Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

Графік проведення перевірок згідно ЗУ "Про очищення влади"


                            

БУЧАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації         

 

                  

від      27 лютого 2015 року            м. Бучач                                 № 74-од

 

 

Про проведення в районній

державній адміністрації

перевірки, передбаченої  Законом                                             

України „Про очищення  влади”

 

 

         Відповідно до статей 6, 25 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, Закону України „Про очищення влади” (далі - Закон), Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України Про очищення влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, Плану проведення перевірок відповідно до Закону України Про очищення влади, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. №1025-р, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19 лютого 2015 року № 92-од “Про проведення в обласній та районних державних адміністраціях перевірки, передбаченої  Законом  України „Про очищення  влади”:

 

1. Провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою  статті 1 Закону (далі - перевірка), щодо осіб, які займають посади ІV-VІІ категорій посад державної служби в  районній державній адміністрації та підпорядкованих установах, а також  осіб, які претендують на зайняття цих посад.

 

2. Затвердити графік проведення перевірки, передбаченої Законом України „Про очищення влади”, щодо осіб, які обіймають посади, віднесені до ІV-VІІ посад державної служби, в районній державній адміністрації та підпорядкованих установах, що додається.

 

3. Відповідальними за проведення перевірки, передбаченої у пункті 1, стосовно державних службовців районної державної адміністрації, які займають посади IV-VII категорій посад державної служби апарату та мало чисельних структурних підрозділів, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та їх заступників, директора Бучацького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді визначити  керівника апарату районної державної адміністрації та сектор кадрової роботи апарату райдержадміністрації.

 

4. Юридичному сектору апарату районної державної адміністрації забезпечити надання юридичних консультацій та роз’яснень з питань, що виникатимуть під час проведення зазначеної перевірки.

 

5. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, директорові Бучацького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді видати відповідні  накази щодо організації проведення вищезазначеної перевірки щодо осіб, які займають посади  державної служби у відповідних   структурних підрозділах районної державної адміністрації, Бучацькому районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

                                                                                          

6. Загальному відділу, сектору контролю, головному спеціалісту інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату районної державної адміністрації забезпечити доведення цього розпорядження до відома керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, директора Бучацького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та оприлюднення його в день видання на веб-сайті  районної державної адміністрації.

 

7. Сектору кадрової роботи апарату районної державної адміністрації забезпечити ознайомлення працівників, зазначених у пункті 2 цього розпорядження, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (у звязку з тимчасовою непрацездатністю, перебувають у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною тощо) із цим розпорядженням.

 

8. Працівникам, зазначеним у пункті 2 цього розпорядження, стосовно яких здійснюється перевірка, у десятиденний строк з дати початку зазначеної перевірки подати до сектору кадрової роботи апарату районної державної адміністрації власноручно написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, та про згоду на проходження перевірки і оприлюднення відомостей щодо них за формою 1 або 2 (додаються).

 

9. Попередити державних службовців апарату, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, директора Бучацького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, що неподання ними заяви, зазначеної у пункті 8 цього розпорядження, або повідомлення держслужбовцем у заяві про застосування до нього заборони, визначеної частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, є підставою для звільнення його із займаної посади.

 

10. Керівникові апарату районної державної адміністрації, керівникам її структурних підрозділів, директорові Бучацького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді взяти до уваги, що особи, які претендують на посади державної служби, разом з кадровими обліковими документами, необхідними для призначення їх на зазначені посади, повинні подати до сектору кадрової роботи апарату райдержадміністрації або кадрової служби відповідного її структурного підрозділу власноручно написану заяву за формою 2.

Неподання вищезазначеної заяви особою, яка претендує на зайняття посади державної служби, є підставою для відмови їй у призначенні на посаду.

 

11. Сектору кадрової роботи, сектору контролю, головному спеціалісту інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату районної державної адміністрації в триденний термін після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

 

12. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

  Виконувач обов’язків голови

районної державної адміністрації                                               І.О.ПОГОНЕЦЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови районної державної адміністрації

____ _____________2015року  № ____

ГРАФІК

проведення перевірки, передбаченої Законом України

Про очищення влади”, щодо осіб, які обіймають посади,

віднесені до IV-VII категорій посад державної служби,

в районній державній адміністрації

та підпорядкованих установах

 

з/п

Назви посад, відносно фізичних осіб, які їх займають або претендують на них, щодо яких проводиться перевірка, передбачена Законом України Про очищення влади

Дата початку перевірки

1.

Перший заступник, заступник голови, керівник апарату районної державної адміністрації

02.03.2015

2.

Керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, директор Бучацького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

02.03.2015

3.

Заступники керівника апарату, керівників структурних підрозділів районного державної адміністрації

01.06.2015

4.

Керівники структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації

01.09.2015

5.

Фахівці (державні службовці) апарату районної державної адміністрації, малочисельних структурних підрозділів райдержадміністрації

10.01.2016

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                         М.П.СЛОБОДЯН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Форма 1

 

 

                                               _________________________________________

                                                                                              (найменування органу)

                                               _________________________________________

                                                                                              (посада керівника органу)

                                               _________________________________________

                                                                                  (прізвище, ім’я, по батькові керівника)

 

                                               _________________________________________

                                                                                  (прізвище, ім’я, по батькові особи)

 

 

ЗАЯВА*

про проведення перевірки, передбаченої

Законом України "Про очищення влади"

 

Я, ____________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України "Про очищення влади" повідомляю,  що заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону,              не застосовуються щодо мене.

 

Надаю згоду на:

 

проходження перевірки;

 

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України "Про очищення влади".

 

 

Додаток:    копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 20___ рік.

 

 

___ ______________ 20___ року                              _____________________

                                                                                                                              (підпис)

 

 

 

 

__________

*Заява пишеться особою власноручно.

 

 

 

 

Форма 2

 

 

                                               _________________________________________

                                                                                              (найменування органу)

                                               _________________________________________

                                                                                              (посада керівника органу)

                                               _________________________________________

                                                                                  (прізвище, ім’я, по батькові керівника)

 

                                               _________________________________________

                                                                                  (прізвище, ім’я, по батькові особи)

 

 

ЗАЯВА*

про проведення перевірки, передбаченої

Законом України "Про очищення влади"

 

Я, ____________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України "Про очищення влади" повідомляю, що заборони, визначені частиною ______________________________________

                                                                                              (третьою/четвертою)

статті 1 Закону, застосовується щодо мене.

___________________________________________________________________

(зазначається, яка саме заборона застосовується)

___________________________________________________________________

 

Надаю згоду на:

 

проходження перевірки;

 

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України "Про очищення влади".

 

 

Додаток:    копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 20___ рік.

 

 

___ ______________ 20___ року                              _____________________

                                                                                                                              (підпис)

 

__________

*Заява пишеться особою власноручно.

 

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема