Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№276 від 16.09.2013 року Про стан підготовки навчальних закладів району до організованого початку 2013-2014 навчального року


БУЧАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

 

Про стан підготовки навчальних

закладів району до організованого

початку 2013-2014 навчального року

 

Органами виконавчої влади за активного сприяння й підтримки органів місцевого самоврядування, територіальних громад, керівників підприємств, установ і організацій, батьків уживаються конкретні практичні заходи для виконання нових соціальних ініціатив Президента України “Діти – майбутнє України”, створення сприятливих умов для розвитку дітей та молоді, поліпшення матеріального становища сімей з дітьми, їх соціальної підтримки і захисту.

Вдалося досягти стійкого покращення ситуації з питань створення закладів, які надають послуги з дошкільної освіти. У даний час функціонують 55 дошкільних навчальних закладів, у яких виховуються 1943 дітей, що на 81 більше ніж у минулому навчальному році.

Відсоток охоплення дошкільною освітою дітей від 3 до 6 років по району становить 78,3%, по місту – 91,1%, по селу – 65,5%.

Протягом трьох останніх років усі діти 5-річного віку охоплені дошкільною освітою.

До 01 жовтня 2013 року в районі планується завершити формування єдиної регіональної системи електронної реєстрації черги дітей у дошкільні навчальні заклади.

З урахуванням наявного контингенту учнів, відповідно до запитів та природних здібностей школярів функціонує мережа загальноосвітніх навчальних закладів. З 01 вересня 2013 року працюватиме 60 шкіл, у яких навчатимуться 7380 учнів (на 109 осіб менше, ніж у 2012/2013 навчальному році).

Органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування проводиться роз’яснювальна робота щодо оптимізації мережі закладів освіти серед громадськості, батьків та учнів, які навчаються в школах з малою чисельністю. Поряд із тим ліквідація, реорганізація та перепрофілювання закладів освіти у 2013-2014 н.р. не планується.

З метою пошуку, відбору, розвитку і навчання здібних та обдарованих дітей в районі сформовано мережу відповідних навчальних закладів: 1 гімназія, 1 ліцей, 1 колегіум, крім того у 3 ЗОШ І-ІІІ ст. впроваджено профільне навчання для учнів 10-11 класів. Також в районі функціонує Бучацька філія Тернопільського територіального відділення Малої Академії Наук України. У минулому навчальному році 9 школярів стали призерами ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, двоє з них вибороли перемогу в ІІІ етапі.

З метою створення додаткових умов для духовного, інтелектуального та фізичного розвитку учнівської молоді в районі збережено мережу позашкільних навчальних закладів (Бучацький ЦДЮТ «Сузір’я», Бучацька ДЮСШ, Золотопотіцький ЦПРУМ). Виходячи з Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, з метою підтримки юних талантів та обдарувань, у 2013-2014 роках освіти заплановано:

·                    розширити мережу позашкільних навчальних закладів особливо в сільській місцевості, збільшивши їх кількість на 2%;

·                    збільшити кількість дітей, охоплених позашкільною освітою, до 20 відсотків;

·                    забезпечити позашкільні навчальні заклади на базі сільських шкіл підготовленими педагогічними кадрами.

Для надання якісної освіти дітям з особливими потребами в 2013 – 2014 н.р. організовано індивідуальну форму навчання для 36 дітей, в 3 загальноосвітніх закладах району впроваджено інклюзивне навчання для 4 учнів.

 У 2013-2014 н.р. в 60 навчальних закладах працюють 58 шкільних їдалень на 3 440 посадочних місць. Гарячим харчуванням охоплено 2671 (100%) учнень 1-4 класів, 3437 учнів (94 %) 5-9 кл. і 675 школярів (90%) 10-11 класів.

 На ІІ півріччя 2013 року на  потреби харчування учнів виділено  кошти в сумі 789 980 грн. Для покращення харчування дітей навчальними закладами буде залучено 483 600 грн. позабюджетних коштів та 41 300 грн. з власних господарств. Середньоденна вартість харчування учня в ІІ півріччі 2013 року складає 5,4 грн. (місто) і 4,6 грн. (село).

До початку 2013/2014 навчального року:

- модернізовано 67 спортивних майданчиків у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах;

- завершено  проведення капітальних ремонтів  приміщень Золотопотіцького, Зеленського, Переволоцького, Пилявського, Новоставського, Миколаївського, Новосільського, Рукомиського, Трибухівського дошкільних навчальних закладів;

- зміцнено матеріальну базу ДНЗ м. Бучача.

На даний час проводиться ремонт приміщень Сороцького, Старопетликівського, Малозаліщицького, Берем’янського, Бобулинського дошкільних навчальних закладів. До кінця року планується завершити капітальний ремонт приміщення для Звенигородського дошкільного навчального закладу.

66 палилень  навчальних закладів на 100 % готові до опалювального сезону, про що свідчать акти готовності навчальних закладів до осінньо-зимового періоду. З них:

-   44 працюють  на природному газі;

-   16 -  на електриці;

-   4 -  на альтернативному виді палива (дровах);

-   2 - на твердому виді палива (вугіллі).

Замінено  циркуляційні насоси палилень Бучацької ЗОШ І-ІІІ № 3, Жизномирської ЗОШ І-ІІІ ст., Медведівської ЗОШ І-ІІ ст. Проведено заміну теплообмінників і капітальний ремонт котлів Бучацької гімназії ім. В.М.Гнатюка, Бучацької ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, Бариської, Стінківської ЗОШ І-ІІІ ст., Медведівської ЗОШ І-ІІ ст., замінено котли опалення Зеленської і Пишківської ЗОШ І-ІІ ст., Бучацької гімназії.

Частково перекрито дахи Бучацької гімназії і Озерянської ЗОШ І-ІІІ ст.

Замінено  вікна в  Жизномирській, Переволоцькій  ЗОШ І-ІІІ ст. та  двері  у Млинківській ЗОШ І ст.

Проведено заміну електролічильників у Стінківській ЗОШ І-ІІІ ст., Медведівській ЗОШ І-ІІ ст., Білявинській ЗОШ І ст.

Навчальні заклади 100 % облаштовані внутрішніми вбиральнями.

Протягом літнього періоду 2013 року в район надійшло 19 тисяч 662 підручники відповідно до нових програм навчання. Учні 1, 2, 5, 11 класів забезпечені підручниками на 100 %.

            Станом на 01 серпня 2013 року в районі придбано 6 шкільних автобусів за кошти державного бюджету, 1 – за кошти місцевого бюджету для задоволення потреб підвозу учнів і педагогічних працівників.

З метою забезпечення стабільної діяльності закладів освіти району у 2013/2014 навчальному році, створення умов для рівного доступу громадян до якісної освіти:

1. Інформацію відділу освіти і науки райдержадміністрації про   підготовку навчальних закладів району до нового 2013/2014 навчального року  взяти до відома.

2. Структурним підрозділам районної державної адміністрації, виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад:

1) забезпечити виконання завдань в галузі освіти, визначених новими соціальними ініціативами Президента України “Діти - майбутнє України”;

2) забезпечити стабільну роботу навчальних закладів району;

3) взяти на особливий контроль питання їх матеріально-технічного і кадрового забезпечення навчальних закладів;

4) вивчити питання щодо збільшення видатків на освіту з місцевих бюджетів на 2014 рік шляхом виділення цільових додаткових коштів для покращання матеріально-технічної бази закладів освіти;

            5) проводити системну роботу й постійні зустрічі з територіальними громадами, батьками щодо узгодження з ними необхідності оптимізації мережі, потреби підвищення якості освіти, підняття рівня конкурентоспроможності сільського учня;

6) забезпечити реалізацію відновлення, будівництва та реконструкції приміщень дошкільних навчальних закладів, збільшення числа груп у діючих дитсадках, передбачити створення у дошкільних навчальних закладах на відповідних територіях груп для дітей з особливими освітніми потребами, інклюзивних груп;

7) забезпечити безперебійне функціонування систем електронного обліку дітей дошкільного віку (“електронних черг в дошкільні навчальні заклади”);

8) взяти під особистий контроль функціонування позашкільних навчальних закладів, вжити вичерпних заходів щодо недопущення їх ліквідації або реорганізації, забезпечити модернізацію їх навчальної, матеріально-технічної бази, проведення капітальних ремонтів будівель, споруд, комунікацій та обладнання;

9) приділяти особливу увагу охопленню позашкільною освітою і позакласною гуртковою роботою дітей з числа соціально незахищених категорій та схильних до правопорушень;

10) забезпечити соціально-педагогічний патронат для дітей дошкільного віку у населених пунктах з малою кількістю жителів;

10) покращити матеріально-технічної базу закладів освіти для занять фізкультурою і спортом;

11) запровадити на місцях програми матеріальної підтримки обдарованих дітей і молоді.

            3. Відділу освіти районної державної адміністрації  (РУДНИК О.П.)

1) забезпечити постійний контроль за організацією й результатами роботи навчальних закладів та якістю надання ними освітніх послуг;

2) підвищити виконавську дисципліну в закладах освіти району й рівень співпраці їх керівників з органами місцевого самоврядування щодо успішного розв’язання актуальних проблем у галузі освіти;

3) здійснити заходи щодо покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів для занять фізкультурою і спортом, модернізації дитячих спортивних майданчиків загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів;

4) систематично проводити моніторинг навчально-виховної діяльності, стану матеріально-технічної бази, санітарно-гігієнічних умов у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних і професійно-технічних навчальних закладах, охоплення учнів організованим харчуванням.

4. Відділу освіти подати узагальнену інформацію в районну державну адміністрацію до 5 грудня 2013 року, 5 березня 2014 року.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Триньку О.І.

 

 Голова  районної державної адміністрації                                  В. М. САВКА

.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема