Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів Державної казначейської служби України


Підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів

Державної казначейської служби України

 

            Враховуючи сучасний стан розвитку телекомунікаційних  систем та інформаційних технологій, Державна казначейська служба України з 2015 року з метою розширення сфери своїх послуг запропонувала розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів нову, дистанційну форму розрахункового обслуговування через мережу Інтернет із використанням електронного цифрового підпису .

            Цей зручний спосіб надання казначейських послуг запроваджено через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство». ПТК  «Клієнт Казначейства – Казначейство» призначений для надання клієнтам Казначейства віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Казначейства. Це дозволить оптимізувати витрати клієнтів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування, зменшити кількість помилок та оперативно їх усувати.  

Сьогодні по всій країні здійснюється підключення клієнтів (розпорядників та одержувачів бюджетних коштів) ДКСУ до системи дистанційного обслуговування ( СДО).

            Оскільки клієнти, які виявили бажання працювати з Казначейством через систему дистанційного обслуговування, постійно звертаються до управління за роз’ясненнями. Тому не буде зайвим викласти деякі питання  та відповіді до впровадження СДО (системи дистанційного обслуговування клієнтів) та ознайомитися з інформацією щодо необхідних дій для підключення до СДО (додаток 1 « Дорожня карта підключення до системи дистанційного обслуговування  ( пам’ятка клієнта )».
 

Питання: Чи потрібно подавати клієнтам Анкету ТІЛЬКИ в електронному вигляді чи на паперових носіях теж? Якщо подають на паперових носіях то чи потрібен підпис керівника та печатка установи під заповненою анкетою?

Відповідь: Необхідності подання на паперовому носії немає.

 

Питання: До кого необхідно звертатися клієнту для підключення до СДО?

Відповідь: Достатньо заповнити електронну Анкету клієнта та подати її до казначея, який його обслуговує.

 

Питання: Що необхідно для отримання та перегляду виписок з рахунків?

Відповідь: Достатньо електронного підпису бухгалтера

 

Питання: Де можна побачити конкретний перелік документів, який повинен подати
розпорядник для генерації ключів?

Відповідь: На веб-порталі ДКСУ в розділі «Сайт АЦСК» :
Регламент з переліком документів (пункт 10.3)
http://acsk.treasury.gov.ua/reglament_robot/
Форми документів:
http://acsk.treasury.gov.ua/formi_documentiv/

Питання: Для чого в складі Договору мають бути підписані додатки № 2-4 , в яких не заповнено більшість полів?

Відповідь: Згідно пунктів Договору 5.1.5, 5.2 та 5.3 вищеназвані додатки наведені за формою відповідних документів, які заповнюються та підписуються Сторонами на етапах підключення клієнта до СДО та надання доступу відповідальним особам клієнта для роботи через СДО. Тому дані додатки є невід’ємними частинами Договору.

 

Питання: Чи може клієнт, підключений до СДО надавати документі в паперовому вигляді?

Відповідь: Звичайно. Договір на обслуговування по СДО не виключає традиційного способу розрахунково-касового обслуговування клієнтів а лише доповнює.

Бажаємо успіхів!!!

 

 



Дивіться також

 

Анонси подій

Актуальна тема