Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

- 01.07.2013


Інтерни, скористайтеся правом на податкову знижку!

 

Типи навчальних закладів визначені Законом України від 17 січня 2002 року №2984 "Про вищу освіту".

Відповідно до ст.53 цього ж Закону особами, які навчаються у вищих навчальних закладах є, зокрема, інтерни, які мають повну вищу освіту і освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста медичного або фармацевтичного спрямування, навчаються з метою отримання кваліфікації лікаря або провізора певної спеціальності відповідно до переліку лікарських або провізорських посад.

   Згідно із наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.09.1996 №291 спеціалізація (інтернатура) є обов'язковою формою післядипломної підготовки випускників всіх факультетів медичних і фармацевтичних вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів незалежно від підпорядкування та форм власності, після закінчення якої їм присвоюється кваліфікація лікаря (провізора) - спеціаліста певного фаху. Таким чином інтернатура (спеціалізація) є невід'ємною ланкою безперервного процесу підготовки у вищому медичному і фармацевтичному закладах освіти фахівців за напрямом професійного спрямування.

Враховуючи викладене, сплачені платником податку суми коштів на користь вищого медичного закладу освіти для компенсації вартості навчання в інтернатурі включаються до витрат у розрахунку податкової знижки такого платника податку за звітний рік.

 

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

 

Коли платнику податків можуть відмовити в реєстрації (перереєстрації) РРО?

 

У разі прийняття рішення про відмову в реєстрації (перереєстрації) реєстратора розрахункових операцій територіальний орган Міндоходів повинен повідомити про це суб’єкта господарювання не пізніше двох робочих днів з моменту подання ним необхідних документів (наказ ДПА України від 01.12.2000 р. № 614)

Підставою для відмови в реєстрації (перереєстрації) може бути відсутність модифікації РРО в Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій або її невідповідність сфері застосування, зазначеній у заяві суб’єкта господарювання, вичерпання терміну служби РРО або невиконання вимог щодо подання необхідних документів.

 

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

 

Коли члени садівничого товариства повинні платити за землю

 

Якщо земельні ділянки приватизовані громадянами - членами садівничого товариства і кожен громадянин отримав документ, що засвідчує право на земельну ділянку, то такі громадяни, крім тих, кому надані пільги щодо сплати земельного податку згідно зі ст.281 Податкового кодексу України, є платниками земельного податку. При цьому, нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться Територіальними органами Міндоходів у Тернопільській області, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Садівницьке товариство є платником земельного податку за земельні ділянки, включаючи земельні ділянки загального користування, надані такому товариству для ведення садівництва і щодо яких члени товариства не оформили право на свою земельну ділянку.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

 

 

 

Я є платником податку на додану вартість. Під час документальної перевірки окремі суми ПДВ було виключено зі складу податкового кредиту за податковими накладними, оформленими з порушенням встановлених законодавством вимог. Чи маю я право поновити податковий кредит після отримання від постачальників належно оформлених податкових накладних?

 

Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст.201 Податкового кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п.201.11 ст.201 цього Кодексу .

У разі коли на момент перевірки платника податку територіальним органом Міндоходів суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до Податкового кодексу.

Що стосується можливості поновлення податкового кредиту після отримання від постачальників належно оформлених податкових накладних, якщо під час документальної перевірки суми ПДВ було виключено зі складу податкового кредиту за податковими накладними, оформленими з порушенням встановлених вимог, то слід зазначити, що переоформлення податкової накладної Податковим кодексом України не передбачено.

Тобто, платник податку не має права повторно відображати податкову накладну у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних та враховувати у складі податкового кредиту в податковій декларації з податку на додану вартість.

 

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

 

 

Майже 100% платників ПДВ звітують «електронкою»

 

            Протягом червня цього року на Тернопільщині засобами телекомунікаційного зв’язку прозвітували 99,2 відсотків юридичних осіб та 98,3 відсотків фізичних осіб платників податку на додану вартість. Загальний показник подання звітності з допомогою e-mail по юридичних та фізичних особах  - платниках ПДВ складає  99 відсотків.

Крім цього, на 5 відсотків зросла кількість платників, які подали декларацію платника єдиного податку – юридичної особи в електронному вигляді за 1 квартал 2013 року. Наразі це 35,44% від загальної кількості, в порівнянні з 30,58% у 2012 році.

 

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

 

 

 

Безкоштовні адміністративні послуги для платників податків

 

Наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 №161 затверджено тимчасовий перелік безоплатних адміністративних послуг, що надаються Міністерством та його територіальними органами. Ознайомитися із Інформаційними картками адміністративних послуг, що безоплатно надаються платникам податків можна на офіційному веб-порталі Міндоходів України за адресою: http://minrd.gov.ua/diyalnist-/katalog-poslug/informatsiya-pro-administrativni-poslu/admin-poslygi.

Картки містять детальну інформацію про суб'єкта надання адміністративної послуги, його місцезнаходження (адреса, номер телефону, режим роботи), перелік документів, необхідних для отримання такої послуги, порядок та спосіб їх подання, розмір та порядок внесення плати (якщо це передбачено), строки та результати надання адмінпослуги, перелік підстав для відмови у її наданні та інше.

 

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

 

 

 

 

До уваги абітурієнтів !

 

З метою залучення найбільш  підготовленої молоді для вступу до вищих навчальних закладів Міністерства освіти і науки України, які здійснюють підготовку фахівців для органів Міністерства доходів і зборів України на умовах договорів про співробітництво керівництвом Тернопільської митниці Міндоходів 03.07.2013 та 10.07.2013 будуть проводитися співбесіди з абітурієнтами для видачі Тернопільською митницею Міндоходів направлень для вступу до вищих навчальних закладів:

 

- Академія митної служби України – за напрямами підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра “Право”, “Міжнародна економіка”, “Менеджмент”,  “Фінанси і кредит”, “Облік і аудит”, “Комп’ютерні науки”, “Транспортні технології”,

- Київський  національно-економічний університет – за напрямом підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра “Товарознавство і торговельне підприємництво (фахове спрямування: товарознавство та експертиза в митній справі)”,

- Тернопільський національний економічний університет - за напрямом підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра “Фінанси і кредит (фахове спрямування: фінанси у системі митних органів)”

- Національний університет “Одеська юридична академія” - за напрямом підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра “Правознавство (фахове спрямування: правове забезпечення морської та митної діяльності)”,

- Вінницький національний аграрний університет - за напрямами підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра “Менеджмент (фахове спрямування: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності із фаховою програмою «митна справа»)”,  “Облік і аудит (фахове спрямування: контроль в митних органах)”, “Економічна кібернетика (фахове спрямування: інформаційні системи управління та технології в митних органах)”, “Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування (фахове спрямування: екологічна експертиза)”, “Процеси, машини, та обладнання агропромислового виробництва (фахове спрямування: технічні засоби контролю в митних органах)”, “Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва (фахове спрямування: організація митного контролю продукції тваринництва)”.

 

Правила прийому до навчальних закладів розміщені на офіційних сайтах вищих навчальних закладів.

 

За більш детальною інформацією необхідно звертатися до сектору персоналу Тернопільської митниці Міндоходів, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 38, тел. (0352) 43 08 63.

 

                                            Головне управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

 

 

 

При Головному управлінні Міндоходів у Тернопільській області створено ініціативну групу з підготовки установчих зборів для формування Громадської ради

 

Шановні представники інститутів громадянського суспільства, інформуємо, що при Головному управлінні Міндоходів у Тернопільській області створено ініціативну групу (наказ ГУ Міндоходів в області від 26.06.2013 № 61), до складу якої увійшли активні діячі громадських організацій та фахівці Міндоходів.Ініціативна група здійснює організаційні та методичні заходи щодо підготовки установчих зборів та формує список його учасників. Крім того, група встановлює дату проведення, а також визначає порядок ведення установчих зборів.

У разі виникнення запитань щодо діяльності ініціативної групи  радимо звертатися за телефоном у Тернополі 43-09-58.

 

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

 

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема