Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

№202 від 18.07.2013 року Про стан реалізації в районі соціальних ініціатив Президента України Януковича В.Ф.


 


БУЧАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

від «___» ___________2013 року            м. Бучач                                 №202

 

Про стан реалізації  в районі соціальних

ініціатив Президента України Януковича В.Ф.

 

На виконання соціальних ініціатив Президента України В.Ф.Януковича, відповідно до доручення Прем’єр-міністра України М.Я.Азарова від 02.07.2013 року №26523/1/1-13 до доповідної записки керівника Секретаріату Кабінету Міністрів України від 01.07.2013 року, протокольного рішення за підсумками селекторної наради під головуванням Віце-прем’єр-міністра України Вілкула О.Ю. від 18.06.2013 року, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27.06.2013 року № 279-од та наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 04.07.2013 р. № 383 з цього питання, з метою забезпечення створення  в  районі сприятливих умов для розвитку дітей та молоді, поліпшення матеріального становища сімей з дітьми, їх соціальної підтримки і захисту:

1. Відділу освіти райдержадміністрації, виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад:

         1.1  до 15 серпня 2013 року:

- провести досконале вивчення охоплення дітей  дошкільною освітою у кожному населеному пункті, розробити та затвердити відповідними розпорядчими документами чіткі плани реконструкції приміщень дошкільних навчальних закладів,  збільшення числа груп у діючих дитсадках;

- проаналізувати можливість використання приміщень малокомплектних загальноосвітніх закладів для відкриття груп дошкільної освіти, створення навчально-виховних комплексів, що сприятиме раціональному використанню бюджетних коштів та залученню кваліфікованих педагогічних кадрів;

- завершити опоряджувальні роботи щодо облаштування внутрішніх вбиралень у загальноосвітніх закладах району;

- розробити конкретні плани зміцнення матеріально-технічної бази з фізичного виховання району в розрізі населених пунктів та закладів освіти, визначити у всіх населених пунктах і загальноосвітніх навчальних закладах осіб, відповідальних за виконання поставлених завдань з розвитку матеріально-технічної бази для занять дітей та молоді фізичною культурою і спортом;

- запровадити системи електронного обліку дітей дошкільного віку – “електронні черги в дошкільні навчальні заклади ”;

- передбачити створення у дошкільних навчальних закладах на відповідних територіях груп для дітей з особливими освітніми потребами, інклюзивних груп;

1.2 до 15 серпня 2013 року розробити конкретні дієві заходи щодо підвищення рівня охоплення дітей позашкільною освітою, які передбачали б зокрема, створення умов для дітей і молоді з метою доступу до якісної позашкільної освіти шляхом розширення мережі гуртків, забезпечення модернізації навчальної, матеріально-технічної бази позашкільних навчальних закладів, оснащення їх сучасним обладнанням, проведення ремонтів будівель, споруд, комунікацій та обладнання позашкільних навчальних закладів;

1.3 звернути особливу увагу на охоплення позашкільною освітою і позакласною гуртковою роботою дітей з числа соціально незахищених категорій та схильних до правопорушень;

1.4 до 01 вересня 2013 року забезпечити налагодження соціально-педагогічного патронату для дітей дошкільного віку у населених пунктах з малою кількістю жителів, в яких неможливо організувати діяльність дошкільних навчальних закладів;

1.5 забезпечити залучення, при потребі, коштів всіх незаборонених законами України джерел фінансування для виконання запланованого об’єму робіт з покращення матеріально-технічної бази закладів освіти для занять фізкультурою і спортом;

            1.6 спільно з відділом у справах молоді та спорту районної державної адміністрації,  широко  залучати  до  навчання  та  виховання  у всеукраїнських та обласних літніх школах інтелектуально обдаровану учнівську молодь;

          1.7 до 15 серпня 2013 року провести інвентаризацію спортивних майданчиків, вжити заходів щодо реконструкції існуючих та облаштування нових.

         1.8 забезпечити участь шкіл району в 2014 - 2015 роках у Національному турнірі шкільних баскетбольних команд Євро- 2015.

         2. Управлінню праці та соціального захисту населення :

         2.1до 31 грудня 2013 року вжити заходів щодо удосконалення роботи Золотопотіцького реабілітаційного центру для дітей-інвалідів.

      3. Центральній комунальній районній лікарні:

 3.1 забезпечити системну роботу патронатної служби для раннього виявлення та належної медичної реабілітації дітей з вродженими вадами або затримками розвитку.

4.      Службі у справах дітей районної державної  адміністрації:

4.1 вжити вичерпних заходів та організувати роботу щодо влаштування дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування у сімейні форми виховання;

4.2 посилити увагу до сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах та потребують  правового захисту;

4.3        активізувати роботу «гарячих телефонних ліній» з питань захисту дітей;

4.4        постійно проводити консультації, семінари, лекції з усіма суб’єктами профілактичної роботи щодо захисту прав дітей;

4.5        посилити:

- контроль за умовами проживання статусних дітей у родинах опікунів та піклувальників;

- інформаційно-роз’яснювальну роботу серед жителів району, щодо сімейних форм виховання;

         4.6 спільно з  управлінням праці та соціального захисту населення, відділом освіти райдержадміністрації вживати заходів щодо забезпечення отримання дітьми з особливими потребами, зокрема дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, відповідних медико-соціальних, реабілітаційних, освітніх послуг, їх професійної підготовки, забезпечення безперешкодного доступу таких дітей до об’єктів соціального захисту населення, проводити консультації і семінари, виступи в районних засобах масової інформації з метою формування позитивного ставлення до дітей з особливими потребами, цілеспрямовані інформаційні кампанії, які б всебічно і позитивно відображали життя та проблеми, з якими стикаються діти-інваліди.

 5. Районному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді  забезпечити:

 5.1 надання ефективних соціальних послуг вагітним жінкам та матерям з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах;

 5.2. роботу консультаційних пунктів у пологових відділеннях ЦКРЛ з метою запобігання ранньому соціальному сирітству та відмовам матерів від новонароджених дітей;

 5.3  соціальний супровід та соціальну допомогу сім’ям з дітьми із вродженими вадами або із затримками розвитку.

6. Відділу  у справах  молоді та спорту районної державної адміністрації :

6.1 Забезпечити   участь у  літніх обласних дитячих тематичних таборах для творчих та обдарованих дітей району - “Таланти Тернопільщини”, “Лідер”, “Унікум”;

6.2 вивчити питання щодо створення молодіжного творчого клубу  в районі;

6.3 провести інвентаризацію спортивних майданчиків, вжити заходів щодо реконструкції існуючих та облаштування нових.

7. Структурним підрозділам районної державної адміністрації відповідно до компетенції забезпечити збір і узагальнення матеріалів про реалізацію заходів на виконання соціальних ініціатив Президента України в районі та інформувати районну  державну адміністрацію протягом 2013-2014 років щокварталу до 20 березня, 20 червня, 20 вересня та 20 грудня.

8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Триньку О.І.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                   В.М.САВКА

.




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема