Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№35/18 від 27.01.2011 року Про підсумки розгляду звернень громадян у 2010 році.


          

УКРАЇНА

 

БУЧАЦЬКА РАЙОННА                                                                          БУЧАЦЬКА РАЙОННА

ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ                                                             РАДА                                                         

        РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від „____”_________ 2011 року                                                     м. Бучач     № _________

 

Про підсумки розгляду звернень

громадян у 2010 році.

 

Одним із пріоритетних завдань районної державної адміністрації, її відділів і управлінь, районної ради, виконкомів міської, селищної та сільських рад району є задоволення законних прав та інтересів громадян, оперативне вирішення проблем, порушених у зверненнях. Протягом 2010 року аналіз виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечено на трьох засіданнях колегії райдержадміністрації.

Упродовж  2010 року до районної   державної адміністрації надійшло 683 звернення, що на 160 звернень менше в порівнянні з минулим роком. Найбільше до районної державної адміністрації звернулося жителів із міста Бучача – 96, що становить 14 відсотків   від загальної кількості всіх звернень. Серед звернень, які поступили від жителів сіл району найбільше зареєстровано з Стінківської -  61 (8,9%), Соколівської - 58 (8,5 %), Костільницької  - 49 (7,1%),  Миколаївської – 45 (6,5 %)  сільських рад.

В цілому до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2010 році надійшло 12022 звернення, що на 1942  менше  ніж у 2009 році (2009 рік – 13965).

На особистий прийом до керівництва райдержадміністрації поступило 290  звернень, в тому числі до голови  районної державної адміністрації – 49 звернень.

       Більш результативними є виїзні дні прийому громадян, які проводяться головою та заступниками голови   районної державної адміністрації. Ця форма роботи дає позитивні результати.  Зокрема на 29  звернень зменшилась їх кількість  до органів влади вищого рівня. 60 відсотків звернень розглянуто з виїздом на місця.

Разом з тим, у діяльності органів виконавчої влади району з розгляду листів, заяв  і скарг допускаються суттєві недоліки. Мали місце випадки часткового вирішення порушених у зверненнях питань, їх недостатнє вивчення, а це приводить до повторних звернень. Протягом 2010 року до органів виконавчої влади надійшло 26 повторних звернень.

Виходячи з  вищенаведеного та з метою забезпечення належної роботи зі зверненнями громадян:

1. Інформацію  керівника апарату райдержадміністрації про підсумки розгляду звернень громадян у 2010 році прийняти до відома.

2. Керівникам управлінь, відділів районної державної адміністрації, виконкомам Бучацької міської, Золотопотіцької селищної та сільських рад району:

        2.1. Забезпечити неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» з метою ліквідації недоліків, що мають місце в роботі з  розгляду листів, заяв і скарг громадян та організації  їх особистого прийому.

        2.2. До 25 лютого  2011 року на розширених нарадах колективів  управлінь,  відділів, на засіданнях виконавчих комітетів місцевих рад району детально проаналізувати стан розгляду звернень громадян, організацію «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри.

2.3.Щоквартально проводити аналіз звернень громадян,  систематизувати, узагальнювати  питання, порушені у листах, заявах та скаргах, заслуховувати звіти з цього питання на засіданнях колегій, виробничих нарадах, засіданнях виконкомів.

         2.4.Особливу увагу приділяти соціально незахищеним категоріям громадян, інвалідам, багатодітним сім’ям, жінкам,  яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня».

        2.5. Посилити виконавську дисципліну щодо своєчасного і повного розгляду звернень громадян, дотримання термінів їх виконання.

 

3. Сектору звернень громадян апарату райдержадміністрації ( Шевчук О.М.) до 31 січня 2011 року розробити на 2011 рік та подати на затвердження:

3.1. Спільний графік виїзних днів прийому громадян керівниками районної державної адміністрації та районної ради.

            3.2. План-графік щодо проведення перевірок з питань реалізації Закону України «Про звернення громадян» структурними підрозділами районної державної адміністрації.

            3.3. План-графік щодо вивчення стану справ та надання методичної допомоги з питань реалізації Закону України «Про звернення громадян» селищній та сільським радам району.

      3.4 Узагальнену інформацію про хід виконання даного розпорядження подати сектору контролю апарату районної державної адміністрації до 1 квітня 2011 року.

     4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації  Слободян М.П.

 

Голова районної державної адміністрації

                                       

В. М. САВКА 

                          Голова  районної

                                     ради  

                         О. М. МИХАЙЛІВ

 

 

 

 

 

друк

 

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема