компенсації за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи потрібно подати документ, який засвідчує факт перебування на утриманні непрацездатних членів сім’ї. Такими документами є: довідки житлово-експлуатаційних або інших організацій з місця проживання (реєстрації), або довідки органів місцевого самоврядування, чи довідки про реєстрацію місця проживання (разом з годувальником за однією адресою). У разі неможливості надання таких документів, факт перебування на утриманні померлого годувальника встановлюють у судовому порядку.

Окрім цього, для призначення до пенсії щомісячної компенсації (незалежно від виду самої пенсії) пенсіонер має подати експертний висновок щодо встановлення причинного зв’язку смерті годувальника з роботами з ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Для призначення надбавки на догляд надається висновок лікарсько-консультаційної комісії про потребу пенсіонера в постійному сторонньому догляді.

Деякі надбавки до пенсії встановлюються лише в тому випадку, коли пенсіонер не працює. Тож цей факт потрібно документально підтвердити.

Документами, які підтверджують, що особа не працює є: трудова книжка, індивідуальні відомості про застраховану особу, які надає відділ персоніфікованого обліку, відомості щодо відсутності інформації про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця за даними, наявними в органі, що призначає пенсію.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема