Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№242 від 04.09.2014 року Про стан підготовки загальноосвітніх закладів району до організованого початку 2014-2015 навчального року


 

Бучацька районна державна адміністрація

Тернопільської області

Розпорядження

голови  районної  державної  адміністрації

 

“___”   __________   2014 року                         №  242

 

Про стан підготовки загальноосвітніх

закладів району до організованого

початку 2014-2015 навчального року

 

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 22.04.2014 р. №136-од «Про стан підготовки загальноосвітніх закладів області до організованого початку 2014/2015 навчального року» органами виконавчої влади за активного сприяння й підтримки органів місцевого самоврядування, територіальних громад, керівників підприємств, установ і організацій, батьків уживаються конкретні практичні заходи для  створення сприятливих умов для розвитку дітей та молоді, поліпшення матеріально - технічного стану навчальних закладів. Вдалося досягти стійкого покращення ситуації з питань створення закладів, які надають послуги з дошкільної освіти. У даний час функціонують 55 дошкільних навчальних закладів, у яких виховуються 1988 дітей, що на 31 більше, ніж у минулому навчальному році.

Протягом  останніх років усі діти 5-річного віку охоплені дошкільною освітою.

З урахуванням наявного контингенту учнів, відповідно до запитів та природних здібностей школярів функціонує мережа загальноосвітніх навчальних закладів. У новому навчальному році освітні послуги надаватимуть гімназія, ліцей, колегіум, 18 загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ст., 23 – І-ІІ ст., 16- І ступеня. Позашкільну освіту забезпечуватимуть 3 заклади (ДЮСШ, ЦДЮТ «Сузір’я», Золотопотіцький ЦПРУМ). Дана мережа повністю забезпечує освітні потреби 7470-ти школярів, які приступлять  до навчання з 1 вересня.

Ліквідація, реорганізація та перепрофілювання закладів освіти у 2014-2015 н.р. не планується.

Районним методичним кабінетом  проводиться робота з виявлення та розвитку учнівської обдарованості, стимуляції їх до здобуття якісної освіти.

Щороку учні беруть участь у Всеукраїнських предметних олімпіадах. Збільшилась кількість переможців  обласного етапу. В 2014 році учні вибороли 34 призових місць, а учениця 9  класу Скомороської  ЗОШ І-ІІ ст. Яріш Руслана в IV етапі посіла в  3 місце з історії.

У районі діє філія МАН, учні якої в 2014році здобули 5 призових місць. 4 школяра в цьому році вибороли перемогу в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу- захисту дослідницьких робіт серед школярів 6-8 класів.

 

З метою створення додаткових умов для духовного, інтелектуального та фізичного розвитку учнівської молоді в районі збережено мережу позашкільних навчальних закладів (Бучацький ЦДЮТ «Сузір’я», Бучацька ДЮСШ, Золотопотіцький ЦПРУМ).

 В даний час у користуванні школярів є 489 комп’ютерів і 47 НКК(навчальних комп’ютерних комплексів).

Школи І-ІІІ ст. і І-ІІ ст. обладнані на 100% навчальними комп’ютерними комплексами, школи І ст.  (за винятком  Бучацької ЗОШ І ст. №1) мають 1-2 комп’ютера у залежності від кількості учнів.

Цього року за кошти місцевого бюджету закуплено 50 комп’ютерів на суму 185160 грн., таким чином забезпечено виконання шкільної програми з курсу «Інформатика» для 2-3 класів у всіх загальноосвітніх навчальних закладах району.

Відділом освіти, керівниками навчальних закладів проведена робота із забезпечення шкільних їдалень та харчоблоків технологічним обладнанням, столовим посудом.

Станом на 18.08.2014 р. у шкільних їдальнях є 106 електроплит, 5 газових плит, 58 електронагрівачів, 82 холодильники, 6 морозильних камер.

Із 58–ми шкільних їдалень у типових  приміщеннях розміщено – 21, в пристосованих – 37. У всіх є протічна холодна та гаряча вода, посуд –  92% до потреби.

Їдальні обладнані меблями, частина з них потребує оновлення та заміни.

Продукти харчування для учнів 1-4 класів закуповуються школами за кошти відділу освіти, які виділяються на харчування даної категорії дітей, а для 5-11 кл. заготовлюються при допомозі батьків, спонсорів, а також із пришкільних ділянок

Палильні шкіл на 100% забезпечені вугіллям (20 т.), укладено  договір, проведено 100 % оплату державному підприємству «Бучацьке лісове господарство» за поставку 120 м3 дров. На даний час відсутня заборгованість за спожиті енергоносії (природний газ, електрична енергія).

Стан підготовки приміщень навчальних закладів  становить 95%, палилень - 90%.

У Старопетликівській ЗОШ І-ІІ ст.. проведено капітальний ремонт котла на твердому паливі в корпусі, де навчаються учні початкових класів, перекрито дах, триває ремонт приміщень.

Золотопотіцький будинок школяра переводено на альтернативний вид палива, відсоток виконаних робіт становить 60. Оплату проведено 100%. Здійснюється  монтаж системи опалення.

У Підзамочківській ЗОШ І-ІІ ст. ведуться роботи з облаштування внутрішньої вбиральні.

Розпочато ремонт в Бучацькій ДЮСШ. Виконано монтаж електропроводки в приміщеннях. Проведено підготовчі роботи для настилу підлоги в спортивній залі. Здійснено будівництво водогону довжиною  200 м. Замовлено резинове покриття на підлогу на суму 119008 грн.

Готується проектно-кошторисна документація для будівництва Космиринської ЗОШ І-ІІ ст. на суму 360360 грн., з яких 345360 грн. проплачено. Навчання в даній школі здійснюється в дві зміни, через що виникає потреба в будівництві нових приміщень.

До початку 2014-2015 н.р. в дошкільних закладах проведено ремонти приміщень, благоустрій територій. Придбано додаткову кількість постільної білизни, твердого інвентаря, посуди, ігрового та дидактичного обладнання, методичної літератури. Проведено роботу щодо естетичного оформлення музичних залів, коридорів, групових кімнат в дошкільних навчальних закладах.

Зокрема, в ДНЗ м. Бучача «Теремок»  продовжується заміна системи каналізації та водопостачання, ремонт санвузлів, підлоги та кімнати для молодшої групи.

У ДНЗ м. Бучача «Пролісок» з бюджетні кошти  замінено 22 вікон та 3 дверей на суму 44 тис гривень, планується придбати 10 двохярусних ліжок і столи.

З метою забезпечення стабільної діяльності закладів освіти району у 2014/2015 навчальному році, створення умов для рівного доступу громадян до якісної освіти:

 

1. Відділу освіти районної державної адміністрації, виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад:

          1) забезпечити стабільну роботу навчальних закладів району;

          2) здійснювати постійний контроль за організацією й результатами роботи навчальних закладів та якістю надання ними освітніх послуг;

3) взяти на особливий контроль питання їх матеріально-технічного і кадрового забезпечення навчальних закладів;

            4) проводити системну роботу й постійні зустрічі з територіальними громадами, батьками щодо узгодження з ними необхідності оптимізації мережі, потреби підвищення якості освіти, підняття рівня конкурентоспроможності сільського учня;

5) забезпечити реалізацію відновлення, будівництва та реконструкції приміщень дошкільних навчальних закладів, збільшення числа груп у діючих дитсадках, передбачити створення у дошкільних навчальних закладах на відповідних територіях груп для дітей з особливими освітніми потребами, інклюзивних груп;

6) забезпечити безперебійне функціонування систем електронного обліку дітей дошкільного віку;

7) взяти під особистий контроль функціонування позашкільних навчальних закладів, вжити вичерпних заходів щодо недопущення їх ліквідації або реорганізації, забезпечити модернізацію їх навчальної, матеріально-технічної бази, проведення капітальних ремонтів будівель, споруд, комунікацій та обладнання;

8) приділяти особливу увагу охопленню позашкільною освітою і позакласною гуртковою роботою дітей з числа соціально незахищених категорій та схильних до правопорушень;

9) забезпечити надання якісних послуг в системі науково-пошукової та науково-дослідницької роботи з обдарованими дітьми.    

10) підвищити виконавську дисципліну в закладах освіти району й рівень співпраці їх керівників з органами місцевого самоврядування щодо успішного розв’язання актуальних проблем у галузі освіти;

2. Відділу освіти подати узагальнену інформацію в районну державну адміністрацію до 5 грудня 2014 року, 5 березня 2015 року.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації   ______.

 

 Голова  районної державної адміністрації                                  В. Б. ВОНСЯК

 

.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема