Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№76 від 27.02.2015 року Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації упродовж 2014 року


 

УКРАЇНА

  БУЧАЦЬКА  РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

від „____”_________ 2015 року                  м. Бучач                               76

 

Про підсумки розгляду звернень

громадян, що надійшли до районної

державної адміністрації

 упродовж 2014  року

 

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, органами місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району, дотримання конституційних прав і свобод громадян. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва району та звернень на телефонну «гарячу лінію».

Упродовж 2014 року до районної  державної адміністрації надійшло 620 звернень, що на 36 звернень або на 6,2 % більше ніж у 2013 році. Із них – 437 письмових звернень, 183 – на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації, що на 3 звернення або 1,7 %  більше ніж у відповідний період минулого року.

Районною державною адміністрацією забезпечено оперативне реагування на 30 звернень, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру, що на 4 звернення менше, ніж у 2013 році та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

Відносно минулого року на 12,3 % зменшилася питома вага звернень, що надійшли від жителів району через органи влади вищого рівня. З метою створення більш сприятливих умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, головою  районної державної адміністрації та заступниками щомісячно організовувались виїзні дні прийому громадян за місцем проживання. Упродовж 2014 року керівництвом райдержадміністрації проведено виїзний прийом громадян у 21 населеному пункті.

 

Найчастіше до керівництва районної державної адміністрації зверталися жителі м. Бучач та виконкомів Скомороської, Пишківської, Стінківської та Ліщанецької сільських рад. Кожне друге питання, порушене громадянами у зверненнях, мало вирішуватися на місцях, що свідчить про недостатність заходів, вжитих керівниками органів місцевої влади.

Також збільшився показник надходження повторних звернень – із 9 звернень у минулому році до 12 упродовж 2014 року.

Суттєвою причиною звернень громадян до органів районної державної адміністрації з питань, що не відносяться до їх повноважень, є прояви формального підходу до розгляду заяв та скарг, ігнорування доручень керівництва з порушених питань на рівні виконкомів міської, селищної та сільських рад.

З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян, особистого прийому жителів району керівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, всебічного та більш повного розгляду питань, що порушують громадяни перед органами влади:

 1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації упродовж 2014 року взяти до відома.

2. Керівникам управлінь, відділів, секторів районної державної адміністрації,  головам виконкомів Бучацької міської, Золотопотіцької селищної та сільських рад району:

       1) забезпечити неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою ліквідації недоліків, які мають місце в роботі з  розгляду листів, заяв і скарг громадян;

        2) щоквартально проводити аналіз звернень громадян та організацію їх особистого прийому,  «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри, узагальнювати  питання, порушені у листах, заявах та скаргах, заслуховувати  звіти  на засіданнях колегій, виробничих нарадах, засіданнях виконкомів;

3) посилити  відповідальність керівників за стан роботи із зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях колегії, оперативних нарадах, вживати заходів дисциплінарної відповідальності до посадових та службових осіб за неналежне виконання вимог Закону України ,,Про звернення громадян”, зволікання, бюрократичне ставлення до вирішення порушених у заявах і скаргах питань;

        4) звернути особливу увагу на розгляд повторних звернень громадян, що надходять до органів влади, розглядати їх комісійно для більш повного вирішення та надання кваліфікованих роз’яснень. Активізувати роз’яснювальну роботу та усувати причини, що спонукають громадян до повторних звернень;

        5) особливу увагу у роботі зі зверненнями громадян приділяти соціально незахищеним та малозабезпеченим громадянам, інвалідам, багатодітним сім’ям;

6) забезпечити систематичне надання практичної та методичної допомоги органам місцевого самоврядування, управління, відділам, секторам райдержадміністрацій, установам і організаціям у поліпшенні роботи зі зверненнями громадян на місцях, удосконалити практику та підвищити рівень перевірок стану цієї роботи. Регулярно проводити семінари, наради з працівниками, які безпосередньо забезпечують розгляд заяв і скарг.

3. Сектору звернень громадян апарату районної державної адміністрації забезпечити систематичне висвітлення результатів роботи із зверненнями громадян на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

4. Рекомендувати  районним керівникам територіальних органів центральних органів виконавчої влади:

       1) не допускати подання необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, порушення строків їх розгляду;

       2) підсумки роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому регулярно розглядати на засіданнях колегії, апаратних нарадах;

       3) для розгляду повторних звернень утворювати комісії, практикувати розгляд звернень за участю заявників.

5. Керівникам управлінь, відділів, секторів районної державної адміністрації,  головам виконкомів Бучацької міської, Золотопотіцької селищної та сільських рад району, керівникам територіальних органів центральних органів виконавчої влади  про стан виконання розпорядження інформувати сектор контролю апарату райдержадміністрації до 20 травня 2015 року.

6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації  СЛОБОДЯН М.П.

 

 

  Виконувач обов’язків голови

районної державної адміністрації                                              І.О.ПОГОНЕЦЬ

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема